KudoZ home » English to Greek » Cosmetics, Beauty

ash brown

Greek translation: καστανό σαντρέ


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ash brown
Greek translation:καστανό σαντρέ
Entered by: Assimina Vavoula

19:56 Nov 8, 2007
English to Greek translations [PRO]
Medical - Cosmetics, Beauty
English term or phrase: ash brown
Cool Browns
A. Platinum Blonde
a) This is our coolest and lightest blonde color. This great for frosted blondes where the frosted areas are very little gold.
b) If you wish to make this color lighter, add Golden Sunrise. Wow! Gorgeous!
B. Bashful Blonde
a) Great for light blondes who do not want a lot of red in their brows and prefer the asher tones.
b) Also great for toning down old reddish tones in brows.
C. Hazelnut
a) For blondes who prefer a little more gold in their brow.
b) Also for redheads who do not want a lot of red in their brows.
c) Also great for covering gray brows when the result desired is light ash brown.
Assimina Vavoula
Greece
καστανό σαντρέ
Explanation:
καστανό σαντρέ, ξανθο σαντρέ klp. otav milame gia bafes malliwv. (exw agorasei apeires :))

Χρωμολοσιόν Rinse Color της CREOLE.
Ζωντανεύει το χρώμα των μαλλιών.
Κρατάει από λούσιμο σε λούσιμο.
Καστανό σαντρέ Φιάλη των 200 ml.
http://www.dafnis.com/store/dafnis_viewItem.asp?idProduct=20...


Εάν είμαστε φυσικές καστανές, όλες οι αλλαγές είναι εφικτές από καστανοκόκκινο, καστανόξανθο έως σκούρο καφέ και ανοιχτό σαντρέ καστανό. ...
www.myclubcarrefour.gr/index.php?option=com_content&task=vi...

Majirel - 4.16 καστανό σαντρέ κόκκινο 50ml. 30-Α04-24327, L'Oreal. Majirouge - 4.20 καστανό ιριζέ ... Majirel - 5.15 καστανό ανοιχτό σαντρέ ακαζού 50ml ...
www.e-spetseris.gr/?section=products&menuleftmenuitem=41


--------------------------------------------------
Note added at 2 horas (2007-11-08 22:03:27 GMT)
--------------------------------------------------

Οι τελευταίες βαφές που πήρα από Ελλάδα (το καλοκαίρι) ήταν χρώμα "καστανό ανοιχτό σαντρέ" και "ξανθό σκούρο σαντρέ", της Λορεάλ (βούκινο στο ΠροΖ... έχε χάρη Μίνα :))
Στα αγγλικά, ash brown as opposed to "reddish brown", το δεύτερο δίνει μια καστανοκόκκινη απόχρωση ενώ το πρώτο δεν έχει ίχνος κόκκινου.
Και φυσικά το σαντρέ προέρχεται από το γαλλικό cendré (cendre = στάχτη).
Selected response from:

Maria Karra
United States
Grading comment
Ευχαριστώ, Μαρία μας. Καλό Σ/Κ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7καστανό σαντρέ
Maria Karra
5καστανό σταχτίEvi Prokopi


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
καστανό σταχτί


Explanation:
http://www.google.gr/search?gbv=2&hl=el&client=firefox-a&cha...

ή σταχτί καστανό

Evi Prokopi
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16

40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
καστανό σαντρέ


Explanation:
καστανό σαντρέ, ξανθο σαντρέ klp. otav milame gia bafes malliwv. (exw agorasei apeires :))

Χρωμολοσιόν Rinse Color της CREOLE.
Ζωντανεύει το χρώμα των μαλλιών.
Κρατάει από λούσιμο σε λούσιμο.
Καστανό σαντρέ Φιάλη των 200 ml.
http://www.dafnis.com/store/dafnis_viewItem.asp?idProduct=20...


Εάν είμαστε φυσικές καστανές, όλες οι αλλαγές είναι εφικτές από καστανοκόκκινο, καστανόξανθο έως σκούρο καφέ και ανοιχτό σαντρέ καστανό. ...
www.myclubcarrefour.gr/index.php?option=com_content&task=vi...

Majirel - 4.16 καστανό σαντρέ κόκκινο 50ml. 30-Α04-24327, L'Oreal. Majirouge - 4.20 καστανό ιριζέ ... Majirel - 5.15 καστανό ανοιχτό σαντρέ ακαζού 50ml ...
www.e-spetseris.gr/?section=products&menuleftmenuitem=41


--------------------------------------------------
Note added at 2 horas (2007-11-08 22:03:27 GMT)
--------------------------------------------------

Οι τελευταίες βαφές που πήρα από Ελλάδα (το καλοκαίρι) ήταν χρώμα "καστανό ανοιχτό σαντρέ" και "ξανθό σκούρο σαντρέ", της Λορεάλ (βούκινο στο ΠροΖ... έχε χάρη Μίνα :))
Στα αγγλικά, ash brown as opposed to "reddish brown", το δεύτερο δίνει μια καστανοκόκκινη απόχρωση ενώ το πρώτο δεν έχει ίχνος κόκκινου.
Και φυσικά το σαντρέ προέρχεται από το γαλλικό cendré (cendre = στάχτη).

Maria Karra
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Grading comment
Ευχαριστώ, Μαρία μας. Καλό Σ/Κ.
Notes to answerer
Asker: Καλέ τι βούκινο;;;;


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Angeliki Papadopoulou: Exactement!
1 hr

agree  aggelpan
2 hrs

agree  socratisv: Exactement (bis)!Καλησπέρα Μαρία
3 hrs

agree  xxxd_vachliot: Τι μαθαίνει κανείς...:-)
11 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
11 hrs

agree  Danae Ferri
14 hrs

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
29 days