KudoZ home » English to Greek » Electronics / Elect Eng

looped back

Greek translation: ανακυκλώνεται


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:is looped back
Greek translation:ανακυκλώνεται
Entered by: Danae Ferri

15:04 Apr 1, 2007
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / ilektronomos
English term or phrase: looped back
The data in the query data field is returned (looped back) in the response. The entire response is to be identical to the query
*Supported diagnostic subfunctions*.
Eyxaristo.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
ανακυκλώνεται
Explanation:
το ΙΑΤΕ δίνει "ανακύκλωση" για το loop back.
Το ορίζει ως εξής:
Domain technology and technical regulations, communications
en
Definition a method of performing transmission tests on a circuit not requiring the assistance of personnel at the distant end
Definition Ref. Telecom Digest,Patrick Towson,1996-98


--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2007-04-01 15:43:34 GMT)
--------------------------------------------------

"ανακυκλώνονται", για να είμαστε και γραμματικά ορθοί.. :))
Selected response from:

Danae Ferri
Norway
Grading comment
Eyxaristo, Danai!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6ανακυκλώθηκαν
socratisv
3 +1ανακυκλώνεται
Danae Ferri


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ανακυκλώνεται


Explanation:
το ΙΑΤΕ δίνει "ανακύκλωση" για το loop back.
Το ορίζει ως εξής:
Domain technology and technical regulations, communications
en
Definition a method of performing transmission tests on a circuit not requiring the assistance of personnel at the distant end
Definition Ref. Telecom Digest,Patrick Towson,1996-98


--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2007-04-01 15:43:34 GMT)
--------------------------------------------------

"ανακυκλώνονται", για να είμαστε και γραμματικά ορθοί.. :))


    Reference: http://iate.europa.eu/iatediff/FindTermsByLilId.do?lilId=169...
    Reference: http://iate.europa.eu/iatediff/SearchByQuery.do;jsessionid=9...
Danae Ferri
Norway
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Eyxaristo, Danai!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Spiros Konstantogiannis: συμφωνώ με το "ανακυκλώνονται".
1 hr
  -> Ευχαριστώ, Σπύρο!

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
ανακυκλώθηκαν


Explanation:
to loop back>ανακυκλώνω

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2007-04-01 15:21:54 GMT)
--------------------------------------------------

Η ανακύκλωση είναι η κατά λέξη μετάφραση. επίσης υπάρχει και η έννοια της επανάληψης.
Μια πρόταση....

Τα εισαγόμενα δεδομένα στο πεδίο αναζήτησης εμφανίζονται (ανακυκλωμένα/σε ανακύκλωση) στην απάντηση (στο πεδίο απάντησης).
Η απάντηση στο σύνολό της είναι έτσι πανομοιότυπη με την αναζήτηση

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-04-01 18:37:41 GMT)
--------------------------------------------------

Ίσως έτσι αποφεύγονται τα πολλά brackets:
Τα εισαγόμενα δεδομένα στο πεδίο αναζήτησης ανακυκλώνονται στην απάντηση (στο πεδίο απάντησης).
Η απάντηση στο σύνολό της είναι έτσι πανομοιότυπη με την αναζήτηση.

socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Danae Ferri: ουπς! συμπέσαμε! :) / και ο ενικός ήταν ατυχής επιλογή εκ μέρους μου.. οπότε ας προτείνουμε "ανακυκλώνονται"..
2 mins
  -> :) τα δεδομένα ανακυκλωνονται, the data is>τα δεδομένα. Ο αόριστος που πρότεινα μαλλον ειναι ατυχης επιλογή....

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr
  -> thanks Vicky

agree  Nick Lingris
1 hr
  -> Thanks Νίκο

agree  Spiros Konstantogiannis: "ανακυκλώνονται"
1 hr
  -> thanks Σπύρο. ναι, is returned (looped back)> ανακυκλώνονται. Το " εμφανίζονται" θα μπορούσε και να παραλειφθεί

agree  Evi Prokopi: Συμφωνώ με τον Σπύρο ;)
6 hrs
  -> Thanks Εύη

agree  Sophia Finos
1 day9 hrs
  -> ευχαριστώ Σοφία

agree  Anastasia Giagopoulou
2 days16 hrs