KudoZ home » English to Greek » Food & Drink

Milleteuille pastry

Greek translation: Μιλφέιγ


10:55 Jun 23, 2005
English to Greek translations [PRO]
Food & Drink
English term or phrase: Milleteuille pastry
Από οδηγίες χρήσης φούρνου - δεν υπάρχει άλλο συγκείμενο.

Ειδικά οι γαλλομαθείς - βοήθεια. Στο Γουγλ βρήκα μόνο 1 αναφορά σαν Mille teuille αλλά δεν κατάλαβα και πολλά.
Theodoros Linardos
Germany
Greek translation:Μιλφέιγ
Explanation:
Το πασίγνωστο γλυκό. Η λέξη σου είχε ορθογραφικό (millefeuille pastry).
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
Σπύρο ευχαριστώ πολύ. Θα μπορούσε ίσως να σημαίνει και ζύμη σφολιάτας, αλλά η τελευταία υπήρχε και μόνη της.
Ευχαριστώ και όλους όσους βοήθησαν.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +12Μιλφέιγ
Spiros Doikas
1 +4(φύλλο) σφολιάτα
Nick Lingris
4σφολιάταEffie Callifatidi


Discussion entries: 5





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +12
milleteuille pastry
Μιλφέιγ


Explanation:
Το πασίγνωστο γλυκό. Η λέξη σου είχε ορθογραφικό (millefeuille pastry).

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16
Grading comment
Σπύρο ευχαριστώ πολύ. Θα μπορούσε ίσως να σημαίνει και ζύμη σφολιάτας, αλλά η τελευταία υπήρχε και μόνη της.
Ευχαριστώ και όλους όσους βοήθησαν.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Youli Bogdanou: Συμφωνώ, το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι millefeuille φτιάχνεται και με τυριά κτλ και το αποτέλεσμα θυμίζει φύλλο κρούστας...
13 mins

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
28 mins

agree  Costas Zannis
29 mins

agree  Vicky Papaprodromou
33 mins

agree  Tina8
43 mins

agree  Nick Lingris: Βάζω αγκρί υπό τον όρο ότι θα βάλεις τη σφολιάτα μου στο γλωσσάρι.
51 mins

agree  Anastasia Balta
1 hr

agree  Katerina Athanasaki
2 hrs

agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
5 hrs

agree  Natassa Iosifidou
5 hrs

agree  Elena Petelos
9 hrs

agree  Catherine Christaki
1 day7 hrs

21 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +4
millefeuille pastry
(φύλλο) σφολιάτα


Explanation:
Εγώ γιατί έχω την εντύπωση ότι στο σπίτι μας (αλλά και η Δέσποινα) το φτιάχνουμε με σφολιάτα;
Σχολιάστε με πολλά disagree αν κάνω λάθος... (Και θα πέσει και άλλη τιμωρία οίκοι.)

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Youli Bogdanou: http://www.epicurious.com/cooking/how_to/food_dictionary/ent... Εδώ το λέει όσο πιο καθαρά γίνεται. Διαφωνώ! ;)
12 mins
  -> Πάντα έτσι να διαφωνείς! // Λοιπόν, το χρήσιμο που λέει εδώ η Γιούλη είναι ότι συνώνυμα είναι pate feuilletee (γαλλικά) και puff pastry (AmE) ή flaky pastry (BrE).

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Το φύλλο σφολιάτας είναι η βασική πρώτη ύλη του μιλφέιγ. Τώρα χωρίς συγκείμενο, τι να υποθέσουμε ότι μιλάει για το γλυκό ή για τους χρόνους ψησίματος του φύλλου;
13 mins
  -> Το μυστικό που ξέρω είναι με τι βούτυρο το φτιάχνει η Δέσποινα!

disagree  Vicky Papaprodromou: Τεκμηρίωση: η σφολιάτα είναι είδος ζύμης για παρασκευή αλμυρών και γλυκών με φύλλο (δες: http://www.xrisizimi.gr/index.asp?a_id=130 ). Κάποιο είδος κάνει για μιλφέιγ (βουτύρου στο λινκ). To disagree γιατί οι Δέσποινες δεν κάνουν μόνο μιλφέιγ με σφολιάτα.
17 mins
  -> Στο φούρνο βάζεις ΦΥΛΛΟ (ΣΦΟΛΙΑΤΑ) με άλλα διάφορα και ΒΓΑΖΕΙΣ μιλφέιγ. Κι ο Θόδωρος μπορεί να θέλει το φύλλο (κι εγώ ήθελα να μάθω τι φύλλο βάζουν στις μιλφέιγ). There's no business like chow business.

agree  Katerina Nikopoulou: "Δέσποινα", για τους εκτός Αττικής διαμένοντες, είναι αλυσίδα ζαχαροπλαστείων που ειδικεύεται στο μιλφέιγ. Βλ. και σχετικό link: http://www.despina.gr. : )) // Δηλαδή είστε υπέρ του συνθήματος "Κάτω η δουλειά, ζήτω η ζαβολιά"; // Εδώ; Δύσκολα... : ))
50 mins
  -> Προσέχεις ότι τη σνόμπαρα κανονικά τη Θεσσαλονικιά, που δεν ξέρει τη Δέσποινα και θέλει να με κάνει και σκλάβο της δουλειάς. // Ναι, το πολύ ρεπατζής θα ήθελα να είμαι... :-)

agree  Anastasia Balta: τώρα που μεγάλωσα κι εγώ ψηφίζω Δέσποινα, αλλα μικρή λάτρευα το μιλφέιγ Κωνσταντινίδη
1 hr
  -> Με τούτα και μ' εκείνα, από ένα ορθογραφικό λάθος έμαθα από τι γίνεται η μιλφέιγ.

agree  Elena Petelos: Δεν πιστεύω να μιλάμε για τη Δέσποινα New Ερυθραία;;;/Nαι σε καταλαβαίνω. Εγώ πάλι προτιμώ IRENE, ζω και αναπνέω IRENE. ¨-))))
8 hrs
  -> Εγώ από εκεί εξυπηρετούμαι, αλλά όταν μου τις φέρνουν δεν κάνω διακρίσεις...

6 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
milleteuille pastry
σφολιάτα


Explanation:
Είναι σίγουρα τυπογραφικό... Η μιλφέιγ (χίλια φύλλα) είναι η εν λόγω ζύμη, άρα σφολιάτα.

Effie Callifatidi
Native speaker of: Native in GreekGreek