KudoZ home » English to Greek » Education / Pedagogy

undergraduate arts degree in psychoanalysis

Greek translation: Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Ψυχανάλυση / Τίτλο Προπτυχιακών Σπουδών στην Ψυχανάλυση


17:05 Feb 8, 2009
English to Greek translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy
English term or phrase: undergraduate arts degree in psychoanalysis
The University of Dublin began offering an undergraduate arts degree in psychoanalysis.
matt veloudos
Greek translation:Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Ψυχανάλυση / Τίτλο Προπτυχιακών Σπουδών στην Ψυχανάλυση
Explanation:
... ή και "Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών στην Ψυχανάλυση".

Σε πιο ελεύθερη μετάφραση, δεδομένης της σύνταξης της πρότασης. (Το Πανεπιστήμιο ξεκίνησε να προσφέρει προγράμματα σπουδών που οδηγούν σε τίτλο).
Selected response from:

Dora P
Greece
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Ψυχανάλυση / Τίτλο Προπτυχιακών Σπουδών στην Ψυχανάλυση
Dora P
5 +1Δίπλωμα (/Πτυχίο) στην ΨυχανάλυσηEvi Prokopi


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Δίπλωμα (/Πτυχίο) στην Ψυχανάλυση


Explanation:
undergraduate - προπτυχιακό
το arts το οποίο είναι ουσιαστικά το BA δεν πρέπει να μεταφραστεί περαιτέρω, τύπου πτυχίο τεχνών. ΠΡΟΣΟΧΗ σε αυτό.

Evi Prokopi
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 47

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  efiefoula
3 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Ψυχανάλυση / Τίτλο Προπτυχιακών Σπουδών στην Ψυχανάλυση


Explanation:
... ή και "Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών στην Ψυχανάλυση".

Σε πιο ελεύθερη μετάφραση, δεδομένης της σύνταξης της πρότασης. (Το Πανεπιστήμιο ξεκίνησε να προσφέρει προγράμματα σπουδών που οδηγούν σε τίτλο).

Dora P
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  efiefoula
11 mins
  -> Ευχαριστώ Έφη :)

agree  Eleni Makantani
11 hrs
  -> Ευχαριστώ Ελένη :)