KudoZ home » English to Greek » Finance (general)

Senior Loan Officer Opinion Survey

Greek translation: έρευνα/έκθεση φερεγγυότητας / σχετικά με τους πιστωτικούς όρους (Senior Loan Officer Οpinion Survey)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Senior Loan Officer Opinion Survey
Greek translation:έρευνα/έκθεση φερεγγυότητας / σχετικά με τους πιστωτικούς όρους (Senior Loan Officer Οpinion Survey)
Entered by: totovg

09:06 Feb 20, 2009
English to Greek translations [Non-PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: Senior Loan Officer Opinion Survey
the Federal Reserve's Senior Loan Officer's Opinion Survey reported that as of July...
totovg
έρευνα/έκθεση φερεγγυότητας / σχετικά με τους πιστωτικούς όρους (Senior Loan Officer Οpinion Survey)
Explanation:
senior loan officer είναι το όνομα της έρευνας/έκθεσης που πραγματοποιείται κάθε τρεις μήνες από την Fed και αφορά τους όρους πίστωσης στην αγορά.
Προσωπικά θα απέδιδα το νόημα και θα διατηρούσα τον αγγλικό όρο σε παρένθεση.

Αναφορικά με την απομόχλευση, την πληρέστερη εικόνα σύμφωνα με τη Morgan Stanley δίνει η Senior Loan Officer Survey που δημοσιεύει κάθε τρίμηνο η ...
capital.gr/News.asp?id=630930

Eνα ακόμη σημαντικό "σινιάλο" θα αποτελέσει και η έκθεση της Fed "Senior Loan Officer Survey". Η τελευταία μέτρηση της έκθεσης αναφέρει ότι το 84% των ...
www.express.gr/agores/episimanseis/106122oz_20081204106122....

7 Αυγ. 2008 ... *Πρόσφατη έκθεση (Fed's Senior Loan Officer Opinion Survey) η οποία διαλύει όλες τις ελπίδες πως η πιστωτική κρίση τελειώνει ή πλησιάζει στο ...
www.enet.gr/online/online_print?id=30564360

η αμερικάνικη αγορά κατοικίας και η διαδικασία της απομόχλευσης όπως επίσης και η έκθεση Senior Loan Officer της Fed η οποία θα αποτελέσει θετικό εάν ...
www.reporter.gr/default.asp?pid=16&la=1&art_aid=195450
Selected response from:

socratisv
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Έρευνα γνώμης για τον/σχετικά με υπεύθυνο /προϊστάμενο δανείωνEvi Prokopi
3έρευνα/έκθεση φερεγγυότητας / σχετικά με τους πιστωτικούς όρους (Senior Loan Officer Οpinion Survey)
socratisv


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
senior loan officer opinion survey
Έρευνα γνώμης για τον/σχετικά με υπεύθυνο /προϊστάμενο δανείων


Explanation:


Evi Prokopi
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 25

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
senior loan officer opinion survey
έρευνα/έκθεση φερεγγυότητας / σχετικά με τους πιστωτικούς όρους (Senior Loan Officer Οpinion Survey)


Explanation:
senior loan officer είναι το όνομα της έρευνας/έκθεσης που πραγματοποιείται κάθε τρεις μήνες από την Fed και αφορά τους όρους πίστωσης στην αγορά.
Προσωπικά θα απέδιδα το νόημα και θα διατηρούσα τον αγγλικό όρο σε παρένθεση.

Αναφορικά με την απομόχλευση, την πληρέστερη εικόνα σύμφωνα με τη Morgan Stanley δίνει η Senior Loan Officer Survey που δημοσιεύει κάθε τρίμηνο η ...
capital.gr/News.asp?id=630930

Eνα ακόμη σημαντικό "σινιάλο" θα αποτελέσει και η έκθεση της Fed "Senior Loan Officer Survey". Η τελευταία μέτρηση της έκθεσης αναφέρει ότι το 84% των ...
www.express.gr/agores/episimanseis/106122oz_20081204106122....

7 Αυγ. 2008 ... *Πρόσφατη έκθεση (Fed's Senior Loan Officer Opinion Survey) η οποία διαλύει όλες τις ελπίδες πως η πιστωτική κρίση τελειώνει ή πλησιάζει στο ...
www.enet.gr/online/online_print?id=30564360

η αμερικάνικη αγορά κατοικίας και η διαδικασία της απομόχλευσης όπως επίσης και η έκθεση Senior Loan Officer της Fed η οποία θα αποτελέσει θετικό εάν ...
www.reporter.gr/default.asp?pid=16&la=1&art_aid=195450

socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ.