KudoZ home » English to Greek » Finance (general)

options

Greek translation: (συμβόλαια επί) δικαιωμάτων προαίρεσης (σε τίτλους)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:options
Greek translation:(συμβόλαια επί) δικαιωμάτων προαίρεσης (σε τίτλους)
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

21:38 Mar 31, 2008
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / companies
English term or phrase: options
Ολη η έκφραση που θα ήθελα αν γίνεται να μεταφραστεί είναι The power of the Company to allot, grand options over, or otherwise deal with several securities.

Δεν πιάνω καν το νόημα.
debb
συμβόλαια επί δικαιωμάτων προαίρεσης (σε τίτλους)
Explanation:
Καθιερωμένος όρος στις επενδύσεις.

Ποιές οι διαφορές μεταξύ των δικαιωμάτων προαίρεσης που συναλλάσσονται εκτός του χώρου συναλλαγών του χρηματιστηρίου, τα λεγόμενα εξωχρηματιστηριακά, και των δικαιωμάτων που συναλλάσσονται εντός του χρηματιστηρίου ;
Οι διαφορές είναι παρόμοιες με τις διαφορές μεταξύ προθεσμιακών συμβολαίων και συμβολαίων μελλοντικής εκπλήρωσης και συνοψίζονται στον παρακάτω πίνακα :


Εξωχρηματιστηριακά δικαιώματα Δικαιώματα
Είδος συμβολαίου Ποικίλλον τυποποιημένο
Εκπλήρωση Περίπου 50 % μόνο 2-5 %
Τρόπος συναλλαγής Εξωχρηματιστηριακά (OTC Στο ADEX
Πιστωτικός κίνδυνος Καθένας από τους δύο αντισυμβαλλόμενους ΕΤΕΣΕΠ
Ρευστότητα Χαμηλή Υψηλή
Ελάχιστες καταθέσεις Κατά περίπτωση τυποποιημένες
http://www.naftemporiki.gr/markets/adex_faq.asp?id=30#30


--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2008-04-01 06:22:46 GMT)
--------------------------------------------------

Στρατηγικές αγοραπωλησιών μετοχών και δικαιωμάτων προαίρεσης (Στρατηγικές που ... Τιμολόγηση Δικαιωμάτων Προαίρεσης - Διωνυμικό Μοντέλο Μιας Περιόδου ...
www.unipi.gr/faculty/mbouts/sf/sf_contents_v2.pdf

Είναι παράγωγα χρηματοπιστωτικά μέσα.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2008-04-01 06:28:58 GMT)
--------------------------------------------------

The power of the Company to allot, grand options over, or otherwise deal with several securities = Το δικαίωμα της Εταιρείας να παραχωρεί, να χορηγεί δικαιώματα προαίρεσης επί, ή να διαπραγματεύεται διαφορετικά ορισμένους τίτλους
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3οψίον/δικαίωμα(τα) προαίρεσης/δικαίωμα(τα) επιλογής
Katerina Rhodes
4συμβόλαια επί δικαιωμάτων προαίρεσης (σε τίτλους)
Nadia-Anastasia Fahmi


Discussion entries: 1





  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
οψίον/δικαίωμα(τα) προαίρεσης/δικαίωμα(τα) επιλογής


Explanation:
Πρόκειται για χρηματοοικονομικούς όρους. Securities= τίτλοι, χρεόγραφα, allot= διανέμω/ διαθέτω, δηλ. διάθεση οψιόν και χρεογράφων από εταιρείες.

Katerina Rhodes
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Assimina Vavoula
6 hrs

agree  xxxd_vachliot
8 hrs

agree  Evi Prokopi
14 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
συμβόλαια επί δικαιωμάτων προαίρεσης (σε τίτλους)


Explanation:
Καθιερωμένος όρος στις επενδύσεις.

Ποιές οι διαφορές μεταξύ των δικαιωμάτων προαίρεσης που συναλλάσσονται εκτός του χώρου συναλλαγών του χρηματιστηρίου, τα λεγόμενα εξωχρηματιστηριακά, και των δικαιωμάτων που συναλλάσσονται εντός του χρηματιστηρίου ;
Οι διαφορές είναι παρόμοιες με τις διαφορές μεταξύ προθεσμιακών συμβολαίων και συμβολαίων μελλοντικής εκπλήρωσης και συνοψίζονται στον παρακάτω πίνακα :


Εξωχρηματιστηριακά δικαιώματα Δικαιώματα
Είδος συμβολαίου Ποικίλλον τυποποιημένο
Εκπλήρωση Περίπου 50 % μόνο 2-5 %
Τρόπος συναλλαγής Εξωχρηματιστηριακά (OTC Στο ADEX
Πιστωτικός κίνδυνος Καθένας από τους δύο αντισυμβαλλόμενους ΕΤΕΣΕΠ
Ρευστότητα Χαμηλή Υψηλή
Ελάχιστες καταθέσεις Κατά περίπτωση τυποποιημένες
http://www.naftemporiki.gr/markets/adex_faq.asp?id=30#30


--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2008-04-01 06:22:46 GMT)
--------------------------------------------------

Στρατηγικές αγοραπωλησιών μετοχών και δικαιωμάτων προαίρεσης (Στρατηγικές που ... Τιμολόγηση Δικαιωμάτων Προαίρεσης - Διωνυμικό Μοντέλο Μιας Περιόδου ...
www.unipi.gr/faculty/mbouts/sf/sf_contents_v2.pdf

Είναι παράγωγα χρηματοπιστωτικά μέσα.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2008-04-01 06:28:58 GMT)
--------------------------------------------------

The power of the Company to allot, grand options over, or otherwise deal with several securities = Το δικαίωμα της Εταιρείας να παραχωρεί, να χορηγεί δικαιώματα προαίρεσης επί, ή να διαπραγματεύεται διαφορετικά ορισμένους τίτλους

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 200