KudoZ home » English to Greek » Education / Pedagogy

updated focus for European policy development

Greek translation: ανανεωμένο μέσο εστίασης για την ανάπτυξη ευρωπαϊκής πολιτικής


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:updated focus for European policy development
Greek translation:ανανεωμένο μέσο εστίασης για την ανάπτυξη ευρωπαϊκής πολιτικής
Entered by: Assimina Vavoula

16:45 Nov 5, 2007
English to Greek translations [PRO]
Education / Pedagogy
English term or phrase: updated focus for European policy development
The Lisbon Agenda has been adapted in 2005 to act as an ***updated focus for European policy development***. The agenda calls for a strong effort to equip the EU citizens at all levels with the right knowledge and skills, and society at large with a full understanding why this is needed. The subject matter however, is whether the present education and training systems are completely equipped to face this challenge or not.
Assimina Vavoula
Greece
ανανεωμένη εστίαση της ανάπτυξης πολιτικής για την ευρωπαϊκή ένωση
Explanation:
εστίαση 1 η [estíasi] O33 : η ενέργεια ή το αποτέλεσμα του εστιάζω. [λόγ. εστια- (εστιάζω) -σις > -ση]

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2007-11-06 07:38:18 GMT)
--------------------------------------------------

Ναι, πιστεύω κι εγώ ότι η λέξη μέσο αποδίδει καλύτερα την έννοια ότι η "ατζέντα" της Λισσαβόνας είναι το μέσο εστίασης.
Selected response from:

Valentini Mellas
Greece
Grading comment
Merci, Val. Καλό απόγευμα.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4ανανεωμένη εστίαση της ανάπτυξης πολιτικής για την ευρωπαϊκή ένωση
Valentini Mellas
3 +1νέα/επιπλέον/επι)πρόσθετη ευκαιρία για ανάπτυξη ευρωπαϊκών πολιτικών
socratisv
1νέο επίκεντρο για την ανάπτυξη της Ευρωπαϊκής πολιτικήςxxxd_vachliot


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
updated focus for european policy development
νέα/επιπλέον/επι)πρόσθετη ευκαιρία για ανάπτυξη ευρωπαϊκών πολιτικών


Explanation:
ότι τα π[ροβλήματα που συνδέονται με το περιβάλλον και, πιο συγκεκριμένα, εκείνα που αφορούν τις πηγές πόσιμου νερού συνιστούν ευκαιρία για αυξημένη συνεργασία και συγκεκριμένη αλληλεγγύη με τις αναπτυσσόμενες χώρες τις προσπάθειες που έχουν αναληφθεί στα πλαίσια των συμβάσεων της Λομέ, καθώς και άλλων συμφωνιών συνεργασίας
http://tinyurl.com/ypydfz

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-11-05 18:18:40 GMT)
--------------------------------------------------

ή :διαμόρφωση ευρωπαϊκών πολιτικών/διαμόρφωση ευρωπαϊκής πολιτικής
Με την παρούσα ανακοίνωση σχετικά με τα βιολογικά τρόφιμα και τη βιολογική γεωργία, η Επιτροπή επιδιώκει να εκτιμήσει την κατάσταση και να θέσει τις βάσεις για τη διαμόρφωση πολιτικής κατά τα προσεχή έτη,...
http://tinyurl.com/yrdpat


socratisv
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 46

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
4 mins
  -> Ευχαριστώ.

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
updated focus for european policy development
ανανεωμένη εστίαση της ανάπτυξης πολιτικής για την ευρωπαϊκή ένωση


Explanation:
εστίαση 1 η [estíasi] O33 : η ενέργεια ή το αποτέλεσμα του εστιάζω. [λόγ. εστια- (εστιάζω) -σις > -ση]

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2007-11-06 07:38:18 GMT)
--------------------------------------------------

Ναι, πιστεύω κι εγώ ότι η λέξη μέσο αποδίδει καλύτερα την έννοια ότι η "ατζέντα" της Λισσαβόνας είναι το μέσο εστίασης.

Valentini Mellas
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 24
Grading comment
Merci, Val. Καλό απόγευμα.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vassilis Korkas: Θα πρότεινα ακριβέστερα: "ανανεωμένο μέσο εστίασης για την ανάπτυξη ευρωπαϊκής πολιτικής"
11 mins

agree  Vicky Papaprodromou: Συμφωνώ με τον Βασίλη. Καλησπέρα και καλή βδομάδα.
1 hr

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Με τον Βασίλη κι εγώ.
14 hrs

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
30 days

16 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
updated focus for european policy development
νέο επίκεντρο για την ανάπτυξη της Ευρωπαϊκής πολιτικής


Explanation:
Μια ιδέα μόνο:

Το 2005, η "ατζέντα" της Λισαβώνας προσαρμόστηκε/τροποποιήθηκε για να γίνει το νέο επίκεντρο για την ανάπτυξη της Ευρωπαϊκής πολιτικής"

xxxd_vachliot
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 64