KudoZ home » English to Greek » Cosmetics, Beauty

heals up

Greek translation: ενσωματώνεται


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:heals up
Greek translation:ενσωματώνεται
Entered by: Assimina Vavoula

07:07 Nov 9, 2007
English to Greek translations [PRO]
Medical - Cosmetics, Beauty
English term or phrase: heals up
Irish Moss

This color does not really look green when it heals up in the skin. You can only see the green if you know that this is a green color. It looks much more brown than green, but it really brings out the green eyes.
β) Sometimes I will enhance the lashes with a color that is close to them such as mahogany and then I will do a smudgy effect on the outside edge with the Irish Moss for those green eyes.
γ) Also add a hint of Irish Moss to a color which the client may feel is too warm. This will cut the red.
Assimina Vavoula
Greece
επούλωση
Explanation:
Υποθέτω ότι μιλάμε για μόνιμο μακιγιάζ, έτσι; Νομίζω πώς αναφέρεται στο στάδιο που το χρώμα έχει σταθεροποιηθεί στο δέρμα.
Θα έλεγα: ...όταν ολοκληρωθεί η επούλωση του δέρματος.

http://www.neo.gr/modules.php?name=News&file=print&sid=4651
Οι ελεύθερες ρίζες, η χημεία και η δομή του δέρματος, ο μεταβολισμός, τα προϊόντα περιποίησης, η επιλογή χρώματος, το βάθος διείσδυσης χρώματος, και η διαδικασία επούλωσης του δέρματος είναι παράγοντες που επηρεάζουν τη διάρκεια του μόνιμου μακιγιάζ.

http://www.ekpizo.gr/pdf/tatooteacher.pdf
Κατά την περίοδο επούλωσης δεν πρέπει να αγγίζουμε το τατουάζ, ούτε να το τσιμπάμε και να
το ξύνουμε. Αν δημιουργηθεί κρούστα, δεν πρέπει να την βγάλουμε, πρέπει να αφήσουμε να
πέσει μόνη της. Αν το κάνουμε, πέρα από το ότι διακόπτουμε τη διαδικασία επούλωσης,
διατρέχουμε τον κίνδυνο κάποια σημεία του τατουάζ να χάσουν το χρώμα τους ή να
μολυνθούν.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-11-09 09:20:02 GMT)
--------------------------------------------------

Επιμένω στο επούλωση το οποίο έχω τσεκάρει με δερματολόγο-"λεϊζερολόγο". Το μόνιμο μακιγιάζ εφαρμόζεται με έγχυση χρωστικών, παρόμοια τεχνική με αυτήν του τατουάζ. Τις περισσότερες φορές δεν δημιουργείται εξωτερική πληγή στο δέρμα, ΑΛΛΑ και πάλι υπάρχει διαδικασία επούλωσης.

Ως εναλλακτική για να αποφευχθεί το "επούλωση" θα πρότεινα το τελική σταθεροποίηση του χρώματος. Ωστόσο, η λύση αυτή, κατά τη γνώμη μου, 'ζαχαρώνει το χάπι' της ακριβούς σημασίας του αγγλικού όρου.

Βλ. και

Τι είναι η Μικροχρωμάτωση ή Μόνιμο Μακιγιάζ;
Το μόνιμο μακιγιάζ ή μικροχρωμάτωση είναι μια επαγγελματική τεχνική που συνίσταται στη μηχανική μικρό-εμφύτευση υποαλλεργικών και αποστειρωμένων χρωστικών ουσιών στην επιδερμίδα με ακίνδυνο και ανώδυνο τρόπο. Κατά την εφαρμογή χρησιμοποιούνται ειδικά μηχανήματα τα οποία μέσω μιας πολύ λεπτής βελόνας εισάγουν τη χρωστική ουσία κάτω απ’ το δέρμα, σε έσω-επιδερμικό επίπεδο.
Αφού περάσει το πρώτο διάστημα φιξαρίσματος που συνήθως διαρκεί γύρω στις οκτώ ημέρες, οι χρωστικές ουσίες μένουν οριστικά κάτω από την επιδερμίδα. Ωστόσο, πρέπει να περάσουν 20 – 30 ημέρες προκειμένου να ολοκληρωθεί τελείως η διαδικασία. Σ’ αυτή την περίοδο το χρώμα μπορεί να έχει σημαντικές διακυμάνσεις. Πρέπει να ακολουθηθεί προσεκτικά μια σειρά υποδείξεων για να εμφυτευτεί οριστικά η χρωστική ουσία και να παραμείνει για περίπου δύο χρόνια. Μπορούμε να εγγυηθούμε ότι το αποτέλεσμά μας θα είναι άριστο το λιγότερο για ένα χρόνο.
Μετά τον ένα χρόνο και προτού εξαφανιστεί εντελώς, μπορούν να γίνουν επαναλήψεις προκειμένου να διατηρηθεί στην ίδια κατάσταση για πολύ περισσότερο διάστημα.
http://www.4uthesite.com/store.php?tablename=attiki&id=3222



