KudoZ home » English to Greek » Finance (general)

single-family housing

Greek translation: δείκτης ανέγερσης νέων μονοκατοικιών


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:single-family housing starts
Greek translation:δείκτης ανέγερσης νέων μονοκατοικιών
Entered by: socratisv

09:08 Feb 20, 2009
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: single-family housing
Indeed, single-family housing starts...
totovg
δείκτης ανέγερσης νέων μονοκατοικιών
Explanation:
Η σκέτο ανέγερση νέων μονοκατοικιών, ανάλογα με το υπόλοιπο της πρότασης

housing starts <>οικοδομές υπό κατασκευή
an indicator which monitors the level and rate of change of new residential construction
IAte



Housing Starts
Οικονομικός δείκτης που παρέχει πληροφόρηση για τις κατοικίες στις ΗΠΑ.
Ουσιαστικά, πρόκειται για το 'New Residential Construction Report' μία μηνιαία αναφορά που εκδίδεται από κοινού από το U.S. Department of Housing and Urban Development (HUD) και το U.S. Census Bureau και παρέχει στοιχεία για:

* το χτίσιμο νέων κατοικιών (στα θεμέλια) (housing starts),
* τις οικοδομικές άδειες που έχουν χορηγηθεί (building permits) και
* τις ολοκληρώσεις κατοικιών (housing completions).

Τα μηνιαία στοιχεία αυτά παρουσιάζονται ως μεταβολές (%) από τον προηγούμενο μήνα καθώς και από την αρχή του έτους. Επίσης τα στοιχεία χωρίζονται σε 4 γεωγραφικές περιοχές: Βορειοανατολικές (Northeast), Κεντροδυτικές (Midwest), Νότιες (South) και Δυτικές (West). Τα στοιχεία προκύπτουν από έρευνες σε κατασκευαστές σπιτιών σε εθνικό επίπεδο ΗΠΑ (σε ποσοστό 95%).
http://www.grinvest.gr/cms/index.php?option=com_glossary&fun...

http://www.census.gov/const/www/newresconstindex.html

--------------------------------------------------
Note added at 2 heures (2009-02-20 11:42:15 GMT)
--------------------------------------------------

Housing Starts : Η ανέγερση νέων κατοικιών είναι ένας δείκτης που μετράει πόσες νέες κατοικίες ξεκίνησαν κατασκευή σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Μια ανοδική τάση έχει θετική επίπτωση στο νόμισμα της χώρας, αφού ο στεγαστικός τομέας είναι σημαντικό μέτρο της συνολικής οικονομίας, ενώ μια πτωτική τάση έχει αρνητική.
http://www.fxgreece.gr/print_fxarticle.asp?aid=4731


--------------------------------------------------
Note added at 2 jours11 heures (2009-02-22 20:24:14 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Indeed, single-family housing starts and new permit issuance dropped further in August. At the same time, the continuing decline in house prices reduces . ...
www.housesaletoday.com/news/news.php/Housing-Starts/4/2008-...
Indeed, single-family housing starts are down about 35 percent since their peak earlier this year. Obtaining a precise read on home prices is difficult: ...
bubblemeter.blogspot.com/2006/11/bernanke-on-housing.html

http://tinyurl.com/chhnh6
Selected response from:

socratisv
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4δείκτης ανέγερσης νέων μονοκατοικιών
socratisv
4στέγαση οικογενειών/οικογενειακές κατοικίες/κατοικίες οικογενειώνIvi Rocou
3μονοκατοικίαEvi Prokopi


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
μονοκατοικία


Explanation:
A single-family home is a residential structure -- usually a house -- in which only one family lives.




    Reference: http://www.knowledgeplex.org/topic.html?c=240
Evi Prokopi
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 25

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
στέγαση οικογενειών/οικογενειακές κατοικίες/κατοικίες οικογενειών


Explanation:
Εκλαμβάνω το *starts* ως ρήμα.

housing = στέγαση

single-family = οικογένεια (μία, ενιαία)

(a) single-family houses of different types;

α) οικογενειακές κατοικίες διαφόρων τύπων•

http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=en&ihmlang=...


Ivi Rocou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 50

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
single-family housing starts
δείκτης ανέγερσης νέων μονοκατοικιών


Explanation:
Η σκέτο ανέγερση νέων μονοκατοικιών, ανάλογα με το υπόλοιπο της πρότασης

housing starts <>οικοδομές υπό κατασκευή
an indicator which monitors the level and rate of change of new residential construction
IAte



Housing Starts
Οικονομικός δείκτης που παρέχει πληροφόρηση για τις κατοικίες στις ΗΠΑ.
Ουσιαστικά, πρόκειται για το 'New Residential Construction Report' μία μηνιαία αναφορά που εκδίδεται από κοινού από το U.S. Department of Housing and Urban Development (HUD) και το U.S. Census Bureau και παρέχει στοιχεία για:

* το χτίσιμο νέων κατοικιών (στα θεμέλια) (housing starts),
* τις οικοδομικές άδειες που έχουν χορηγηθεί (building permits) και
* τις ολοκληρώσεις κατοικιών (housing completions).

Τα μηνιαία στοιχεία αυτά παρουσιάζονται ως μεταβολές (%) από τον προηγούμενο μήνα καθώς και από την αρχή του έτους. Επίσης τα στοιχεία χωρίζονται σε 4 γεωγραφικές περιοχές: Βορειοανατολικές (Northeast), Κεντροδυτικές (Midwest), Νότιες (South) και Δυτικές (West). Τα στοιχεία προκύπτουν από έρευνες σε κατασκευαστές σπιτιών σε εθνικό επίπεδο ΗΠΑ (σε ποσοστό 95%).
http://www.grinvest.gr/cms/index.php?option=com_glossary&fun...

http://www.census.gov/const/www/newresconstindex.html

--------------------------------------------------
Note added at 2 heures (2009-02-20 11:42:15 GMT)
--------------------------------------------------

Housing Starts : Η ανέγερση νέων κατοικιών είναι ένας δείκτης που μετράει πόσες νέες κατοικίες ξεκίνησαν κατασκευή σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Μια ανοδική τάση έχει θετική επίπτωση στο νόμισμα της χώρας, αφού ο στεγαστικός τομέας είναι σημαντικό μέτρο της συνολικής οικονομίας, ενώ μια πτωτική τάση έχει αρνητική.
http://www.fxgreece.gr/print_fxarticle.asp?aid=4731


--------------------------------------------------
Note added at 2 jours11 heures (2009-02-22 20:24:14 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Indeed, single-family housing starts and new permit issuance dropped further in August. At the same time, the continuing decline in house prices reduces . ...
www.housesaletoday.com/news/news.php/Housing-Starts/4/2008-...
Indeed, single-family housing starts are down about 35 percent since their peak earlier this year. Obtaining a precise read on home prices is difficult: ...
bubblemeter.blogspot.com/2006/11/bernanke-on-housing.html

http://tinyurl.com/chhnh6

socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 12
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ.




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Evi Prokopi, socratisv, Ivi Rocou