KudoZ home » English to Greek » Construction / Civil Engineering

highway engineering

Greek translation: Οδοποιία


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:highway engineering
Greek translation:Οδοποιία
Entered by: Emmanouil Tyrakis

10:54 Dec 9, 2004
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: highway engineering
Περιέχεται σε λίστα των προσφερόμενων μαθημάτων στο γνωστικό αντικείμενο Civil Engineering σε οδηγό σπουδών βρετανικού πανεπιστημίου. Πώς σας φαίνεται το "μηχανική οδικών αρτηριών";
Katerina Athanasaki
Greece
Οδοποιία
Explanation:
Σύμφωνα με το ΕΜΠ
Selected response from:

Emmanouil Tyrakis
Grading comment
Τελικά το βρήκα έτσι και στο πρόγραμμα σπουδών του τμήματος πολιτικών μηχανικών του ΑΠΘ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6μηχανική αυτοκινητοδρόμωνTheodoros Linardos
5 +1Οδοποιία
Emmanouil Tyrakis


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
μηχανική αυτοκινητοδρόμων


Explanation:
Χρονολόγιο
... του είναι βιομηχανικός επιμελητής και μηχανικός
αυτοκινητοδρόμων, και πολιτεύεται με ...
www.vheissu.org/bio/gr_tijdlijn.htm - 17k - Αποθηκευμένη Σελίδα - Παρόμοιες σελίδες

MZ-Μαπούτο: EDF - Παροχή υπηρεσιών ...
... ii. Αναπληρωτής μόνιμος μηχανικός/μηχανικός
αυτοκινητοδρόμων A Πτυχιακός τίτλος (BSc ...
dgmarket.kapatel.gr/eproc/eu/671158?full=t - 49k - Συμπληρωματικό αποτέλεσμα - Αποθηκευμένη Σελίδα - Παρόμοιες σελίδες

CLIFFORD LEE BURTON
... Ο άνδρας της, Ray Burton, δουλεύει ως προϊστάμενος μηχανικός
αυτοκινητοδρόμων στο Bay Area του ...


Theodoros Linardos
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Assimina Vavoula: και "μηχανική οδικών αρτηριών" μου κάνει καλό...
2 mins
  -> Ευχαριστώ

agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
5 mins
  -> Ευχαριστώ

agree  Evdoxia R.
25 mins
  -> Ευχαριστώ

agree  Maria Karra
33 mins
  -> Ευχαριστώ

agree  Vicky Papaprodromou
3 hrs

agree  Anastasia Balta
3 hrs

22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Οδοποιία


Explanation:
Σύμφωνα με το ΕΜΠ

Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Τελικά το βρήκα έτσι και στο πρόγραμμα σπουδών του τμήματος πολιτικών μηχανικών του ΑΠΘ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
3 hrs
  -> Ευχαριστώ Νάντιά μου