KudoZ home » English to Greek » Education / Pedagogy

then see how well ignorance works for

Greek translation: τότε δεν έχετε παρά να εξετάσετε τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα της άγνοιας για εσάς και την εταιρεία


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:then see how well ignorance works for
Greek translation:τότε δεν έχετε παρά να εξετάσετε τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα της άγνοιας για εσάς και την εταιρεία
Entered by: Vicky Papaprodromou

09:39 Feb 22, 2006
English to Greek translations [PRO]
Education / Pedagogy / Management Training / Education
English term or phrase: then see how well ignorance works for
In other words, “If you don’t believe in the virtues of training and development, ****then see how well ignorance works for ****you and your company! "
Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
τότε δεν έχετε παρά να εξετάσετε τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα της άγνοιας για εσάς και την εταιρεία
Explanation:
In other words, “If you don’t believe in the virtues of training and development, ****then see how well ignorance works for ****you and your company! "

Με άλλα λόγια, "Αν δεν πιστεύετε στην αξία της εκπαίδευσης και της εξέλιξης, τότε καμαρώστε τα "υπέροχα/λαμπρά" αποτελέσματα της άγνοιας για εσάς και την εταιρεία σας".

Αν δεν έχεις περιθώρια για ειρωνικά υπονοούμενα:

"τότε δεν έχετε παρά να εξετάσετε τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα της άγνοιας σε/για εσάς και την εταιρεία σας"
Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ Βίκυ, αυτή η πρόταση με καλύπτει περισσότερο. Σας ευχαριστώ όλους για τις προτάσεις και τις ιδέες σας.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6δείτε τα πλεονεκτήματα που κρύβει η άγνοια για σας...flipendo
4 +2τότε δεν έχετε παρά να εξετάσετε τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα της άγνοιας για εσάς και την εταιρεία
Vicky Papaprodromou


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
δείτε τα πλεονεκτήματα που κρύβει η άγνοια για σας...


Explanation:
Δείτε πόσο ευεργετική είναι η άγνοια
Τη χρησιμότητα της άγνοιας
κλπ

--------------------------------------------------
Note added at 39 mins (2006-02-22 10:19:16 GMT)
--------------------------------------------------

Ή κατά τον Αντράς, "αφήστε την άγνοια θα επιτελεί το θεάρεστο έργο της"

flipendo
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 28
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ Ελευθερία για τον κόπο σου ;-)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Mohay: ή: αφήστε την άγνοια να συνεχίζει/επιτελεί το θεάρεστο έργο της
9 mins
  -> Απείρως καλύτερο. Θα πρότεινα να το θέσετε ως ξεχωριστή απάντηση. Η δική μου ωχριά!

agree  Costas Zannis: Ή το οργουελιανό "η άγνοια είναι δύναμη". :-))
14 mins
  -> Ευχαριστώ, Κώστα. Τελικά οι προτάσεις σας είναι απείρως καλύτερες από τη δική μου!

agree  Vicky Papaprodromou: Συμφωνώ με τον Αντράς. Ειρωνική η χρήση της πρότασης. Πρόσθεσέ την στην απάντησή σου για να μην ψάχνει η Νάντια σε όλα τούτα που λέμε.
32 mins
  -> Ευχαριστώ, Βίκυ.

agree  Helen Chrysanthopoulou
40 mins
  -> Ευχαριστώ.

agree  Elena Petelos: Εγώ πάλι, συμφωνώ με τον Κώστα. :-)
1 hr
  -> Ευχαριστώ.

agree  Isodynamia
9 hrs
  -> Ευχαριστώ.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
τότε δεν έχετε παρά να εξετάσετε τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα της άγνοιας για εσάς και την εταιρεία


Explanation:
In other words, “If you don’t believe in the virtues of training and development, ****then see how well ignorance works for ****you and your company! "

Με άλλα λόγια, "Αν δεν πιστεύετε στην αξία της εκπαίδευσης και της εξέλιξης, τότε καμαρώστε τα "υπέροχα/λαμπρά" αποτελέσματα της άγνοιας για εσάς και την εταιρεία σας".

Αν δεν έχεις περιθώρια για ειρωνικά υπονοούμενα:

"τότε δεν έχετε παρά να εξετάσετε τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα της άγνοιας σε/για εσάς και την εταιρεία σας"

Vicky Papaprodromou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 58
Grading comment
Ευχαριστώ Βίκυ, αυτή η πρόταση με καλύπτει περισσότερο. Σας ευχαριστώ όλους για τις προτάσεις και τις ιδέες σας.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Assimina Vavoula
1 hr
  -> Ευχαριστώ, Μίνα.

agree  Isodynamia
7 hrs
  -> Eυχαριστώ, Ντίνα.