KudoZ home » English to Greek » Electronics / Elect Eng

cartridge battery pack

Greek translation: θήκη μπαταριών σε μορφή δεσμίδας


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cartridge battery pack
Greek translation:θήκη μπαταριών σε μορφή δεσμίδας
Entered by: Effie Emmanouilidou

11:51 Mar 13, 2007
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Batteries
English term or phrase: cartridge battery pack
This charger can charge 4.8V cartridge battery pack or 4.8V shrinkable tube battery pack.
Effie Emmanouilidou
Greece
θήκη μπαταριών σε μορφή δεσμίδας
Explanation:
... όπως οι δεσμίδες που χρησιμοποιούνται σε φλας τύπου Metz τα οποία είναι επαγγελματικά αλλά δεν είναι απαραίτητο να τροφοδοτούνται από power pack που φέρει ο φωτογράφος ή ο κινηματογραφιστής στον ώμο ή τη ζώνη του.

Η δεσμίδα χρησιμοποιεί κοινές μπαταρίες επαναφορτιζόμενες ή μίας χρήσεως του εμπορίου που είναι εύκολο να τις προμηθευτεί κανείς. Συνήθως χρησιμοποιούνται πολλαπλάσια του 1,2 V που είναι οι κοινές μπαταρίες μεγέθους ΑΑ, οπότε στη συγκεκριμένη περίπτωση θα είναι 4 μπαταρίες ΑΑ x1,2 V.

Η δεσμίδα στην περίπτωση του Metz εφαρμόζει μέσα στη λαβή συγκράτησης του φλας. Έχω ένα τέτοιο φλας.

Η ευκολία της δεσμίδας συνίσταται στο ότι μπορεί κανείς να αλλάζει μπαταρίες επί τόπου, ενώ τυποποιημένη συστοιχία μπαταριών, που βρίσκει κανείς στο Γερμανό ας πούμε, οι μπαταρίες είναι συγκολλημένες μεταξύ τους με κατάλληλα ελάσματα, όχι μέσα σε θήκη, και διατίθενται σε κατάλληλες τάσεις 2x, 3x, 4x, 5x κ.λ.π..

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2007-03-13 16:56:34 GMT)
--------------------------------------------------

Διόρθωση: ενώ στην τυποποιημένη

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2007-03-13 17:09:19 GMT)
--------------------------------------------------

η διεύθυνση: http://www.panasonic-industrial.com/1285.pdf

δείχνει heat-shrinkable tube συσκευασίες, σε όλους μας γνωστές.

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2007-03-13 17:16:47 GMT)
--------------------------------------------------

στη διεύθυνση: http://www.pricegrabber.com/rating_getprodrev.php/masterid=1...

οι δύο θήκες μπαταριών ΑΑ χρώματος γκρι είναι οι δεσμίδες μπαταριών που εύκολα τοποθετούνται στη βάση συγκράτησης και περιέχουν κοινές μπαταρίες τύπου ΑΑ.
Selected response from:

Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Grading comment
Σε ευχαριστώ για την εκτενή σου απάντηση!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1θήκη μπαταριών σε μορφή δεσμίδας
Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
4 +1ειδική, τυποποιημένη μπαταρία
Costas Zannis


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ειδική, τυποποιημένη μπαταρία


Explanation:
cartridge = φύσιγγα, φυσίγγιο, που όμως δεν ταιριάζει στην περίπτωση.

Θα το έλεγα "ειδική, τυποποιημένη μπαταρία".

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 79

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Assimina Vavoula: Kalo messimeri, Costa... Ουπς... Με αγγλικούς χαρακτήρες έγραφα...
1 min
  -> Ευχαριστώ! Όπως κι αν γραφτεί το "καλό", "καλό" παραμένει. :))

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
θήκη μπαταριών σε μορφή δεσμίδας


Explanation:
... όπως οι δεσμίδες που χρησιμοποιούνται σε φλας τύπου Metz τα οποία είναι επαγγελματικά αλλά δεν είναι απαραίτητο να τροφοδοτούνται από power pack που φέρει ο φωτογράφος ή ο κινηματογραφιστής στον ώμο ή τη ζώνη του.

Η δεσμίδα χρησιμοποιεί κοινές μπαταρίες επαναφορτιζόμενες ή μίας χρήσεως του εμπορίου που είναι εύκολο να τις προμηθευτεί κανείς. Συνήθως χρησιμοποιούνται πολλαπλάσια του 1,2 V που είναι οι κοινές μπαταρίες μεγέθους ΑΑ, οπότε στη συγκεκριμένη περίπτωση θα είναι 4 μπαταρίες ΑΑ x1,2 V.

Η δεσμίδα στην περίπτωση του Metz εφαρμόζει μέσα στη λαβή συγκράτησης του φλας. Έχω ένα τέτοιο φλας.

Η ευκολία της δεσμίδας συνίσταται στο ότι μπορεί κανείς να αλλάζει μπαταρίες επί τόπου, ενώ τυποποιημένη συστοιχία μπαταριών, που βρίσκει κανείς στο Γερμανό ας πούμε, οι μπαταρίες είναι συγκολλημένες μεταξύ τους με κατάλληλα ελάσματα, όχι μέσα σε θήκη, και διατίθενται σε κατάλληλες τάσεις 2x, 3x, 4x, 5x κ.λ.π..

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2007-03-13 16:56:34 GMT)
--------------------------------------------------

Διόρθωση: ενώ στην τυποποιημένη

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2007-03-13 17:09:19 GMT)
--------------------------------------------------

η διεύθυνση: http://www.panasonic-industrial.com/1285.pdf

δείχνει heat-shrinkable tube συσκευασίες, σε όλους μας γνωστές.

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2007-03-13 17:16:47 GMT)
--------------------------------------------------

στη διεύθυνση: http://www.pricegrabber.com/rating_getprodrev.php/masterid=1...

οι δύο θήκες μπαταριών ΑΑ χρώματος γκρι είναι οι δεσμίδες μπαταριών που εύκολα τοποθετούνται στη βάση συγκράτησης και περιέχουν κοινές μπαταρίες τύπου ΑΑ.

Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 181
Grading comment
Σε ευχαριστώ για την εκτενή σου απάντηση!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Καλησπέρα, ξάδελφε.:-)
45 mins
  -> Γεια σου κοριτσάκι!