KudoZ home » English to Greek » Electronics / Elect Eng

latching switch

Greek translation: διακόπτης μανδάλωσης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:latching switch
Greek translation:διακόπτης μανδάλωσης
Entered by: Natassa Iosifidou

16:44 Feb 8, 2007
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: latching switch
Από το ίδιο κείμενο.

"three latching switches ON/OFF with 2mm connectors to IT1, IT2 and IT3"

Φωτογραφία εδώ: http://www.bytronic.net/micsb.htm

Ευχαριστώ!
Νατάσα
Natassa Iosifidou
Greece
διακόπτης μανδάλωσης
Explanation:
Από το Αναλυτικό Λεξικό Ηλεκτρονικής και Επικοινωνιών του Φρυδά.
Δες και εδώ:http://www.google.gr/search?hl=en&q=Διακόπτης μανδάλωσης

αλλιώς: locking cock (ελπίζω να μην κάνω λάθος...)
Selected response from:

Eftychia Stamatopoulou
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ και τις δυο σας!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4διακόπτης μανδάλωσης
Eftychia Stamatopoulou
4διακόπτης ασφάλισης / κλείστρο
Valentini Mellas


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
διακόπτης ασφάλισης / κλείστρο


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....

http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....



    Reference: http://www.proz.com/kudoz/1664736
    Reference: http://www.proz.com/?sp=gloss/term&id=2468744
Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 60

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
διακόπτης μανδάλωσης


Explanation:
Από το Αναλυτικό Λεξικό Ηλεκτρονικής και Επικοινωνιών του Φρυδά.
Δες και εδώ:http://www.google.gr/search?hl=en&q=Διακόπτης μανδάλωσης

αλλιώς: locking cock (ελπίζω να μην κάνω λάθος...)



    Reference: http://www.google.gr/search?hl=en&q=%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%BA...
Eftychia Stamatopoulou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ και τις δυο σας!