KudoZ home » English to Greek » General / Conversation / Greetings / Letters

Where is the bathroom?

Greek translation: Πού είναι η τουαλέτα;


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Where is the bathroom?
Greek translation:Πού είναι η τουαλέτα;
Entered by: Nick Lingris

23:14 May 17, 2005
English to Greek translations [Non-PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: Where is the bathroom?
asked when needing to use the restroom
Erin Allison
Πού είναι η τουαλέτα;
Explanation:
Alternative. But note the accented "πού".
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +17Πού είναι η τουαλέτα;
Nick Lingris
5Που βρίσκεται το μπάνιο;
Alexandros Mouratidis


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5
where is the bathroom?
Που βρίσκεται το μπάνιο;


Explanation:
Που βρίσκεται το μπάνιο;

Alexandros Mouratidis
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +17
Πού είναι η τουαλέτα;


Explanation:
Alternative. But note the accented "πού".

Nick Lingris
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 60
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Nicholas
0 min
  -> Σας ευχαριστώ όλους. Η υποστήριξή σας είναι απαραίτητη σ' αυτόν το στυγνό και αδυσώπητο ανταγωνισμό.

agree  Vicky Papaprodromou: :P :P :P Εμείς απλώς επιβραβεύουμε το "ζόρι" που τράβηξες στην ερώτηση αυτή,Νϊκο μου.
0 min
  -> Σας ευχαριστώ όλους. Η υποστήριξή σας είναι απαραίτητη σ' αυτόν το στυγνό και αδυσώπητο ανταγωνισμό. Αλλωστε, τα καλά (όπως και τα κ...) κόποις κτώνται.

agree  Spiros Doikas
1 hr
  -> Σας ευχαριστώ όλους. Η υποστήριξή σας είναι απαραίτητη σ' αυτόν το στυγνό και αδυσώπητο ανταγωνισμό.

agree  Catherine Christaki: :-)) είναι και περασμένη η ώρα...
1 hr
  -> Σας ευχαριστώ όλους. Η υποστήριξή σας είναι απαραίτητη σ' αυτόν το στυγνό και αδυσώπητο ανταγωνισμό.

agree  Emmanouil Tyrakis: ή και copies κτώνται όπως έλεγε ένας Δάσκαλος...
5 hrs

agree  Assimina Vavoula: Κύριε Νίκο... Μας συγκινείτε... με τις τόσες ευχαριστίες σας...
6 hrs

agree  Ioanna Karamitsa: Καλημέρα, δίνω και εγω την αμέριστη υποστήριξή μου μιας και είναι τόσο απαραίτητη! ¨:):):)
6 hrs

agree  Andras Mohay: Οταν το bathroom αποδίδεται με "τουαλέτα", έχουμε λουτροκαμπινέ, για να κυριολεκτούμε, με όρους οικοδομικούς :-)
7 hrs
  -> Εσύ κρατήσου, να τα γράψεις αυτά στην Κατερίνα. Ασε με να απολαύσω ανόθευτη τη δόξα μου.

agree  Margaret Lagoyianni
7 hrs

agree  Evdoxia R.
9 hrs

agree  sassa: hello :)
12 hrs

agree  Valentini Mellas
13 hrs

agree  MGLSolutions
15 hrs

agree  Angeliki Kotsidou
19 hrs

agree  Myrto Birliraki
1 day7 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
2 days8 hrs

agree  Maria Ferstl
2 days16 hrs