KudoZ home » English to Greek » Education / Pedagogy

Continuing Professional Development courses

Greek translation: Μαθήματα συνεχιζόμενης επαγγελματικής ανάπτυξης / κατάρτισης / επιμόρφωσης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Continuing Professional Development courses
Greek translation:Μαθήματα συνεχιζόμενης επαγγελματικής ανάπτυξης / κατάρτισης / επιμόρφωσης
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

13:39 Feb 18, 2006
English to Greek translations [PRO]
Education / Pedagogy / PICT PROJECT, MARKETING ISSUES
English term or phrase: Continuing Professional Development courses
But these benefits do not end with the ending of the project. There are plans to continue promoting the ideas of PICT in all pilot areas and countries:
- The UK project team is quite optimistic that the experience gained through PICT can be used in the preparation of the plans for the regeneration of Ravencourt shopping. Moreover, there is a major school renovation programme going on in the UK and the project team plans to use Sketch up in school classes to tap into pupils’ ideas for remodelling schools. Also, interest in the PICT training material has been expressed by the Social Housing Associations in the UK. Finally, the possibility to use the PICT training material in the context of **Continuing Professional Development courses** for planners, which are obligatory for professional association members in the UK, is being explored.
Assimina Vavoula
Greece
Μαθήματα συνεχιζόμενης επαγγελματικής ανάπτυξης
Explanation:
Βραβεία eTwinning · Εργαστήρια Επαγγελματικής Ανάπτυξης · eTwinning by subject ... Βρίσκεστε εδώ: Αρχική σελίδα » Εργαστήρια Επαγγελματικής Ανάπτυξης ...
www.etwinning.net/ww/el/pub/etwinning/european_development_...

Οι θεωρίες επαγγελματικής ανάπτυξης εντάσσονται σε δύο κατηγορίες:. α) αυτές που ασχολούνται με την επαγγελματική ανάπτυξη του ατόμου και ...
www.asda.gr/gym04agan/sep/epageltheory.htm

Πιστεύω πως εδώ εννοεί την επαγγελματική εξέλιξη και όχι την κατάρτιση
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4μαθήματα Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης
Alexandros Mouratidis
4 +1Μαθήματα συνεχιζόμενης επαγγελματικής ανάπτυξης
Nadia-Anastasia Fahmi


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
continuing professional development courses
μαθήματα Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης


Explanation:
http://www.google.com/search?q=συνεχιζόμενης επαγγελματικής ...

Alexandros Mouratidis
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Nick Lingris: Αν θέλουμε να κρατάμε τις αντιστοιχίες, αυτά είναι "Ανάπτυξης". // Δεν διαφωνώ σ' αυτό, απλώς υπάρχουν και τα CPT και CPE κ.ο.κ. Να τα κάνουμε όλα "Κατάρτισης";
18 mins
  -> Η αλήθεια είναι πως κι έτσι εγώ θα το έλεγα στην αρχή, αλλά το κατάρτισης δίνει 12000 hits στο google ενώ το ανάπτυξης 77. Οπότε μάλλον χρησιμοποιείται περισσότερο έτσι.

agree  Rania Papadopoulou
38 mins
  -> Ευχαριστώ!

neutral  Vicky Papaprodromou: Θα συμφωνήσω με τον Νίκο για τα περί "ανάπτυξης".
54 mins
  -> Άρα μάλλον τελικά συμφωνείς με τη Νάντια :)

agree  Andras Mohay: Θα πρότεινα "... επιμόρφωσης" αντί για "... ανάπτυξης"
1 hr
  -> Ευχαριστώ!

agree  ELEFTHERIA FLOROU
7 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  flipendo
1 day1 hr
  -> Ευχαριστώ!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
continuing professional development courses
Μαθήματα συνεχιζόμενης επαγγελματικής ανάπτυξης


Explanation:
Βραβεία eTwinning · Εργαστήρια Επαγγελματικής Ανάπτυξης · eTwinning by subject ... Βρίσκεστε εδώ: Αρχική σελίδα » Εργαστήρια Επαγγελματικής Ανάπτυξης ...
www.etwinning.net/ww/el/pub/etwinning/european_development_...

Οι θεωρίες επαγγελματικής ανάπτυξης εντάσσονται σε δύο κατηγορίες:. α) αυτές που ασχολούνται με την επαγγελματική ανάπτυξη του ατόμου και ...
www.asda.gr/gym04agan/sep/epageltheory.htm

Πιστεύω πως εδώ εννοεί την επαγγελματική εξέλιξη και όχι την κατάρτιση

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Krisztina Lelik
2 hrs
  -> Ευχαριστώ Κριστίνα, καλό Σ/Κ