KudoZ home » English to Greek » Computers (general)

riding piggyback

Greek translation: αναρτημένη πίσω από την οθόνη


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:riding piggyback
Greek translation:αναρτημένη πίσω από την οθόνη
Entered by: Evi Prokopi

17:08 Jul 8, 2008
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: riding piggyback
It had a 15.3-inch LCD with the wide aspect ratio (16:9) of 35-mm film and a PC riding piggyback. The monitor could be tilted, and the attached rear-hinged keyboard, could flip up to cover most of the display (the top two inches remained uncovered).
Evi Prokopi
"καβάλα" είναι σωστό, αναρτημένο πίσω από την οθόνη σωστότερο
Explanation:
Η φωτογραφία από το link του Νίκου είναι η καλύτερη εξήγηση (μια εικόνα, χίλιες λίξεις).
Selected response from:

Nikos Koukos
Greece
Grading comment
Ήξερα τι σήμαινε κυριολεκτικά το piggyback, αλλά δεν μπορούσα να το ταιριάξω στο κείμενο. Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2εμβόλιμη αναγνώριση
Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
5 +1"καβάλα" είναι σωστό, αναρτημένο πίσω από την οθόνη σωστότεροNikos Koukos
4στήριγμα ανάρτησης του υπολογιστή (στο πίσω μέρος της οθόνης)
Nick Lingris


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
εμβόλιμη αναγνώριση


Explanation:
Λεξικό Πληροφορικής, Γαρίδης/Δεληγιαννάκης/Τζίτζιρας

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-07-08 17:17:21 GMT)
--------------------------------------------------

piggybacking = piggyback acknowledgement = Τεχνική που χρησιμοποιείται για την αποστολή πληροφοριών αναγνώρισης μηνυμάτων στις γραμμές αμφίδρομης ταυτόχρονης επικοινωνίας. Η επιβεβαίωση της σωστής λήψης των πληροφοριών που μεταδίδονται στη μια γραμμή δεν απαιτεί την επιστροφή ανεξάρτητου μηνύματος αναγνώρισης μέσω της άλλης γραμμής. Αντίθετα το μήνυμα που περιέχει τις πληροφορίες αναγνώρισης ενσωματώνεται στο μήνυμα το οποίο περιέχει τα δεδομένα που μεταδίδονται από τη δεύτερη γραμμή. Δες και "full-duplex"

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2008-07-08 17:20:31 GMT)
--------------------------------------------------

piggyback entry = έμμεση διεύσδυση. Η μη εξουσιοδοτημένη προσπέλαση σε σύστημα υπολογιστή, μέσω της νόμιμης σύνδεσης κάποιου άλλου χρήστη. Συν. "piggyback infiltration"

piggyback board = Piggyback module = εμβόλιμη κάρτα



--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2008-07-08 17:21:12 GMT)
--------------------------------------------------

Διόρθωση: διείσδυση

Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  socratisv
6 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ Σωκράτη!

agree  Vicky Papaprodromou
16 mins

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
PC-riding piggyback
στήριγμα ανάρτησης του υπολογιστή (στο πίσω μέρος της οθόνης)


Explanation:
Το πλεονέκτημα συστημάτων όπως αυτό το VAIO είναι ότι, ενώ (υποτίθεται ότι) χωράνε και σε ράφι, είναι (υποτίθεται) κανονικά PC, όχι laptop. Για να μην πιάνουν μεγάλο μέρος της επιφάνειας εργασίας, το ελαφρότατο κύριο PC μπορεί να πάει "καβάλα" στο πίσω μέρος της οθόνης.
Όπως στη φωτογραφία αυτής της σελίδας:
http://www.smallbusinesscomputing.com/buyersguide/article.ph...
Η πρόταση για τον όρο είναι δική μου. Μπορεί να το λένε και κρεμαστάρι...

Nick Lingris
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 46

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
"καβάλα" είναι σωστό, αναρτημένο πίσω από την οθόνη σωστότερο


Explanation:
Η φωτογραφία από το link του Νίκου είναι η καλύτερη εξήγηση (μια εικόνα, χίλιες λίξεις).

Nikos Koukos
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ήξερα τι σήμαινε κυριολεκτικά το piggyback, αλλά δεν μπορούσα να το ταιριάξω στο κείμενο. Thanks!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxd_vachliot: "καβάλα".
1 day15 hrs