KudoZ home » English to Greek » Finance (general)

back - to - back credit

Greek translation: Τριγωνική πίστωση, πίστωση με αντιστήριξη


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:back - to - back credit
Greek translation:Τριγωνική πίστωση, πίστωση με αντιστήριξη
Entered by: Mihaela Balta

08:15 Dec 6, 2004
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: back - to - back credit
Bancking
Mihaela Balta
Τριγωνική πίστωση, πίστωση με αντιστήριξη
Explanation:
ΧΡΥΣΟΒΙΤΣΙΩΤΗΣ

Άνοιγμα νέας εχέγγυας πίστωσης, με βάση άλλη πίστωση που ανοίχτηκε από άλλη χώρα. Δηλ. ο εντολέας (δικαιούχος της πίστωσης) αντί να καταθέσει περιθώριο ζητεί από την τράπεζά του να ανοίξει νέα πίστωση με τους ίδιους όρους, υπέρ νέου δικαιούχου σε τρίτη συνήθως χώρα. Κατ΄ακανόνα το ποσό της Β πίστωσης είναι μικρότερο από της Α (αρχικής). Η διαδικασία εφαρμόζεται σε διεθνείς συναλλαγές για εμπορεύματα που δε θα εισαχθούν στη χώρα, αλλά θα κατευθυνθούν στη χώρα που άνοιξε την αρχική πίστωση.
Selected response from:

Theodoros Linardos
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8Τριγωνική πίστωση, πίστωση με αντιστήριξηTheodoros Linardos
5 +1πίστωση καλυπτόμενη από άλλη πίστωση
Nadia-Anastasia Fahmi


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
Τριγωνική πίστωση, πίστωση με αντιστήριξη


Explanation:
ΧΡΥΣΟΒΙΤΣΙΩΤΗΣ

Άνοιγμα νέας εχέγγυας πίστωσης, με βάση άλλη πίστωση που ανοίχτηκε από άλλη χώρα. Δηλ. ο εντολέας (δικαιούχος της πίστωσης) αντί να καταθέσει περιθώριο ζητεί από την τράπεζά του να ανοίξει νέα πίστωση με τους ίδιους όρους, υπέρ νέου δικαιούχου σε τρίτη συνήθως χώρα. Κατ΄ακανόνα το ποσό της Β πίστωσης είναι μικρότερο από της Α (αρχικής). Η διαδικασία εφαρμόζεται σε διεθνείς συναλλαγές για εμπορεύματα που δε θα εισαχθούν στη χώρα, αλλά θα κατευθυνθούν στη χώρα που άνοιξε την αρχική πίστωση.

Theodoros Linardos
Germany
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis
4 mins
  -> Ευχαριστώ, Κώστα!

agree  Emmanouil Tyrakis
12 mins

agree  Evdoxia R.
18 mins

agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
50 mins

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr

agree  Alexandros Mouratidis
3 hrs

agree  Alexandra Fakalou
4 hrs

agree  Betty Revelioti
8 hrs

33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
πίστωση καλυπτόμενη από άλλη πίστωση


Explanation:
χρηματοδοτούμενη πίστωση.


    Reference: http://www.xrima.gr/Lexicon/Lexicon.aspx
Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 200

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
57 mins
  -> Ευχαριστώ Βίκη!