KudoZ home » English to Greek » Electronics / Elect Eng

chocking nipple

Greek translation: στραγγαλιστικός σύνδεσμος


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:chocking nipple
Greek translation:στραγγαλιστικός σύνδεσμος
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

10:51 Feb 11, 2007
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / μετρητές-μονώσεις
English term or phrase: chocking nipple
DE:Würgennipppel.
Chocking: στραγγαλιστικός
Ευχαριστώ.
Ε.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
στραγγαλιστικός σύνδεσμος
Explanation:
Ή στραγγαλιστική μούφα / στραγγαλιστικό ρακόρ.

Βρήκα επίσης αυτό το pdf (www.egmont.com.pl/cooper/instrukcje/OI_WAD101.pdf) βάζοντας "στραγγαλιστική nipple" στο Google, που έχει τις λέξεις αυτές, αλλά όχι μαζί.

Στο δεύτερο link έχει τη γερμανική λέξη με την εξήγηση "connector for electrical cable".

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2007-02-11 16:00:31 GMT)
--------------------------------------------------

Βρήκα επίσης nipple / nippel = περικόχλιο ένωσης, μούφα με σπείρωμα στο 4γλωσσο λεξικό Μηχανολογία, εκδόσεις Γλώσσημα & Βερχαιμ.
Selected response from:

Effie Emmanouilidou
Greece
Grading comment
Eyxaristo kai tis dyo!
E.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2προστομίδα φραγμού
Valentini Mellas
1στραγγαλιστικός σύνδεσμος
Effie Emmanouilidou


Discussion entries: 1





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
προστομίδα φραγμού


Explanation:
Για το nipple δες εδώ την ενδιαφέρουσα συζήτηση: http://www.proz.com/kudoz/1264338

Το choking είναι στόμωση, φραγμός, επιπλήρωση ....

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 60

4 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
στραγγαλιστικός σύνδεσμος


Explanation:
Ή στραγγαλιστική μούφα / στραγγαλιστικό ρακόρ.

Βρήκα επίσης αυτό το pdf (www.egmont.com.pl/cooper/instrukcje/OI_WAD101.pdf) βάζοντας "στραγγαλιστική nipple" στο Google, που έχει τις λέξεις αυτές, αλλά όχι μαζί.

Στο δεύτερο link έχει τη γερμανική λέξη με την εξήγηση "connector for electrical cable".

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2007-02-11 16:00:31 GMT)
--------------------------------------------------

Βρήκα επίσης nipple / nippel = περικόχλιο ένωσης, μούφα με σπείρωμα στο 4γλωσσο λεξικό Μηχανολογία, εκδόσεις Γλώσσημα & Βερχαιμ.


    Reference: http://www.emico.de/en/p_a10b32.htm
    Reference: http://209.85.129.104/search?q=cache:LErTTY9LGGIJ:accurapid....
Effie Emmanouilidou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Eyxaristo kai tis dyo!
E.