KudoZ home » English to Greek » Computers (general)

layered share (of work)

Greek translation: πολυεπίπεδος καταμερισμός εργασίας


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:layered share (of work)
Greek translation:πολυεπίπεδος καταμερισμός εργασίας
Entered by: Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI

13:06 Apr 2, 2008
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: layered share (of work)
"the hardware architecture is based on ... a layered share of work between the Front-End-Processors and the Servers."
xxxd_vachliot
πολυεπίπεδος καταμερισμός εργασίας
Explanation:
αφορά τα πρωτόκολλα επικοινωνίας π.χ. TCP/IP

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-04-02 15:33:16 GMT)
--------------------------------------------------

1. Το πρωτόκολλο ή τα πρωτόκολλα που λειτουργούν σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο μιας δέσμης πρωτοκόλλων, όπως το IP στη δέσμη TCP/IP. Κάθε επίπεδο είναι υπεύθυνο για την παροχή συγκεκριμένων υπηρεσιών ή λειτουργιών σε Η/Υ που ανταλλάσσουν πληροφορίες μέσω δικτύου επικοινωνιών (όπως τα επίπεδα που ορίζονται στο πρότυπο ISO/OSI. Οι πληροφορίες μεταβιβάζονται από το ένα επίπεδο στο επόμενο. Παρά το γεγονός ότι κάθε δέσμη έχει διαφορετικό αριθμό επιπέδων, σε γενικές γραμμές το ανώτατο επίπεδο ασχολείται με αλληλεπιδράσεις του λογισμικού σε επίπεδο εφαρμογών, ενώ το κατώτατο καθορίζει τις συνδέσεις μεταξύ διαφορετικών Η/Υ σε επίπεδο υλικού.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-04-02 15:34:05 GMT)
--------------------------------------------------

Το Λεξικό της Πληροφορικής, Microsoft Press, Κλειδάριθμος
Selected response from:

Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4πολυεπίπεδος καταμερισμός εργασίας
Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
3διανεμημένο μερίδιο (εργασίας)
Spiros Doikas


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
διανεμημένο μερίδιο (εργασίας)


Explanation:
ή
διανεμημένο όγκο (εργασίας)
διαμοιρασμένο σε επίπεδα μερίδιο εργασίας

Spiros Doikas
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 96

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
πολυεπίπεδος καταμερισμός εργασίας


Explanation:
αφορά τα πρωτόκολλα επικοινωνίας π.χ. TCP/IP

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-04-02 15:33:16 GMT)
--------------------------------------------------

1. Το πρωτόκολλο ή τα πρωτόκολλα που λειτουργούν σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο μιας δέσμης πρωτοκόλλων, όπως το IP στη δέσμη TCP/IP. Κάθε επίπεδο είναι υπεύθυνο για την παροχή συγκεκριμένων υπηρεσιών ή λειτουργιών σε Η/Υ που ανταλλάσσουν πληροφορίες μέσω δικτύου επικοινωνιών (όπως τα επίπεδα που ορίζονται στο πρότυπο ISO/OSI. Οι πληροφορίες μεταβιβάζονται από το ένα επίπεδο στο επόμενο. Παρά το γεγονός ότι κάθε δέσμη έχει διαφορετικό αριθμό επιπέδων, σε γενικές γραμμές το ανώτατο επίπεδο ασχολείται με αλληλεπιδράσεις του λογισμικού σε επίπεδο εφαρμογών, ενώ το κατώτατο καθορίζει τις συνδέσεις μεταξύ διαφορετικών Η/Υ σε επίπεδο υλικού.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-04-02 15:34:05 GMT)
--------------------------------------------------

Το Λεξικό της Πληροφορικής, Microsoft Press, Κλειδάριθμος

Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: Indeed.