KudoZ home » English to Greek » Cosmetics, Beauty

Melasma

Greek translation: μέλασμα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Melasma
Greek translation:μέλασμα
Entered by: Assimina Vavoula

13:29 Oct 24, 2007
English to Greek translations [PRO]
Medical - Cosmetics, Beauty
English term or phrase: Melasma
My Client that I've been treating for a few years for ***Melasma*** has been soooo frustrated. She's been using Hydroquinone which really helped the melasma but made her face too white (She's Hispanic) so she would stop then the melasma would come back. I did an opulence tx on her then two days later she left me a voicemail saying "OH MY GOD what did you do to my skin? Whatever it was we need to do it again".
She bought a series! P.S. she's been to many high end places in the past and no one could help her. YEAH Thanks O2.
Assimina Vavoula
Greece
μέλασμα
Explanation:
--

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2007-10-24 13:33:38 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.dermaline.gr/articles.php?articleId=118

ΜΕΛΑΣΜΑ

Το μέλασμα (χλόασμα, πανάδες ) είναι μια κατάσταση του δέρματος στην οποία εμφανίζονται καφετιές κηλίδες στο πρόσωπο ενηλίκων ατόμων. Οι πιο συνηθισμένες περιοχές του προσώπου όπου εμφανίζεται το μέλασμα είναι τα μάγουλα, τα πλάγια της μύτης, το πρόσωπο και το άνω χείλος.

Το μέλασμα εμφανίζεται κυρίως σε γυναίκες ηλικίας 20-40 ετών. Σε ένα μικρό ποσοστό μπορεί να εμφανισθεί και σε άνδρες. Είναι πιο συχνό σε γυναίκες με σκούρο χρώμα δέρματος παρά σε ξανθές. Πολύ συχνά εμφανίζεται κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης και γι αυτό ονομάζεται << μάσκα της εγκυμοσύνης >>. Μερικές φορές εμφανίζεται τους καλοκαιρινούς μήνες σαν αποτέλεσμα της δράσης την ακτινοβολίας του ήλιου.

Άλλες φορές το μέλασμα εμφανίζεται σε γυναίκες που παίρνουν αντισυληπτικά ενώ μερικές φορές οφείλεται σε ορμονική δυσλειτουργία.
Selected response from:

Isodynamia
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ,Ντίνα. Καλό Σ/Κ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8μέλασμαIsodynamia
5 +1μέλασμα (χλόασμα)
Elena Petelos


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
melasma
μέλασμα


Explanation:
--

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2007-10-24 13:33:38 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.dermaline.gr/articles.php?articleId=118

ΜΕΛΑΣΜΑ

Το μέλασμα (χλόασμα, πανάδες ) είναι μια κατάσταση του δέρματος στην οποία εμφανίζονται καφετιές κηλίδες στο πρόσωπο ενηλίκων ατόμων. Οι πιο συνηθισμένες περιοχές του προσώπου όπου εμφανίζεται το μέλασμα είναι τα μάγουλα, τα πλάγια της μύτης, το πρόσωπο και το άνω χείλος.

Το μέλασμα εμφανίζεται κυρίως σε γυναίκες ηλικίας 20-40 ετών. Σε ένα μικρό ποσοστό μπορεί να εμφανισθεί και σε άνδρες. Είναι πιο συχνό σε γυναίκες με σκούρο χρώμα δέρματος παρά σε ξανθές. Πολύ συχνά εμφανίζεται κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης και γι αυτό ονομάζεται << μάσκα της εγκυμοσύνης >>. Μερικές φορές εμφανίζεται τους καλοκαιρινούς μήνες σαν αποτέλεσμα της δράσης την ακτινοβολίας του ήλιου.

Άλλες φορές το μέλασμα εμφανίζεται σε γυναίκες που παίρνουν αντισυληπτικά ενώ μερικές φορές οφείλεται σε ορμονική δυσλειτουργία.


Isodynamia
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ευχαριστώ,Ντίνα. Καλό Σ/Κ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katerina Athanasaki
1 min

agree  Elena Petelos
2 mins

agree  Vicky Papaprodromou
22 mins

agree  Betty Revelioti
53 mins

agree  socratisv
1 hr

agree  Anastasia Giagopoulou
5 hrs

agree  Natalia Alexiou
16 hrs

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
5 days

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
melasma (chloasma)
μέλασμα (χλόασμα)


Explanation:
-


    Reference: http://www.google.co.uk/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&r...
Elena Petelos
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
5 days