KudoZ home » English to Greek » Electronics / Elect Eng

commutation frequency

Greek translation: συχνότητα μεταγωγής


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:commutation frequency
Greek translation:συχνότητα μεταγωγής
Entered by: Valentini Mellas

08:59 Mar 27, 2007
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: commutation frequency
This is a document dealing with inverters used in railroad motor bogies.
ppp_andrew
συχνότητα μεταγωγής
Explanation:
στην υψηλή συχνότητα μεταγωγής και τη σχεδόν ημιτονοειδή. κυματομορφή ρεύματος. ... Συχνότητα μεταγωγής. 1…16 kHz, Εργοστασιακή προεπιλογή 6 kHz ...
www.vacon.com/File.aspx?id=463058&ext=pdf&routing=396771&we...
Selected response from:

Valentini Mellas
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +5συχνότητα μεταγωγής
Valentini Mellas
5 -1μετατροπή συχνότηταςEvi Prokopi
2Not for grading
Spiros Konstantogiannis


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +5
συχνότητα μεταγωγής


Explanation:
στην υψηλή συχνότητα μεταγωγής και τη σχεδόν ημιτονοειδή. κυματομορφή ρεύματος. ... Συχνότητα μεταγωγής. 1…16 kHz, Εργοστασιακή προεπιλογή 6 kHz ...
www.vacon.com/File.aspx?id=463058&ext=pdf&routing=396771&we...

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 60
Notes to answerer
Asker: Thanks a lot dear colleague! My research has led to the same result!

Asker: You may be right. If you are, however, then the vernacular term should be "συχνότητα μετατροπής", not "μετατροπή συχνότητας".


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Theodoros Linardos
4 mins

agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
16 mins

agree  socratisv
24 mins

agree  Spiros Konstantogiannis
37 mins

agree  Vicky Papaprodromou
47 mins

agree  Assimina Vavoula
59 mins

disagree  Evi Prokopi: Δεν υπάρχει τέτοιος όρος έτσι απλά, δείτε παρακάτω ολόκληρη ανάλυση.
2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
μετατροπή συχνότητας


Explanation:
Bασικά ΔΕΝ υπάρχει μεταγωγή στη
φυσική.

Commutation είναι η μετατροπή του
εναλλασσόμενου ρεύματος σε
συνεχές.

[Επαγωγή είναι ένα φαινόμενο που
συμβαίνει κατά τη διάρκεια της
μετατροπής αυτής. (Mετατροπή
μαγνητικού πεδίου σε
ηλεκτρικό)]

(Από βιβλία Φυσικής)

Η "μεταγωγή" είναι όρος που
χρησιμοποιείται για δίκτυα
επικοινωνιών. Το "inverter", λογικά
(από τις υπόλοιπες λέξεις -railroad
motor bogies) έχει την έννοια της
μηχανή μετατροπής συνεχούς
ρεύματος σε εναλλασσόμενο και
όχι την έννοια, που
χρησιμοποιείται στις
τηλεπικοινωνίες (αναστροφέας
σήματος)

http://tinyurl.com/3yynrd

Συγκεκριμένα το ω που μετριέται σε rad/sec λέγεται κυκλική συχνότητα.

Example sentence(s):
  • www.lib.duth.gr/Dienst/UI/1.0/Download/artemis.ntua.ece/DT2004-0122
  • http://en.wikipedia.org/wiki/Electric_motor

    Reference: http://eclass.di.uoa.gr/D237/
    Reference: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...
Evi Prokopi
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Spiros Konstantogiannis: Το commutation frequency είναι ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ (http://www.google.com/search?hl=en&q="commutation frequency). Αυτά που λες για επαγωγή, κυκλική συχνότητα, μετασχηματιστές κ.λπ. δεν έχουν σχέση με την ερώτηση. Υπάρχει μεταγωγή στην Ηλεκτρονική.
3 hrs
  -> Κάνεις λάθος! Υπάρχει μετασχηματιστής που το κάνει. Μου κάνει εντύπωση, που δεν το γνωρίζεις..//Το inverter,όπως λέω και στην επεξήγησή μου,έχει δύο ερμηνείες. Και όπως και να το κάνουμε "μεταγωγή" δεν υπάρχει στη Φυσική και τη Μηχανολογία. ;-)

2 days10 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Not for grading


Explanation:
1) Βασικά, υπάρχει μεταγωγή στην Ηλεκτρονική.

commutation: μεταγωγή
η μεταφορά ρεύματος από ένα σημείο κυκλώματος σε ένα άλλο, συνήθως αυτόματα και περιοδικά

commutation switch: διακόπτης μετάθεσης
διακόπτης που ανοιγοκλείνει (μεταθέτει) αυτόματα και περιοδικά

commutator: μεταγωγός
διάταξη διαχωρισμένων μεταλλικών ελασμάτων επί περιστρεφόμενου τυμπάνου κινητήρα ή γεννήτριας, που συνδέονται διαδοχικά με τις ψήκτρες.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΦΡΥΔΑΣ, εκδ. Παπασωτηρίου

2) Το commutation frequency είναι ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ

http://www.google.com/search?hl=en&q="commutation frequency

Αν δεν σου αρέσει το "μεταγωγής" τότε ίσως μετατροπής/αλλαγής/μετάθεσης ή ό,τι άλλο παρεμφερές.



Spiros Konstantogiannis
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 61

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Evi Prokopi: Εγώ πιστεύω πως το κείμενο έχει να κάνει με Μηχανολογία(ό,τι βλέπω-μπορεί να κάνω λάθος!!).Έπειτα, τη λέξη συχνότητα, όλοι την υποστηρίζουμε!Τέλος στο 2) φαίνεται ότι συμφωνείς με τη μετατροπή που αναφέρω! Μπερδεύτηκα! :/
26 mins
  -> Δεν έχω αντίρρηση με τη "μετατροπή", Εύη. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, το μείζον εν προκειμένω, είναι να συνειδητοποιήσουμε ότι μιλάμε για συχνότητα και όχι για μετατροπή. Αυτή είναι η (μόνη) διαφορά μας. :))