KudoZ home » English to Greek » Electronics / Elect Eng

buss wire

Greek translation: καλώδιο/σύρμα buss


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:buss wire
Greek translation:καλώδιο/σύρμα buss
Entered by: Michalis Bertsas

06:37 Sep 4, 2008
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: buss wire
Από εγχειρίδιο "Self-Regulating Heating Cable"

Twin 16 AWG Copper Buss Wires

Ευχαριστώ
Michalis Bertsas
καλώδιο/σύρμα buss
Explanation:
http://images.google.gr/images?q="Buss Wire&ie=UTF-8&oe=utf-...

http://images.google.gr/imgres?imgurl=http://www.proheat.net...

http://www.google.gr/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org.m...

χάλκινο καλώδιο bus
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
Ευχαριστώ όλους για την πολύτιμη βοήθεια.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4σύρμα
sassa
3ηλεκτρικό σύρμα/αγωγόςxxxd_vachliot
3καλώδιο/σύρμα buss
Spiros Doikas


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
καλώδιο/σύρμα buss


Explanation:
http://images.google.gr/images?q="Buss Wire&ie=UTF-8&oe=utf-...

http://images.google.gr/imgres?imgurl=http://www.proheat.net...

http://www.google.gr/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org.m...

χάλκινο καλώδιο bus

Spiros Doikas
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 83
Grading comment
Ευχαριστώ όλους για την πολύτιμη βοήθεια.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  STAMATIOS FASSOULAKIS: Ουσιαστικά λέγεται καλώδιο BUSS (για την ακρίβεια Bus αλλά επικρατεί στην αγορά το mispelled BUSS για άγνωστο λόγο) λόγω της ιδιαιτερότητας του.
7 hrs

disagree  xxxd_vachliot: Δεν είναι καλώδιο, αλλά σύρμα. Έχει σημασία. Και τα αποτελέσματα που βρήκες στο Γκουγκλ αναφέρονται σε δίαυλο επικοινωνίας bus και όχι σε ηλεκτρικό αγωγό που είναι to buss wire.
23 hrs

43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
σύρμα


Explanation:
BUSS: an alternate (incorrect) spelling of bus, used mainly in the case of an electrical bus, also rarely for a computer bus
http://www.answers.com/buss

“19H88”σημαίνει σύρμα 19 AWG φορτισμένο κάθε 1.830m με πηνία 88 mH
“26B66” σημαίνει σύρμα 26AWG...
http://courses.cn.ntua.gr/mod/resource/view.php?inpopup=true...


    Reference: http://www.marvac.com/SearchResult.aspx?CategoryID=1144
sassa
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 16

52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ηλεκτρικό σύρμα/αγωγός


Explanation:
Σύμφωνα με την Wikipedia:

Buss may relate of any of these:

* an alternate spelling of bus, used mainly in the case of an electrical bus, also rarely for a computer bus...

Απ' ότι βλέπω στο διαδίκτυο, bus wire και buss wire είναι το ίδιο πράγμα.

"An electrical bus (sometimes spelled incorrectly as buss) is a physical electrical interface where many devices share the same electric connection."
http://en.wikipedia.org/wiki/Electrical_bus


--------------------------------------------------
Note added at 1 day27 mins (2008-09-05 07:04:51 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Θέλει προσοχή για να μην συγχέεται με τα καλώδια που χρησιμοποιούνται σε διαύλους επικοινωνίας. Δείτε κι αυτό:
http://www2.e-yliko.gr/htmls/arctles/Pagkalos_ clevhous.doc

xxxd_vachliot
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 44