--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-11-09 10:13:18 GMT)
--------------------------------------------------

και το σεντόνι συνεχίζεται (σόρι...)
από το σάιτ που προέρχεται το πρωτότυπο κειμενο:

- Minimal skin trauma. Average healing time is 4-6 days.
- ... with some organizations is that people will be touched, rubbed on, and face exaggerated means of being contaminated and have a clean heal compromised.
- Keep in mind, that all hair strokes will not heal crisp and clean. Smooth skin heals fantastic, lumpy bumpy skin will heal with a more defused powdered
- Let heal 30 days and see what the client brings back to you. Then additional color or ... This will heal one to two shades lighter.
- This is great because the less topical you have to use, the faster the skin will heal.

και άλλα πολλά που παραπέμπουν σε επούλωση:
http://www.google.gr/search?q=site:softaps.com heal&ie=utf-8...
Selected response from:

Nektaria Notaridou
Grading comment
Το προτιμώ για τον λόγο που ανέφερε ο Αντράς. Καλημέρα.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1όταν απορροφηθεί από το δέρμα
Chrysoula Vardi
4 +1επούλωση
Nektaria Notaridou


  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
επούλωση


Explanation:
Υποθέτω ότι μιλάμε για μόνιμο μακιγιάζ, έτσι; Νομίζω πώς αναφέρεται στο στάδιο που το χρώμα έχει σταθεροποιηθεί στο δέρμα.
Θα έλεγα: ...όταν ολοκληρωθεί η επούλωση του δέρματος.

http://www.neo.gr/modules.php?name=News&file=print&sid=4651
Οι ελεύθερες ρίζες, η χημεία και η δομή του δέρματος, ο μεταβολισμός, τα προϊόντα περιποίησης, η επιλογή χρώματος, το βάθος διείσδυσης χρώματος, και η διαδικασία επούλωσης του δέρματος είναι παράγοντες που επηρεάζουν τη διάρκεια του μόνιμου μακιγιάζ.

http://www.ekpizo.gr/pdf/tatooteacher.pdf
Κατά την περίοδο επούλωσης δεν πρέπει να αγγίζουμε το τατουάζ, ούτε να το τσιμπάμε και να
το ξύνουμε. Αν δημιουργηθεί κρούστα, δεν πρέπει να την βγάλουμε, πρέπει να αφήσουμε να
πέσει μόνη της. Αν το κάνουμε, πέρα από το ότι διακόπτουμε τη διαδικασία επούλωσης,
διατρέχουμε τον κίνδυνο κάποια σημεία του τατουάζ να χάσουν το χρώμα τους ή να
μολυνθούν.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-11-09 09:20:02 GMT)
--------------------------------------------------

Επιμένω στο επούλωση το οποίο έχω τσεκάρει με δερματολόγο-"λεϊζερολόγο". Το μόνιμο μακιγιάζ εφαρμόζεται με έγχυση χρωστικών, παρόμοια τεχνική με αυτήν του τατουάζ. Τις περισσότερες φορές δεν δημιουργείται εξωτερική πληγή στο δέρμα, ΑΛΛΑ και πάλι υπάρχει διαδικασία επούλωσης.

Ως εναλλακτική για να αποφευχθεί το "επούλωση" θα πρότεινα το τελική σταθεροποίηση του χρώματος. Ωστόσο, η λύση αυτή, κατά τη γνώμη μου, 'ζαχαρώνει το χάπι' της ακριβούς σημασίας του αγγλικού όρου.

