KudoZ home » English to Greek » Cooking / Culinary

wipe protection on

Greek translation: ενεργοποίησης προστασίας κατά τον καθαρισμό


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wipe protection on
Greek translation:ενεργοποίησης προστασίας κατά τον καθαρισμό
Entered by: Valentini Mellas

17:43 Apr 9, 2008
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Cooking / Culinary / ΗΟΒ
English term or phrase: wipe protection on
The wipe protection function is a function which deactivates the respond of the sensors in the Touch Control for 20 seconds, to let the user clean the hob.
Maria Arelaki
ενεργοποίησης προστασίας κατά τον καθαρισμό
Explanation:
ενεργοποίησης της προστασίας κατά τον καθαρισμό των εστιών/επιφάνειας
Selected response from:

Valentini Mellas
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7ενεργοποίησης προστασίας κατά τον καθαρισμό
Valentini Mellas
5ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΕΝΤΟΣAndras Mohay


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
ενεργοποίησης προστασίας κατά τον καθαρισμό


Explanation:
ενεργοποίησης της προστασίας κατά τον καθαρισμό των εστιών/επιφάνειας

Valentini Mellas
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
7 mins

agree  STAMATIOS FASSOULAKIS
26 mins

agree  Anastasia Giagopoulou
1 hr

agree  Evi Prokopi
3 hrs

agree  Albana Dhimitri: Ακριβώς.Προστασία (προσωρινή απενεργοποίηση των αισθητήρων) κατά τον καθαρισμό.
11 hrs

agree  xxxd_vachliot
12 hrs

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
15 days

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΕΝΤΟΣ


Explanation:
Το λακωνίζειν εστί μεταφράζειν infomessages

πλήκτρων Θέρμανση ΕΝΤΟΣ και Θέρμανση ΕΚΤΟΣ είναι ισότιμες,. δηλαδή: ...... ανεβαίνει η θερμοκρασία (παρατηρήστε την ένδειξη θερμοκρασίας) ...
emanuals.nordson.com/adhesives/translations/manuals/mc_units/7119832d.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-04-09 20:24:18 GMT)
--------------------------------------------------

26 χαρακτήρες με κενά

Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4