KudoZ home » English to Greek » Cosmetics, Beauty

3R Alternatives

Greek translation: η αρχή των 3R, η αντικατάσταση, η μείωση και o εξευγενισμός των πειραμάτων σε ζώα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:3R Alternatives
Greek translation:η αρχή των 3R, η αντικατάσταση, η μείωση και o εξευγενισμός των πειραμάτων σε ζώα
Entered by: Assimina Vavoula

10:38 Jan 18, 2008
English to Greek translations [PRO]
Medical - Cosmetics, Beauty
English term or phrase: 3R Alternatives
The annual conference of the European Partnership for Alternative Approaches to Animal Testing took place in Brussels on November 5 2007 around the general theme of regulatory acceptance of 3R Alternatives (Reduction, Refinement and Replacement).
Assimina Vavoula
Greece
η αρχή των 3R, h αντικατάσταση, η μείωση και o εξευγενισμός των πειραμάτων σε ζώα
Explanation:
Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι οι επιστήμονες καταβάλλουν προσπάθεια ώστε να εφαρμόσουν τις αρχές των «τριών R» (replacement, reduction and refinement), την αντικατάσταση, τη μείωση και τον εξευγενισμό των πειραμάτων σε ζώα.

Από Focus


--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2008-01-18 10:48:18 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/35zdxc


--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2008-01-18 10:50:21 GMT)
--------------------------------------------------

...η βελτίωση των πειραματικών μεθόδων κυρίως με τη χρήση αναλγητικών (στα αγγλικά οι αρχές αυτές είναι γνωστές ως τα 3R: Replacement, Reduction, Refinement).
(Καθημερινή)

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2008-01-18 10:55:48 GMT)
--------------------------------------------------

από κεκτημένη ταχύτητα, δεν έβαλα την ελληνική επεξήγηση σε παρένθεση.

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2008-01-18 11:16:35 GMT)
--------------------------------------------------

Πιστέυω ότι πρέπει να αναφερθούν και οι αγγλικοί όροι (σε παρένθεση) και η ελληνική μετάφρασή τους, όπως στο απόσπασμα που έχω παραθέσει στην αρχή, για να γίνει πιο κατανοητό στον αναγνώστη..
Selected response from:

Eri Koutala
Grading comment
Θενκς και πάλι...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +11η αρχή των 3R, h αντικατάσταση, η μείωση και o εξευγενισμός των πειραμάτων σε ζώα
Eri Koutala
4 +5Αρχές / Εναλλακτικές Μέθοδοι 3R
Nadia-Anastasia Fahmi


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
3r alternatives
Αρχές / Εναλλακτικές Μέθοδοι 3R


Explanation:
Συνιστώ να διαβάσεις καλά τις αναφορές που παραθέτω και να αποφασίσεις ποιο ταιριάζει καλύτερ στην περίπτωσή σου.

Μορφή αρχείου: Microsoft Word - Προβολή ως HTML
Αυτή η προσέγγιση είναι γνωστή ως «τρίπτυχο» ή «3R». Έχει ιδρυθεί ο Ευρωπαϊκός Συνεταιρισμός Εναλλακτικών Προσεγγίσεων στις Δοκιμές σε Ζώα. Ο συνεταιρισμός ...
ec.europa.eu/publications/booklets/others/65/el.doc



--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2008-01-18 10:55:28 GMT)
--------------------------------------------------

διατυπώνονται τρεις αρχές (τα 3R) που θα πρέπει να διέπουν κάθε πειραµατισµό ... προς την ανεύρεση κι ανάπτυξη εναλλακτικών µεθόδων πειραµατισµού που δεν θα ...
www.bioethics.gr/media/pdf/reports/animal_report_greek.pdf




    Reference: http://www.mycat.gr/forum/showthread.php?p=19055
Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eri Koutala
4 mins
  -> Ευχαριστώ, Έρη. Καλημέρα και καλό Σ/Κ!

agree  Vicky Papaprodromou
18 mins
  -> Ευχαριστώ, Βικτωρία μας. Καλημέρα και καλό Σ/Κ!

agree  socratisv
20 mins
  -> Μερσί, Σώκρατες. Καλό Σ/Κ!

agree  Helen Chrysanthopoulou
24 mins
  -> Ευχαριστώ, Ελένη. Καλημέρα και καλό Σ/Κ!

agree  Evi Prokopi
1 hr
  -> Ευχαριστώ, Εύη. Καλό Σ/Κ!

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +11
3r alternatives
η αρχή των 3R, h αντικατάσταση, η μείωση και o εξευγενισμός των πειραμάτων σε ζώα


Explanation:
Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι οι επιστήμονες καταβάλλουν προσπάθεια ώστε να εφαρμόσουν τις αρχές των «τριών R» (replacement, reduction and refinement), την αντικατάσταση, τη μείωση και τον εξευγενισμό των πειραμάτων σε ζώα.

Από Focus


--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2008-01-18 10:48:18 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/35zdxc


--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2008-01-18 10:50:21 GMT)
--------------------------------------------------

...η βελτίωση των πειραματικών μεθόδων κυρίως με τη χρήση αναλγητικών (στα αγγλικά οι αρχές αυτές είναι γνωστές ως τα 3R: Replacement, Reduction, Refinement).
(Καθημερινή)

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2008-01-18 10:55:48 GMT)
--------------------------------------------------

από κεκτημένη ταχύτητα, δεν έβαλα την ελληνική επεξήγηση σε παρένθεση.

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2008-01-18 11:16:35 GMT)
--------------------------------------------------

Πιστέυω ότι πρέπει να αναφερθούν και οι αγγλικοί όροι (σε παρένθεση) και η ελληνική μετάφρασή τους, όπως στο απόσπασμα που έχω παραθέσει στην αρχή, για να γίνει πιο κατανοητό στον αναγνώστη..


    Reference: http://www.focusmag.gr/articles/view-article.rx?oid=80195
    Reference: http://www.serres-pets.gr/index.php?option=com_content&task=...
Eri Koutala
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Θενκς και πάλι...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sassa: ΟΙ αρχΕΣ των 3R / τριών αρχών (τα 3R) και οι αγγλικοί όροι σε παρένθεση. http://www.bioethics.gr/media/pdf/reports/animal_report_gree...
4 mins
  -> Ναι, συμφωνώ, εάν δεις έτσι το έχω στην εξήγηση, η βιασύνη φταίει. Ευχαριστώ πολύ!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Μαζί τα ψάχναμε :-)
9 mins
  -> Indeed! Thanks Nadia!

agree  Anastasia Giagopoulou
13 mins
  -> Thank you Anastasia!

agree  Vicky Papaprodromou
24 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ & Καλημέρα!

agree  socratisv: μπλα μπλα τις εναλλακτικές μεθόδους των " τριών R", μια και μιλάμε για alternatives. Πιστεύω επίσης ότι και οι αγγλικοί όρoι και η μετάφρασή τους πρέπει να αναφερθούν, όπως και στο παράδειγμά σου./Τypos are my nighmare;).
25 mins
  -> Κι εγώ συμφωνώ γιατί από μόνο του το 3R δε λέει κάτι. Ευχαριστώ πολύ!

agree  xxxd_vachliot
26 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ & Καλημέρα!

agree  Helen Chrysanthopoulou
29 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ Ελένη!

agree  Evi Prokopi
1 hr
  -> Σ' ευχαριστώ πολύ Εύη!

agree  xxxChristos Fil
3 hrs
  -> Σ' ευχαριστώ πολύ Χρήστο!

agree  Georgia Charitou
3 hrs
  -> Σ' ευχαριστώ πολύ Γεωργία!

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
34 days
  -> Thank you!