KudoZ home » English to Greek » Economics

homeowners' equity

Greek translation: καθαρή αξία της περιουσίας των ιδιοκτητών κατοικίας


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:homeowners' equity
Greek translation:καθαρή αξία της περιουσίας των ιδιοκτητών κατοικίας
Entered by: Venia Spai

00:14 Feb 18, 2009
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
English term or phrase: homeowners' equity
the continuing decline in house prices reduces homeowners' equity
Venia Spai
Greece
καθαρή αξία της περιουσίας των ιδιοκτητών κατοικίας
Explanation:
η συνεχιζόμενη πτώση στις αξίες κατοικιών μειώνει την καθαρή αξία της περιουσίας των ιδιοκτητών κατοικίας

equity = Η καθαρή αξία περιουσίας, αλλά και η καθαρή εμπορική αξία ακινήτου, μετά την αφαίρεση των ενυπόθηκων δανείων (Βλέπετε Χρυσοβιτσιώτη)

homeowner = ιδιοκτήτης κατοικίας
Selected response from:

Ivi Rocou
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2καθαρή αξία της περιουσίας των ιδιοκτητών κατοικίαςIvi Rocou
4Ίδια κεφάλαια ιδιοκτητών οικίας/κατοικίας
Dora P


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ίδια κεφάλαια ιδιοκτητών οικίας/κατοικίας


Explanation:
ίδια κεφάλαια ιδιοκτητών

Dora P
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
καθαρή αξία της περιουσίας των ιδιοκτητών κατοικίας


Explanation:
η συνεχιζόμενη πτώση στις αξίες κατοικιών μειώνει την καθαρή αξία της περιουσίας των ιδιοκτητών κατοικίας

equity = Η καθαρή αξία περιουσίας, αλλά και η καθαρή εμπορική αξία ακινήτου, μετά την αφαίρεση των ενυπόθηκων δανείων (Βλέπετε Χρυσοβιτσιώτη)

homeowner = ιδιοκτήτης κατοικίας


Ivi Rocou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  karoubalou_kate
14 mins
  -> Καλημέρα, ευχαριστώ.

agree  socratisv
3 hrs
  -> Thanks.