Βλ. και

Τι είναι η Μικροχρωμάτωση ή Μόνιμο Μακιγιάζ;
Το μόνιμο μακιγιάζ ή μικροχρωμάτωση είναι μια επαγγελματική τεχνική που συνίσταται στη μηχανική μικρό-εμφύτευση υποαλλεργικών και αποστειρωμένων χρωστικών ουσιών στην επιδερμίδα με ακίνδυνο και ανώδυνο τρόπο. Κατά την εφαρμογή χρησιμοποιούνται ειδικά μηχανήματα τα οποία μέσω μιας πολύ λεπτής βελόνας εισάγουν τη χρωστική ουσία κάτω απ’ το δέρμα, σε έσω-επιδερμικό επίπεδο.
Αφού περάσει το πρώτο διάστημα φιξαρίσματος που συνήθως διαρκεί γύρω στις οκτώ ημέρες, οι χρωστικές ουσίες μένουν οριστικά κάτω από την επιδερμίδα. Ωστόσο, πρέπει να περάσουν 20 – 30 ημέρες προκειμένου να ολοκληρωθεί τελείως η διαδικασία. Σ’ αυτή την περίοδο το χρώμα μπορεί να έχει σημαντικές διακυμάνσεις. Πρέπει να ακολουθηθεί προσεκτικά μια σειρά υποδείξεων για να εμφυτευτεί οριστικά η χρωστική ουσία και να παραμείνει για περίπου δύο χρόνια. Μπορούμε να εγγυηθούμε ότι το αποτέλεσμά μας θα είναι άριστο το λιγότερο για ένα χρόνο.
Μετά τον ένα χρόνο και προτού εξαφανιστεί εντελώς, μπορούν να γίνουν επαναλήψεις προκειμένου να διατηρηθεί στην ίδια κατάσταση για πολύ περισσότερο διάστημα.
http://www.4uthesite.com/store.php?tablename=attiki&id=3222



--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-11-09 10:13:18 GMT)
--------------------------------------------------

και το σεντόνι συνεχίζεται (σόρι...)
από το σάιτ που προέρχεται το πρωτότυπο κειμενο:

- Minimal skin trauma. Average healing time is 4-6 days.
- ... with some organizations is that people will be touched, rubbed on, and face exaggerated means of being contaminated and have a clean heal compromised.
- Keep in mind, that all hair strokes will not heal crisp and clean. Smooth skin heals fantastic, lumpy bumpy skin will heal with a more defused powdered
- Let heal 30 days and see what the client brings back to you. Then additional color or ... This will heal one to two shades lighter.
- This is great because the less topical you have to use, the faster the skin will heal.

και άλλα πολλά που παραπέμπουν σε επούλωση:
http://www.google.gr/search?q=site:softaps.com heal&ie=utf-8...


Nektaria Notaridou
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 28
Grading comment
Το προτιμώ για τον λόγο που ανέφερε ο Αντράς. Καλημέρα.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  ammon: Δεν φαίνεται να αναφέρεται σε πληγές δέρματος. Μάλλον εννοεί "εφαρμογή" πάνω στο δέρμα. Πρόσεξε ότι στα αγγλικά το heal λέγεται και cure, το οποίο σημαίνει "επεξεργάζομαι, ωριμάζω κτλ" αναφερόμενο σε εξεργασίες όπως η ωρίμαση αλαντικών, καπνού κτλ
57 mins

neutral  Michalis Bertsas: "στεγνώσει" μήπως, μέχρι να βρεθεί κάτι καλύτερο;
5 hrs

agree  Andras Mohay: Με το "ενσωματώνεται" αποφεύγεται ίσως η αρνητική χροιά
8 hrs

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
28 days

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
όταν απορροφηθεί από το δέρμα


Explanation:
Αν και δεν είμαι ειδική στον τομέα, πιστεύω ότι με αυτό το συγκείμενο ίσως να ταίριαζε καλύτερα μια τέτοια μετάφραση.

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2007-11-09 14:20:19 GMT)
--------------------------------------------------

Πιστεύω ότι έτσι αποφεύγεις την παγίδα του να δώσεις μια αρνητική χροιά στην μετάφραση. Και απ' ό,τι διάβασα στο απόσπασμα που παραθέτεις, δεν υπάρχει τέτοιο αρνητικό ύφος στο κείμενο, μάλλον το αντίθετο.

Chrysoula Vardi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
4 hrs
  -> Σ' ευχαριστώ πολύ!