KudoZ home » English to Greek » Games / Video Games / Gaming / Casino

blocks

Greek translation: πιόνια, πούλια, πεσοί.


16:02 Nov 7, 2007
English to Greek translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino / casino
English term or phrase: blocks
Job description of gaming dealer: Operates games of chance by dispensing the appropriate number of cards or blocks to players.
daira
Greece
Greek translation:πιόνια, πούλια, πεσοί.
Explanation:
Ίσως εννοεί blocks όπως αυτά του ντόμινο ή του majong. Αν εννούσε ζάρια δεν θα έλεγε dices?
Selected response from:

ammon
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1πιόνια, πούλια, πεσοί.ammon
3 +1κύβοι/ ζάρια
Spiros Konstantogiannis


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
κύβοι/ ζάρια


Explanation:
Το τυχερό παιγνίδι κύβος ή κύβοι και σήμερα αποκαλούμενο ζάρια ήταν γνωστό από τους αρχαιότατους χρόνους στον ελλαδικό χώρο που παίζονταν κυρίως από άνδρες, σε αντίθεση με τους αστραγάλους που θεωρούταν τεχνικό παιγνίδι και παίζοταν προτιμώμενο από γυναίκες και παιδιά.
( http://el.wikipedia.org/wiki/Κύβος_(παίγνιο )

Ενώ "κυβεία" είναι το σύνολο των παιχνιδιών που παίζονται με ζάρια (κύβοι = ζάρια) και συνεχίζει λέγοντας πως και των δύο οι ρίζες βρίσκονται στην Αίγυπτο ...
( http://www.foundoukides.gr/main/subpages/el/istoria.htm )

Οι «κύβοι», δηλαδή τα ζάρια, υπήρξαν γνωστά ως τυχερό παιχνίδι αλλά και μέσο μαντείας από πανάρχαια χρόνια. Θυμηθείτε τον Δία, τον Άδη και τον Ποσειδώνα, ...
( http://www.geocities.com/artofwise/Cubes.html )

http://www.google.com/search?hl=en&q=κύβοι ζάρια&btnG=Search

block -> ξύλινος κύβος παιχνιδιού (ΜΑΤΖΕΝΤΑ)

Spiros Konstantogiannis
Greece
Native speaker of: Greek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  socratisv
39 mins
  -> Ευχαριστώ, Σωκράτη.

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
πιόνια, πούλια, πεσοί.


Explanation:
Ίσως εννοεί blocks όπως αυτά του ντόμινο ή του majong. Αν εννούσε ζάρια δεν θα έλεγε dices?

ammon
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Πράγματι σε άλλο σημείο αναφέρει τα ζάρια. Οπότε πιόνια ή πούλια.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
28 days