KudoZ home » English to Greek » Environment & Ecology

instrumental observations and reconstructions

Greek translation: μετρήσιμες παρατηρήσεις και αναδομήσεις


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:instrumental observations and reconstructions
Greek translation:μετρήσιμες παρατηρήσεις και αναδομήσεις
Entered by: Valentini Mellas

18:10 Mar 15, 2007
English to Greek translations [PRO]
Science - Environment & Ecology / university
English term or phrase: instrumental observations and reconstructions
in the role of increasing temperature variability in european summer heatwaves
georgiam
Παρατηρήσεις και αναδομήσεις μεγάλης (καθοριστικής, ουσιαστικής) σημασίας
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2007-03-15 18:58:34 GMT)
--------------------------------------------------

Βεβαίως το instrumental μπορεί και να αναφέρεται και στα όργανα ... δηλαδή να μιλάει για παρατηρήσεις και αναδομήσεις [αποτελεσμάτων, μετρήσεων κτλ] οργάνων....

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-15 20:02:45 GMT)
--------------------------------------------------

Οι μετρήσιμες παρατηρήσεις και αναδομήσεις της εξέλιξης (ή ανέλιξης) στην θερμοκρασία των ημισφαιρίων δεικνύουν μία τονισμένη θέρμανση (ή τονισμένη αύξηση της θερμοκρασίας) τα τελευταία 150 χρόνια
Selected response from:

Valentini Mellas
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4ενόργανες παρατηρήσεις και αναπαραστάσεις
Danae Ferri
4Παρατηρήσεις και αναδομήσεις μεγάλης (καθοριστικής, ουσιαστικής) σημασίας
Valentini Mellas


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
ενόργανες παρατηρήσεις και αναπαραστάσεις


Explanation:
θα μπορούσες να ξεκαθαρίσεις λίγο το context;

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-15 20:01:12 GMT)
--------------------------------------------------

οκ, τότε νομίζω ότι αυτό είναι.

Danae Ferri
Norway
Native speaker of: Native in GreekGreek
Notes to answerer
Asker: o orismos autos einai se context 'instrumental observations and reconstructions of global and hemispheric temperature evolution reveal a pronounced warming during the past 150 years'


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Mohay: Και ας αφήσουμε τις αναδομήσεις στον μακαρίτη συνονόματό μου :-)
2 hrs
  -> Ευχαριστώ! :)

agree  Evi Prokopi
15 hrs
  -> Ευχαριστώ, Εύη!

agree  Nick Lingris
1 day19 hrs
  -> Ευχαριστώ, Νικ!..

agree  Panagiotis Andrias
702 days

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Παρατηρήσεις και αναδομήσεις μεγάλης (καθοριστικής, ουσιαστικής) σημασίας


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2007-03-15 18:58:34 GMT)
--------------------------------------------------

Βεβαίως το instrumental μπορεί και να αναφέρεται και στα όργανα ... δηλαδή να μιλάει για παρατηρήσεις και αναδομήσεις [αποτελεσμάτων, μετρήσεων κτλ] οργάνων....

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-15 20:02:45 GMT)
--------------------------------------------------

Οι μετρήσιμες παρατηρήσεις και αναδομήσεις της εξέλιξης (ή ανέλιξης) στην θερμοκρασία των ημισφαιρίων δεικνύουν μία τονισμένη θέρμανση (ή τονισμένη αύξηση της θερμοκρασίας) τα τελευταία 150 χρόνια

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 8