KudoZ home » English to Greek » Education / Pedagogy

first certificate in English

Greek translation: πρώτο πιστοποιητικό αγγλικής γλώσσας / επάρκειας στην αγγλική γλώσσα (First Certificate in English)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:First Certificate in English
Greek translation:πρώτο πιστοποιητικό αγγλικής γλώσσας / επάρκειας στην αγγλική γλώσσα (First Certificate in English)
Entered by: Vicky Papaprodromou

16:28 Feb 10, 2007
English to Greek translations [PRO]
Education / Pedagogy / english certificates
English term or phrase: first certificate in English
Hello all! How would you translate First Certificate in English into Greek?
Many thanks in advance!
Pinelopi Ntokmetzioglou
United Kingdom
Πρώτο πιστοποιητικό αγγλικής γλώσσας/επάρκειας στην αγγλική γλώσσα
Explanation:
http://www.translatum.gr/forum/index.php/topic,3936.0.html

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2007-02-10 16:48:45 GMT)
--------------------------------------------------

Εννοείται ότι ακολουθεί σε παρένθεση το First Certificate in English.

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2007-02-10 17:05:19 GMT)
--------------------------------------------------

Προτιμώ το «πρώτο πιστοποιητικό» γιατί αποδίδει ακριβώς τον αγγλικό όρο.
Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τη βοήθεια!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9Πρώτο πιστοποιητικό αγγλικής γλώσσας/επάρκειας στην αγγλική γλώσσα
Vicky Papaprodromou
4Πιστοποιητικό ....
Sofia Dervisi
3ως έχει μένειAssimina Vavoula


Discussion entries: 1





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
first certificate in english
ως έχει μένει


Explanation:
σε δύο ιστότοπους το βρήκα ως έχει:
www.cambridgeesol.gr/exames/fce/
www.didaskaleio.uoa.gr/english_gr.htm

Assimina Vavoula
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
first certificate in english
Πρώτο πιστοποιητικό αγγλικής γλώσσας/επάρκειας στην αγγλική γλώσσα


Explanation:
http://www.translatum.gr/forum/index.php/topic,3936.0.html

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2007-02-10 16:48:45 GMT)
--------------------------------------------------

Εννοείται ότι ακολουθεί σε παρένθεση το First Certificate in English.

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2007-02-10 17:05:19 GMT)
--------------------------------------------------

Προτιμώ το «πρώτο πιστοποιητικό» γιατί αποδίδει ακριβώς τον αγγλικό όρο.

Vicky Papaprodromou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 58
Grading comment
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τη βοήθεια!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Assimina Vavoula: Αχ εσείς κυρία μου... Το σκέφτηκα και αυτό αλλά.... // Ε! συνάδελφε... Αν ήταν γαλλικά... Εγώ είμαι της γαλλικής σχολής... Ξέρεις, πιάνο, μπαλέτο, γαλλικά, ιππασία... Μόνο τα 2 στα τρία διέπρεψα...
6 mins
  -> Ευχαριστώ, Μίνα. Μετά από τόσα χρόνια στα σχολειά...

agree  Nick Lingris
39 mins
  -> Ευχαριστώ, Νίκο.

agree  Ioanna Karamanou
2 hrs
  -> Ευχαριστώ, Ιωάννα.

agree  Tessy_vas
3 hrs
  -> Ευχαριστώ, Τεσσουλίνι.

agree  Sophia Finos
6 hrs
  -> Ευχαριστώ, Σοφία.

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
15 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ.

agree  flipendo
15 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ.

agree  Valentini Mellas
22 hrs
  -> Thanks, Val!

agree  Katerina Athanasaki
1 day23 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ.

50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
first certificate in english
Πιστοποιητικό ....


Explanation:
........Βασικής Γνώσης της Αγγλικής Γλώσσας (First Certificate in English)

Sofia Dervisi
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek