KudoZ home » English to Greek » General / Conversation / Greetings / Letters

self-explanatory

Greek translation: φαίνεται ξεκάθαρα στην ίδια τη φωτογραφία


09:29 Jan 18, 2008
English to Greek translations [PRO]
Art/Literary - General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: self-explanatory
Το κείμενό μου μιλάει για φωτογραφία μηχανήματος (το οποίο έχει υποστεί κακή χρήση) και η οποία (φωτογραφία) είναι self-explanatory. Δεν θέλω να πω ότι "μιλάει από μόνη της", γιατί χρειάζομαι κάτι πιο επίσημο (δεν χρειάζεται εξηγήσεις;)

Άλλες ιδέες είναι το "αυτεξήγητο" ή "αυτεπεξηγηματικό" τα οποία είναι νεολογισμοί και μάλλον αδόκιμα. Υπάρχει και το αυτονόητος, αλλά δεν ξέρω αν μπορούμε να πούμε ότι μια φωτογραφία είναι αυτονόητη.


Ιδέες;;;; Το μυαλό μου έχει κολλήσει.
xxxd_vachliot
Greek translation:φαίνεται ξεκάθαρα στην ίδια τη φωτογραφία
Explanation:
Εγώ θα το έλεγα περιφραστικά.
κάτι το οποίο φαίνεται ξεκάθαρα και από την ίδια τη φωτογραφία.
Πιστεύω ότι έτσι δε θυσιάζεις τη φυσικότητα για την ακρίβεια,

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-01-18 09:38:09 GMT)
--------------------------------------------------

ή κάτι που αποδεικνύεται στη φωτογραφία

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2008-01-18 09:39:21 GMT)
--------------------------------------------------

ή κάτι που αποδεικνύει η ίδια η φωτογραφία

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2008-01-18 10:05:34 GMT)
--------------------------------------------------

επίσης, η ενδεικτική φωτογραφία είναι συνημμένη (σύμφωνα με το comment της ερώτησης)

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2008-01-18 10:07:32 GMT)
--------------------------------------------------

ενδεικτικός (αυτός που παρέχει ενδείξεις, φανερώνει ή υποδηλώνει)
Selected response from:

Eri Koutala
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ Έρη. Το "ενδεικτική" έκανε τη διαφορά (...ενδεικτική της κατάστασης του εξοπλισμού...) Καλό Σ/Κ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +7φαίνεται ξεκάθαρα στην ίδια τη φωτογραφία
Eri Koutala
5 +2αυτεξήγητοEvdoxia R.
4προφανέςMaria Papadopoulou
4που τα λέει όλαAndras Mohay
3 +1η φωτογραφία απεικονίζει καθαρά...Tina Lavrentiadou


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
αυτεξήγητο


Explanation:
Λεξικό magenta

Evdoxia R.
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ πολύ Ευδοξία:-)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis: E, ναι!
1 hr

agree  Evi Prokopi
2 hrs

25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
η φωτογραφία απεικονίζει καθαρά...


Explanation:
'Οταν το κείμενο μειλάει για εικόνα, συνιθίζεται η χρήση του "απεικονίζει"
Μπορείς να το βάλεις και στην παθητική, εξαρτάται από το πού θέλεις να δώσεις έμφαση.
Απλώς μια εναλλακτική λύση. Καλή τύχη.

Tina Lavrentiadou
Portugal
Native speaker of: Native in GreekGreek
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ πολύ.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
1 hr
  -> Και πάλι ευχαριστώ.

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +7
φαίνεται ξεκάθαρα στην ίδια τη φωτογραφία


Explanation:
Εγώ θα το έλεγα περιφραστικά.
κάτι το οποίο φαίνεται ξεκάθαρα και από την ίδια τη φωτογραφία.
Πιστεύω ότι έτσι δε θυσιάζεις τη φυσικότητα για την ακρίβεια,

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-01-18 09:38:09 GMT)
--------------------------------------------------

ή κάτι που αποδεικνύεται στη φωτογραφία

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2008-01-18 09:39:21 GMT)
--------------------------------------------------

ή κάτι που αποδεικνύει η ίδια η φωτογραφία

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2008-01-18 10:05:34 GMT)
--------------------------------------------------

επίσης, η ενδεικτική φωτογραφία είναι συνημμένη (σύμφωνα με το comment της ερώτησης)

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2008-01-18 10:07:32 GMT)
--------------------------------------------------

ενδεικτικός (αυτός που παρέχει ενδείξεις, φανερώνει ή υποδηλώνει)

Eri Koutala
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ Έρη. Το "ενδεικτική" έκανε τη διαφορά (...ενδεικτική της κατάστασης του εξοπλισμού...) Καλό Σ/Κ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sassa
4 mins
  -> Ευχαριστώ Σάσσα! Καλημέρα!

agree  socratisv: προφανές; (άμεσα) αντιληπτό;
9 mins
  -> Πολύ ωραίο και αυτό! Ευχαριστώ!

agree  Vicky Papaprodromou
26 mins
  -> Ευχαριστώ & Καλημέρα!

agree  Anastasia Giagopoulou
45 mins
  -> Ευχαριστώ Αναστασία!

agree  Helen Chrysanthopoulou
1 hr
  -> Ευχαριστώ πολύ Ελένη!

agree  Evi Prokopi
2 hrs
  -> Thank you Evi!

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
34 days
  -> Thank you!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
που τα λέει όλα


Explanation:
Η φωτογραφία τα λέει όλα !!! Στράτος Τεπετσικλής. Ηχολήπτης - Ροή Προγράμματος. Η φωτογραφία τα λέει όλα !!! Σάκης Τσαούσης. Τεχνικός Διευθυντής. Διαθέσιμος ...
www.sferikos.gr/producers.htm



Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
προφανές


Explanation:
Μονολεκτικά θα έλεγα προφανές ή πιο περιφραστικά, κάτι που δεν χρειάζεται διευκρίνιση.

Maria Papadopoulou
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4