KudoZ home » English to Greek » Furniture / Household Appliances

shiny patches

Greek translation: γυαλάδες


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:shiny patches
Greek translation:γυαλάδες
Entered by: Maria Arelaki

18:11 Oct 21, 2007
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances / iron
English term or phrase: shiny patches
iron the reverse side of the fabric to prevent shiny patches
Maria Arelaki
γυαλάδες
Explanation:
...για να αποφεύγετε τις γυαλάδες/ τη δημιουργία γυαλάδας/ γυαλάδων

Η επένδυση της άνω πλάκας αντί της παραδοσιακής κρισαράς εξασφαλίζει σιδέρωμα χωρίς γυαλάδες και σπάσιμο ευαίσθητων κουμπιών.
http://www.giannoulis.com.gr/catalog/products.php?idm=10

Η πλάκα Teflon αποτρέπει τη γυαλάδα ιδίως σε σκούρα και συνθετικά υφάσματα, και επιτρέπει το σιδέρωμα ακόμα και σε πολύ λεπτά υφάσματα χωρίς δυσκολία.
http://www.ruby.gr/faq.htm

Σιδερώστε τα σκούρα ρούχα από την ανάποδη για να μην κάνουν ασπρίλες και τα ευαίσθητα που μπορεί να κάνουν γυαλάδα.
http://www.skip.com/gr/trucs/index_apreslavage.htm
Selected response from:

Katerina Athanasaki
Greece
Grading comment
Eυχαριστώ πολύ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7γυαλάδες
Katerina Athanasaki
4 +3γυαλάδες
Nick Lingris


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
γυαλάδες


Explanation:
...για να αποφεύγετε τις γυαλάδες/ τη δημιουργία γυαλάδας/ γυαλάδων

Η επένδυση της άνω πλάκας αντί της παραδοσιακής κρισαράς εξασφαλίζει σιδέρωμα χωρίς γυαλάδες και σπάσιμο ευαίσθητων κουμπιών.
http://www.giannoulis.com.gr/catalog/products.php?idm=10

Η πλάκα Teflon αποτρέπει τη γυαλάδα ιδίως σε σκούρα και συνθετικά υφάσματα, και επιτρέπει το σιδέρωμα ακόμα και σε πολύ λεπτά υφάσματα χωρίς δυσκολία.
http://www.ruby.gr/faq.htm

Σιδερώστε τα σκούρα ρούχα από την ανάποδη για να μην κάνουν ασπρίλες και τα ευαίσθητα που μπορεί να κάνουν γυαλάδα.
http://www.skip.com/gr/trucs/index_apreslavage.htm

Katerina Athanasaki
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Eυχαριστώ πολύ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris
1 min
  -> Ούτε συνεννοημένοι να ήμασταν! Τις καλησπέρες μου, Προφέσορ.

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
36 mins

agree  Vicky Papaprodromou
2 hrs

agree  Danae Ferri
13 hrs

agree  Evi Prokopi
21 hrs

agree  Anastasia Giagopoulou
21 hrs

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
3 days6 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
γυαλάδες


Explanation:
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&safe=off&rls=GGGL...


--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2007-10-21 18:21:07 GMT)
--------------------------------------------------

Θα κάτσω εδώ αποκάτω να κάνω επίδειξη της νοικοκυροσύνης μου.

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katerina Athanasaki
5 mins

agree  Danae Ferri
13 hrs

agree  Anastasia Giagopoulou
21 hrs