KudoZ home » English to Greek » Education / Pedagogy

learner-driven

Greek translation: που κατευθύνεται από τους μαθητές


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:learner-driven
Greek translation:που κατευθύνεται από τους μαθητές
Entered by: Assimina Vavoula

12:58 Oct 23, 2007
English to Greek translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy / Life-long Learning
English term or phrase: learner-driven
LLL is meaningful as an active process that is learner-driven and encompasses the idea of lifelong human development through a continuously supportive process.

Μαθητοκεντρική;;;

Δηλ. μου βγαίνει ως εξής:

Η δια βίου εκπαίδευση είναι σημαντική ως μία ενεργός διαδικασία η οποία είναι μαθητοκεντρική και καλύπτει την ιδέα της ισόβιας ανθρώπινης ανάπτυξης μέσω μιας συνεχώς υποστηρικτικής διαδικασίας.
Assimina Vavoula
Greece
που κατευθύνεται από τους μαθητές
Explanation:
Γίνεται διάκριση ανάμεσα στο learner-centered (learner-centred) και το learner-driven.
http://www.google.com/search?q="learner-driven" "learner-cen...
Στην πρότασή σου μπορείς άνετα να χρησιμοποιήσεις τη φράση, όπως π.χ.
Υπάρχουν επαρκείς ευκαιρίες για συμμετοχή των μαθητών στο σχολείο; Η συμμετοχή αυτή κατευθύνεται από τους μαθητές και έχει νόημα για αυτούς;
http://www.amnesty.org.gr/edu/peadogogy.htm

Δεν έχω υπόψη μου κάποιον μονολεκτικό όρο.
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
OK. Νίκο ευχαριστώ για το ξεκαθάρισμα... Καλή σου μέρα.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5που κατευθύνεται από τους μαθητές
Nick Lingris
5 -2μαθητοκεντρικήEvi Prokopi


  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
που κατευθύνεται από τους μαθητές


Explanation:
Γίνεται διάκριση ανάμεσα στο learner-centered (learner-centred) και το learner-driven.
http://www.google.com/search?q="learner-driven" "learner-cen...
Στην πρότασή σου μπορείς άνετα να χρησιμοποιήσεις τη φράση, όπως π.χ.
Υπάρχουν επαρκείς ευκαιρίες για συμμετοχή των μαθητών στο σχολείο; Η συμμετοχή αυτή κατευθύνεται από τους μαθητές και έχει νόημα για αυτούς;
http://www.amnesty.org.gr/edu/peadogogy.htm

Δεν έχω υπόψη μου κάποιον μονολεκτικό όρο.

Nick Lingris
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 260
Grading comment
OK. Νίκο ευχαριστώ για το ξεκαθάρισμα... Καλή σου μέρα.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  flipendo
9 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Vicky Papaprodromou
12 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Danae Ferri
1 hr
  -> Ευχαριστώ!

neutral  Evi Prokopi: Υπάρχει ο όρος μαθητοκεντρική σε αντίθεση με τον όρο δασκαλοκεντρική.
4 hrs
  -> http://www.google.com/search?q="teacher centered" "learner c...

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
4 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
6 days

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -2
μαθητοκεντρική


Explanation:
Από το μάθημα "Διδακτική της Ξένης Γλώσσας" του κ Περικλή Τάγκα

Evi Prokopi
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 47

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Nick Lingris: Μεταφράζει το learner-centered. Αυτή τη διάκριση κάνω στη σημείωσή μου.
4 mins

disagree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy: i agree with Nick
6 days