KudoZ home » English to Greek » Finance (general)

mature markets

Greek translation: ώριμες αγορές


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mature markets
Greek translation:ώριμες αγορές
Entered by: Assimina Vavoula

13:53 Jul 5, 2007
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: mature markets
The obligation to maintain air conditioning installations to the Australian standard, whilst desirable, will only really be practical at posts in mature markets. In some countries a comparable local or international standard may be substituted.

ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ MECHANICAL ANDF OTHER SERVICES ΑΠΟ ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΑΚΙΝΗΤΟΥ ΟΠΟΥ Ο ΜΙΣΘΩΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ
Assimina Vavoula
Greece
ώριμες αγορές
Explanation:
το επιχειρηματικό πνεύμα της Cabot Creamery: στρατηγικές επιλογές για επιχειρήσεις σε ώριμες αγορές.
Selected response from:

Angeliki Papadopoulou
Greece
Grading comment
Merci, ma chere... Ca va? Καλημέρα Λιν... Όλα καλά; Σ' ευχαριστώ για την σημαντική βοήθεια και σου εύχομαι καλό ΣΚ. Ελπίζω να είναι ξεκούραστο μετά από μία σίγουρα φορτωμένη εβδομάδα.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8ώριμες αγορές
Angeliki Papadopoulou
4 +2ώριμες αγορέςEvi Prokopi


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
ώριμες αγορές


Explanation:
το επιχειρηματικό πνεύμα της Cabot Creamery: στρατηγικές επιλογές για επιχειρήσεις σε ώριμες αγορές.


    Reference: http://www.google.com/search?hl=en&q=%CF%8E%CF%81%CE%B9%CE%B...
Angeliki Papadopoulou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 40
Grading comment
Merci, ma chere... Ca va? Καλημέρα Λιν... Όλα καλά; Σ' ευχαριστώ για την σημαντική βοήθεια και σου εύχομαι καλό ΣΚ. Ελπίζω να είναι ξεκούραστο μετά από μία σίγουρα φορτωμένη εβδομάδα.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michalis Bertsas
4 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Katerina Athanasaki
4 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Vicky Papaprodromou
17 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Daphne b
24 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
33 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Anastasia Giagopoulou
55 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Danae Ferri
6 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Spiros Konstantogiannis
8 hrs
  -> Ευχαριστώ!

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ώριμες αγορές


Explanation:
http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=en&ihmlang=...

http://www.korekalibre.com/index.php?option=com_magazine&tas...
Mature Markets vs. Emerging Markets
Οι ώριμες (αυτές που υπάρχουν εδώ και χρόνια κτλ) ενάντια στις εκκολαπτόμενες αγορές

Evi Prokopi
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 25

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daphne b
22 mins

neutral  Nadia-Anastasia Fahmi: Το "mature" δεν έχει καμία σχέση με το "developed" και (for future reference) το "emerging" είναι "αναπτυσσόμενη" ή/και "αναδυόμενη". // Επειδή, όταν οι απαντήσεις είναι ίδιες, συμφωνώ μόνο με αυτή που "καταχωρήθηκε" πρώτη. Καλημέρα και καλό Σ/Κ!
38 mins
  -> Ε$γώ δεν κατάλαβα πώς μπορείς να συμφωνείς με την πάνω -ίδια προτεινόμενη απάντηση- και να είσαι ουδέτερη με μένα! 'Οχι ότι έχει σημασία, απλά περιέργεια!

agree  Danae Ferri
6 hrs