KudoZ home » English to Greek » Food & Drink

dextrose candy

Greek translation: καραμέλα/ζαχαρωτό δεξτρόζης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dextrose candy
Greek translation:καραμέλα/ζαχαρωτό δεξτρόζης
Entered by: Natassa Iosifidou

13:33 Sep 14, 2007
English to Greek translations [PRO]
Food & Drink / food ingredient
English term or phrase: dextrose candy
Από κατάλογο συστατικών τροφίμου:
dextrose candy

Ευχαριστώ!
Natassa Iosifidou
Greece
δεξτρόζη
Explanation:
Γλυκαντικές ύλες

Οι χρησιμοποιούμενες στο παγωτό γλυκαντικές ύλες είναι κυρίως η σουκρόζη (η κοινή ζάχαρη), ένας δισακχαρίτης που παράγεται από τη συνένωση της γλυκόζης με τη φρουκτόζη.

Για πολλά χρόνια η ζάχαρη αποτελούσε τη μόνη γλυκαντική ύλη στο παγωτό. Όμως, τα τελευταία χρόνια με την ποικιλία που χαρακτηρίζει πλέον τα ίδια τα παγωτά και τις ιδιότητες τους, άρχισαν να χρησιμοποιούνται και άλλου είδους γλυκαντικές, σε συνδυασμό με τη ζάχαρη, όπως σιρόπι γλυκόζης, δεξτρόζη, φρουκτόζη, ασπαρτάμη, κ.α.
http://www.mednutrition.gr/essays/2004/index.php?Itemid=80&i...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-09-14 14:57:42 GMT)
--------------------------------------------------

Έχω την αίσθηση ότι πρόκειται για: 1) δεξτρόζη 2) δεξτρόζη σε μορφή σκόνης και 3) δεξτρόζη σε μορφή ταμπλέτας.
Είναι σαν την ασπαρτάμη που είναι σε σκόνη και την βάζουμε στα γλυκά για παράδειγμα και ταμπλέτα που μπορεί να μπει π.χ. στον καφέ.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2007-09-14 17:36:10 GMT)
--------------------------------------------------

καραμέλες/ζαχαρωτά δεξτρόζης, κατά τον Σάκη.
Selected response from:

Assimina Vavoula
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ! Επίσης, ευχαριστώ τη Δανάη και τον Sakis!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
1 +5δεξτρόζηAssimina Vavoula
4ζαχαρωτά γλυκόζηςammon


Discussion entries: 1





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +5
δεξτρόζη


Explanation:
Γλυκαντικές ύλες

Οι χρησιμοποιούμενες στο παγωτό γλυκαντικές ύλες είναι κυρίως η σουκρόζη (η κοινή ζάχαρη), ένας δισακχαρίτης που παράγεται από τη συνένωση της γλυκόζης με τη φρουκτόζη.

Για πολλά χρόνια η ζάχαρη αποτελούσε τη μόνη γλυκαντική ύλη στο παγωτό. Όμως, τα τελευταία χρόνια με την ποικιλία που χαρακτηρίζει πλέον τα ίδια τα παγωτά και τις ιδιότητες τους, άρχισαν να χρησιμοποιούνται και άλλου είδους γλυκαντικές, σε συνδυασμό με τη ζάχαρη, όπως σιρόπι γλυκόζης, δεξτρόζη, φρουκτόζη, ασπαρτάμη, κ.α.
http://www.mednutrition.gr/essays/2004/index.php?Itemid=80&i...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-09-14 14:57:42 GMT)
--------------------------------------------------

Έχω την αίσθηση ότι πρόκειται για: 1) δεξτρόζη 2) δεξτρόζη σε μορφή σκόνης και 3) δεξτρόζη σε μορφή ταμπλέτας.
Είναι σαν την ασπαρτάμη που είναι σε σκόνη και την βάζουμε στα γλυκά για παράδειγμα και ταμπλέτα που μπορεί να μπει π.χ. στον καφέ.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2007-09-14 17:36:10 GMT)
--------------------------------------------------

καραμέλες/ζαχαρωτά δεξτρόζης, κατά τον Σάκη.


Assimina Vavoula
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ! Επίσης, ευχαριστώ τη Δανάη και τον Sakis!
Notes to answerer
Asker: Η δεξτρόζη είναι dextrose. Έχω στο κείμενο μου 1) dextrose, 2) Dextrose powder και 3) Dextrose candy.

Asker: Και αυτά http://erkofoods.en.alibaba.com/product/50326692/51457619/Candies/Dextrose_Candy.html όμως έτσι λέγονται.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vassilios Ikonomidis
2 hrs
  -> Ευχαριστώ και καλησπέρα.

agree  skazakis: καραμέλες/ζαχαρωτά δεξτρόζης// 8-)
2 hrs
  -> Ναι, Σάκη. Ακριβώς...

agree  Costas Zannis: Σάκης βεβαίως :)
5 hrs
  -> Ευχαριστώ.

agree  Anastasia Giagopoulou: Σάκης, Σάκης!!! Καλημέρα σας! ;-)
8 hrs
  -> Kallimera... Sakis kai essi;;; Ευχαριστώ..

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
21 hrs
  -> Ευχαριστώ, Ναντιάκι... Καλό απόγευμα και πάλι.

2 days16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ζαχαρωτά γλυκόζης


Explanation:
Η δεξτρόζη είναι η πιό συνηθισμένη μορφή της γλυκόζης.

ammon
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek