KudoZ home » English to Greek » Education / Pedagogy

paradigm

Greek translation: πρότυπο


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:paradigm
Greek translation:πρότυπο
Entered by: Evi Prokopi

18:23 Nov 3, 2007
English to Greek translations [PRO]
Education / Pedagogy
English term or phrase: paradigm
A process of rethinking all learning according to a different paradigm is emerging, producing a new type of learning that can take place at any age, in any place and for any length of time.
To this end, a large number of ICT-supported learning innovations have been funded by regional, national and European-based bodies over the last few years. The Vocational Training Centre of Hellenic Post (KEK ELTA S.A) aims at being the leading company in professional education and training by developing its human resources so as to ensure their long-term and profitable development.
Assimina Vavoula
Greece
πρότυπο
Explanation:
Selected response from:

Evi Prokopi
Grading comment
Ευχαριστώ και καλό βράδυ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3πρότυποEvi Prokopi
3 +1Παράδειγμα
Spiros Konstantogiannis
3μοντέλο
socratisv


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
πρότυπο


Explanation:


Evi Prokopi
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 47
Grading comment
Ευχαριστώ και καλό βράδυ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
12 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  xxxd_vachliot
1 day14 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
3 days5 hrs
  -> Ευχαριστώ, καλημέρα!

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
μοντέλο


Explanation:
Προκύπτει (αναδεικνύεται) μια διαδικασία/μέθοδος αναθεώρησης του συνόλου της εκπαίδευσης σύμφωνα με ένα νέο μοντέλο, η οποία δημιουργεί ένα νέο τύπο εκμάθησης που μπορεί να εφαρμοστεί σε κάθε ηλικία και τόπο και ανεξαρτήτως χρονικής διάρκειας.


socratisv
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 46

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Παράδειγμα


Explanation:
Στη συνέχεια παρουσιάζεται το **Παράδειγμα** της εκπαιδευτικής μέτρησης που σχετίζεται άμεσα με τις θεωρίες του εποικοδομητισμού (constructivism), και άρχισε να εφαρμόζεται τη δεκαετία του εξήντα επηρεάζοντας εν πολλοίς την αξιολόγηση στην εκπαίδευση ως σήμερα. Τελευταίο παρουσιάζεται το **Παράδειγμα** της εκπαιδευτικής αξιολόγησης το οποίο προτείνεται αφού έγινε αντιληπτό ότι η αξιολόγηση δεν μπορεί να ειδωθεί ξεχωριστά από τη μάθηση και ότι στόχος της είναι να υποστηρίζει ενεργά τη μάθηση. Τέλος, γίνεται μια προσπάθεια θεωρητικής ανάλυσης του τελευταίου εξεταστικού συστήματος με αναφορά στις θεωρίες της αξιολόγησης.
( http://web.auth.gr/virtualschool/2.2-3/TheoryResearch/Zbaino... )

...Αν δεν σας αρέσει το μοντέλο (ή "παράδειγμα") της επιστήμης, μπορούμε να δανειστούμε άλλο, από τον χώρο της διοίκησης επιχειρήσεων (management)... (http://www.ndimou.gr/articledisplay.asp?time_id=76&cat_id=2)

http://www.google.com/search?hl=en&q=paradigm Παράδειγμα &bt...


Spiros Konstantogiannis
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
9 hrs
  -> Ευχαριστώ, Νάντια. Καλό απόγευμα!