KudoZ home » English to Greek » Finance (general)

stakeholders

Greek translation: (άμεσα) ενδιαφερόμενοι / συμμετέχοντες / εμπλεκόμενοι


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:stakeholders
Greek translation:(άμεσα) ενδιαφερόμενοι / συμμετέχοντες / εμπλεκόμενοι
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

09:51 Feb 18, 2006
English to Greek translations [PRO]
Finance (general) / PICT PROJECT, MARKETING ISSUES
English term or phrase: stakeholders
Overall, the concept of joint management of the public participation exercise by a mixed group of local stakeholders and planners/local authority officials, proved very successful. It gave a strong feeling of a “bottom up approach” to the pilot actions and left us with several good examples of building trust between the different actors as well as bridges between the local community and the decision makers.
Assimina Vavoula
Greece
ενδιαφερόμενους
Explanation:
άτομα (ή/και επιχειρήσεις) που έχουν συνφέροντα σε κάτι

--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2006-02-18 10:28:53 GMT)
--------------------------------------------------

Ωστόσο μπορεί να είναι "εμπλεκόμενους"

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2006-02-18 10:31:14 GMT)
--------------------------------------------------

“Η σημασία της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και του Μanagement των Συμμετόχων στην Ανταγωνιστικότητα των Επιχειρήσεων”. Νίκος Αυλώνας, Executive Director ...
compconf.admin.uoc.gr/ presentations/CSR%20Avlonas%20.ppt

... το οποίο αποτελεί τη συνισταμένη του συμφέροντος του νομικού προσώπου και των εννόμων συμφερόντων όσων συνδέονται με την εταιρία (stakeholders). ...
www.plant-management.gr/online/ article.asp?returnPage=SECTION&group=2§ion=2&articleid=938

[5] http://www.europa.eu.int/comm/enterprise/ standards_policy/environment_standardisation/ stakeholder_meeting/2003/consultation_stakeholders.htm

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι όλοι σχεδόν οι εμπλεκόμενοι φορείς θεώρησαν πως μια ανακοίνωση θα αποτελούσε χρήσιμη συμβολή, η οποία θα μπορούσε να τους βοηθήσει στην εργασία τους. Επιπλέον προέκυψαν ορισμένα κοινά θέματα τα οποία έδειξαν συμφωνία όσον αφορά τα ζητήματα στα οποία είναι πιθανότερο να πραγματοποιηθεί πρόοδος. Ειδικότερα, εντοπίσθηκαν τέσσερα ζητήματα ζωτικής σημασίας και γι' αυτό τα ζητήματα αυτά αντιμετωπίζονται ιδιαίτερα στα πλαίσια της παρούσας ανακοίνωσης:



--------------------------------------------------
Note added at 42 mins (2006-02-18 10:33:49 GMT)
--------------------------------------------------

Επίσης, κανόνες που αναγνωρίζουν τα δικαιώματα των εμπλεκομένων φορέων (stakeholders) και ενθαρρύνουν την ενεργό συνεργασία τους στην ανάπτυξη της ...
www.kantor.gr/files/ppt/MinisterChristodoulakisSpeech.doc

(Ο αγγλικός όρος είναι Stakeholders δηλαδή αυτοί που κρατούν-έχουν ενδιαφέρον). Οι άμεσα ενδιαφερόμενοι σε μία επιχείρηση είναι οι μέτοχοι, οι εργαζόμενοι, ...
el.wikipedia.org/wiki/Εταιρική_ κοινωνική_ευθύνη





--------------------------------------------------
Note added at 53 mins (2006-02-18 10:44:57 GMT)
--------------------------------------------------

Συνεπώς: (άμεσα) ενδιαφερόμενοι / συμμετέχοντες / εμπλεκόμενοι

Διαλέγεις και παίρνεις ;-)
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3ενδιαφερόμενους
Nadia-Anastasia Fahmi
5 +1συμμέτοχος
Elena Petelos
3εμπειρογνώμονεςxxxstahat


Discussion entries: 2





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
ενδιαφερόμενους


Explanation:
άτομα (ή/και επιχειρήσεις) που έχουν συνφέροντα σε κάτι

--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2006-02-18 10:28:53 GMT)
--------------------------------------------------

Ωστόσο μπορεί να είναι "εμπλεκόμενους"

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2006-02-18 10:31:14 GMT)
--------------------------------------------------

“Η σημασία της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και του Μanagement των Συμμετόχων στην Ανταγωνιστικότητα των Επιχειρήσεων”. Νίκος Αυλώνας, Executive Director ...
compconf.admin.uoc.gr/ presentations/CSR%20Avlonas%20.ppt

... το οποίο αποτελεί τη συνισταμένη του συμφέροντος του νομικού προσώπου και των εννόμων συμφερόντων όσων συνδέονται με την εταιρία (stakeholders). ...
www.plant-management.gr/online/ article.asp?returnPage=SECTION&group=2§ion=2&articleid=938

[5] http://www.europa.eu.int/comm/enterprise/ standards_policy/environment_standardisation/ stakeholder_meeting/2003/consultation_stakeholders.htm

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι όλοι σχεδόν οι εμπλεκόμενοι φορείς θεώρησαν πως μια ανακοίνωση θα αποτελούσε χρήσιμη συμβολή, η οποία θα μπορούσε να τους βοηθήσει στην εργασία τους. Επιπλέον προέκυψαν ορισμένα κοινά θέματα τα οποία έδειξαν συμφωνία όσον αφορά τα ζητήματα στα οποία είναι πιθανότερο να πραγματοποιηθεί πρόοδος. Ειδικότερα, εντοπίσθηκαν τέσσερα ζητήματα ζωτικής σημασίας και γι' αυτό τα ζητήματα αυτά αντιμετωπίζονται ιδιαίτερα στα πλαίσια της παρούσας ανακοίνωσης:



--------------------------------------------------
Note added at 42 mins (2006-02-18 10:33:49 GMT)
--------------------------------------------------

Επίσης, κανόνες που αναγνωρίζουν τα δικαιώματα των εμπλεκομένων φορέων (stakeholders) και ενθαρρύνουν την ενεργό συνεργασία τους στην ανάπτυξη της ...
www.kantor.gr/files/ppt/MinisterChristodoulakisSpeech.doc

(Ο αγγλικός όρος είναι Stakeholders δηλαδή αυτοί που κρατούν-έχουν ενδιαφέρον). Οι άμεσα ενδιαφερόμενοι σε μία επιχείρηση είναι οι μέτοχοι, οι εργαζόμενοι, ...
el.wikipedia.org/wiki/Εταιρική_ κοινωνική_ευθύνη





--------------------------------------------------
Note added at 53 mins (2006-02-18 10:44:57 GMT)
--------------------------------------------------

Συνεπώς: (άμεσα) ενδιαφερόμενοι / συμμετέχοντες / εμπλεκόμενοι

Διαλέγεις και παίρνεις ;-)

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 200

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marialena Katsoura: Kalo SK episis :)
33 mins
  -> Ευχαριστώ Μαριαλένα, καλό Σ/Κ

agree  Daphne b: Ενδιαφερόμενοι ή και "ενδιαφερόμενοι φορείς" που χρησιμοποιείται συχνά, καλύτερα όχι "εμπλεκόμενοι" που έχει αρνητική σημασία.
1 hr
  -> Καλημέρα Δάφνη. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν απορρίπτω το "εμπλεκόμενοι" γιατί η σημασία της λέξης καθορίζεται από το συγκείμενο και είναι θετική. Καλό Σ/Κ

agree  flipendo
2 hrs
  -> :-)

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
stakeholder
συμμέτοχος


Explanation:
Δεν βλέπω λόγο να αποκλίνεις από την "παραδοσιακή" απόδοση.


--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2006-02-18 10:27:00 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.anakyklosi.gr/active.aspx?mode=el{a007d33d-0ce7-4...

http://www.google.co.uk/search?hl=en&rls=GEUA,GEUA:2005-51,G...

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2006-02-19 03:16:13 GMT)
--------------------------------------------------

Mε 21 εκατομμύρια hits για το "interested parties":
http://www.google.co.uk/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&r...
και 266 εκατομμύρια hits για το "participants"΄, πιστεύω ότι ο συγγραφέας είναι αρκετά σαφής. Λέει "stakeholders" και ΔΕΝ είναι US English το κείμενό σου.
Όσο για το "involved" που -με φρίκη συχνά διαπιστώνω- ότι μεταφράζεται "εμπλεκόμενοι", ούτε αυτό λέει ο άνθρωπος.

A stakeholder is a stakeholder, not just a participant, not an just an interested party and certainly not simply... involved in a process.

Elena Petelos
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: :-)
4 hrs
  -> Thanks!

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
εμπειρογνώμονες


Explanation:
"τοπικοί εμπειρογνώμονες "

Ίσως ταιριάζει σε αυτό το κείμενο.

xxxstahat
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4