KudoZ home » English to Greek » Engineering (general)

gas springs

Greek translation: ελατήρια αερίου


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:gas springs
Greek translation:ελατήρια αερίου
Entered by: Daphne b

09:48 Nov 2, 2006
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / springs
English term or phrase: gas springs
Ελατήρια αερίων??

• Check gas springs for creep by placing a weight on the chair at the highest
setting, (simulating the child) and leave for 1 hour. If the product has reduced
significantly in height contact our Customer Service Department for advice.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
ελατήρια αερίου
Explanation:
http://www.google.hu/search?q="ελατήρια αερίου&hl=hu&lr=&sta...
Selected response from:

Andras Mohay
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8ελατήρια αερίουAndras Mohay
4 +2ελατήρια αζώτουathinapt
4 +1ελατήρια αέρος
Metodi Gerasimov


Discussion entries: 1





  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ελατήρια αζώτου


Explanation:
Έτσι το βρήκα σε καταλόγους εξαρτημάτων ιατρικού εξοπλισμού και επίπλων

athinapt
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxpopie_m
2 hrs

agree  Asimenia Bartzi
7 hrs

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ελατήρια αέρος


Explanation:
Πιστεύω.


    Reference: http://www.pneumatec.gr/index.php?option=com_content&task=vi...
Metodi Gerasimov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evangelia Tsichlis: πρόκειται για έναν μηχανισμό σαν αμορτισέρ με την διαφορά ότι δεν είναι στεγανός αλλά έχει μια βαλβίδα ανακούφισης αέρα ώστε να ρυθμίζει την πίεση που ασκεί το ελατήριο-εξ ου και η ονομασία "αέρος" :)
2 mins

neutral  Assimina Vavoula: Pistevo oti o Andras einai akrivesteros...
5 mins

neutral  Andras Mohay: Άλλο "αέρας" και άλλο "αέριο"
11 mins

neutral  Vicky Papaprodromou: Θα συμφωνήσω με τον Αντράς. Καλημέρα, Μετόντι.
32 mins

41 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
ελατήρια αερίου


Explanation:
http://www.google.hu/search?q="ελατήρια αερίου&hl=hu&lr=&sta...

Andras Mohay
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 15
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daphne b: Ναι, gas, όχι air.../Ή η μετάφραση της αγγλικής ορολογίας ;-) Πολλά άλλα σ' αυτή την ιστοσελίδα έχουν μείνει αμετάφραστα, δε.
6 mins
  -> Ευχαριστώ, Δάφνη. Πάντως, το link του Μεθόδιου είναι καλό και εκεί βλέπουμε gas και "αέρος" πλάι πλάι. Μήπως φταίει η αγγλική ορολογία;

agree  Vicky Papaprodromou: Με πρόλαβες με διαφορά στήθους, δηλαδή; Αίσχοςςςςςς :-))))//Τα είδα κι εγώ τα gas = αέρας στο διαδίκτυο αλλά πρώτη φορά είναι που βλέπουμε περίεργα πράγματα;//Κακομοίρη μου, κανόνισε να πάρουν σκέτο αέρα (έστω κοπανιστό) γιατί αλλιώς τι θα σε κάνουμε;:-)
19 mins
  -> Ευχαριστώ, Βίκη, αλλά τα μυαλά μου θα πάρουν... αέρ... αερί... τι, αλήθεια:

agree  Assimina Vavoula
29 mins
  -> Ευχαριστώ

agree  Natassa Iosifidou
3 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
7 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Anastasia Giagopoulou
20 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Alexandra Fakalou
21 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Tessy_vas
1 day2 hrs
  -> Ευχαριστώ