KudoZ home » English to Greek » Finance (general)

magnetic fingerprinting

Greek translation: μαγνητική αναγνώριση δαχτυλικού αποτυπώματος


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:magnetic fingerprinting
Greek translation:μαγνητική αναγνώριση δαχτυλικού αποτυπώματος
Entered by: Evdoxia R.

12:13 Mar 29, 2004
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Finance (general) / card security
English term or phrase: magnetic fingerprinting
magnetic fingerprinting (Magtech)

Για πιστωτικές κάρτες
Έχει κανείς συναντήσει τον όρο στα ελληνικά;

Ευχαριστώ.
sassa
μαγνητική αναγνώριση δαχτυλικού αποτυπώματος
Explanation:
ίσως θα μπορούσες να το πεις έτσι.
Selected response from:

Evdoxia R.
Greece
Grading comment
An kai mou aresei o oros "ταυτοποίηση" h sygkekrimenh me8odos proupo8etei thn anagnwrish daktulikou apotupwmatos.

Sas eyxaristw olous :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4μαγνητική ταυτοποίηση
Nadia-Anastasia Fahmi
5 +3Ανάγνωση μαγνητικής ταινίαςCalliope Sofianopoulos
5 +2μαγνητική αναγνώριση δαχτυλικού αποτυπώματοςEvdoxia R.
5μαγνητική δακτυλοσκόπηση
Betty Revelioti


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
μαγνητική αναγνώριση δαχτυλικού αποτυπώματος


Explanation:
ίσως θα μπορούσες να το πεις έτσι.

Evdoxia R.
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20
Grading comment
An kai mou aresei o oros "ταυτοποίηση" h sygkekrimenh me8odos proupo8etei thn anagnwrish daktulikou apotupwmatos.

Sas eyxaristw olous :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lamprini Kosma
12 mins

agree  Elena Petelos
3 days3 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
μαγνητική δακτυλοσκόπηση


Explanation:
.

Betty Revelioti
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 24

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
μαγνητική ταυτοποίηση


Explanation:
Το MagTech αυτή την έννοια έχει. Η κάθε πιστωτική κάρτα φέρει την περίφημη "μαύρη ταινία" στην πίσω πλευρά. Εκεί καταχωρούνται διάφορα στοιχεία εξακρίβωσης / ταυτοποίησης του χρήστη. Αυτό που γνωρίζουμε εμείς είναι το PIN, το οποίο μόλις το εισαγάγουμε, το μηχάνημα "διαβάζει" την μαγνητική ταινία με τα στοιχεία μας όπως ονοματεπώνυμο, αριθμοί λογ/σμών κλπ.

Δες εδώ σχετικά: http://record.wustl.edu/2002/10-18-02/mastercard.html

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 51 mins (2004-03-29 15:04:49 GMT)
--------------------------------------------------

ή/και \"πιστωτικές κάρτες μαγνητικής ταυτοποίησης\"

http://www.cnn.com/TECH/9705/16/t_t/magnetic.security/

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 59 mins (2004-03-29 15:12:51 GMT)
--------------------------------------------------

... magstripe, magnetic stripe, Magstripe Card Tester, magnetic cards, motorized, Motorized ... TTL,transactions, wedge, Writers, Magtek, Mag-Tek, Magtech, Mag-Tech ...
www.magtek.com/products1/card_issuing/issueall.htm



Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 200

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas
3 hrs
  -> Thanks Val!

agree  anthi: μαγνητική αποθήκευση/ανάγνωση στοιχείων ταυτοποίησης
5 hrs
  -> Thanks Anthi!

agree  Estella
19 hrs
  -> Thank you Estella!

agree  Vicky Papaprodromou
1 day17 hrs
  -> Welcome back!

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Ανάγνωση μαγνητικής ταινίας


Explanation:
Το fingerprinting είναι όρος που χρησιμοποιείται για να αποδώσει την μοναδικότητα της κάθε μαγνητικής ταινίας, όπως είναι μοναδικά και τα δακτυλικά αποτυπώματα. Μια άλλη εκδοχή θα ήταν "Ηλεκτρονική Ανάγνωση" αλλά εξαρτάται από το συγκείμενο και την διατύπωση του τελικού κειμένου.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 20 mins (2004-03-29 15:33:47 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/yshns
Η τεχνολογία των έξυπνων καρτών δεν έχει γνωρίσει την αποδοχή που θα αναμενόταν από τα προσφερόμενα πλεονεκτήματα της. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το κόστος για την μετατροπή των συσκευών ανάγνωσης καρτών με μαγνητική λωρίδα στα σημεία πώλησης (Point Of Sales) θα ήταν τεράστιο. Οι κάρτες με μαγνητική λωρίδα εξυπηρετούν απλές ανάγκες και έχουν σήμερα επικρατήσει.

Calliope Sofianopoulos
Australia
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lamprini Kosma
1 hr
  -> Thank you Lamprini

agree  xxxx-Translator: yep
5 hrs
  -> Thank you Stella

agree  Elena Petelos
3 days2 hrs