KudoZ home » English to Greek » Electronics / Elect Eng

unselectable

Greek translation: μη επιλέξιμος


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:unselectable
Greek translation:μη επιλέξιμος
Entered by: Vicky Papaprodromou

17:58 Mar 6, 2007
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / TV/VIDEOCAMERAS/PHOTO
English term or phrase: unselectable
unselectable image
Ioanna Karamanou
United States
μη επιλέξιμη
Explanation:
selectable = επιλέξιμος, σύμφωνα με το http://www.moto-teleterm.gr/search_gr.asp
Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
Thank you!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8μη επιλέξιμη
Vicky Papaprodromou
4 +2μη επιλεγόμενη
Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI


Discussion entries: 3





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
μη επιλέξιμη


Explanation:
selectable = επιλέξιμος, σύμφωνα με το http://www.moto-teleterm.gr/search_gr.asp

Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 72
Grading comment
Thank you!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natassa Iosifidou
1 min
  -> Ευχαριστώ, Νατάσα.

agree  Valentini Mellas
14 mins
  -> Ευχαριστώ, Βαλ.

agree  Nick Lingris
17 mins
  -> Ευχαριστώ, Νίκο.

agree  socratisv: OK αλλα εξαρτάται και από το κειμενο/λειτουργια για την οποια μιλαμε. μη επιλεγόμενη επισης
32 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ.

agree  Danae Ferri
2 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ.

agree  elzosim
2 hrs
  -> Ευχαριστώ, Λίλη.

agree  Spiros Konstantogiannis
4 hrs
  -> Ευχαριστώ, Σπύρο.

agree  flipendo
12 hrs
  -> Ευχαριστώ, Ελευθερία.

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
μη επιλεγόμενη


Explanation:
μη επιλεγόμενη εικόνα

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2007-03-06 18:07:52 GMT)
--------------------------------------------------

π.χ. selectable keyclick = επιλεγόμενος ήχος πλήκτρου. Χαρακτηριστικό ορισμένων τερματικών που δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να επιλέγει την ύπαρξη ή όχι ήχου πλήκττρου ή και να ρυθμίζει την ένταση ήχου

Λεξικό Πληροφορικής, Γαρίδης, Δεληγιαννάκης,Τζίτζιρας

ή
μη επιλέξιμος κατά το Λεξικό Τεχνικών Όρων, Πανταζής

Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 181

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  socratisv
36 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ Σωκράτη!

agree  flipendo
12 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ!