KudoZ home » English to Greek » General / Conversation / Greetings / Letters

frayed

Greek translation: ερεθισμένα, οξυμμένα, τσιτωμένα, τεντωμένα νεύρα, έχουν ανάψει, τα νεύρα είναι εξημμένα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:frayed tempers
Greek translation:ερεθισμένα, οξυμμένα, τσιτωμένα, τεντωμένα νεύρα, έχουν ανάψει, τα νεύρα είναι εξημμένα
Entered by: Spiros Doikas

17:23 Apr 6, 2004
English to Greek translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: frayed
Since the change in management, tempers have been frayed at the office.
Gianna
ερεθισμένα/τεντωμένα νεύρα
Explanation:
... τα νεύρα είναι τεντωμένα στο γραφείο
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7ερεθισμένα/τεντωμένα νεύρα
Spiros Doikas
5 +4είναι οξυμμένα, έχουν ανάψει, είναι εξημμένα
Vicky Papaprodromou
5ερεθισμένα/τεντωμένα νεύρα
Spiros Doikas


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
ερεθισμένα/τεντωμένα νεύρα


Explanation:
... τα νεύρα είναι τεντωμένα στο γραφείο

Spiros Doikas
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20
Grading comment
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Nicholas
18 mins

agree  Lamprini Kosma
21 mins

agree  xxxtelis
22 mins

agree  Natassa Iosifidou
1 hr

agree  xxxx-Translator
1 hr

disagree  Nadia-Anastasia Fahmi: Όχι σε αυτή την περίπτωση... μιλάμε για έναν ολόκληρο χώρο και όχι για ένα άτομο!
11 hrs

agree  Evdoxia R.
14 hrs

agree  Elena Petelos
2 days17 hrs

agree  Calliope Sofianopoulos
2 days19 hrs

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
have been frayed
είναι οξυμμένα, έχουν ανάψει, είναι εξημμένα


Explanation:
τα πνεύματα είναι οξυμμένα, εξημμένα, έχουν ανάψει


Η συζήτηση για το νομό Γρεβενών μετά του σεισμού ήταν η πρώτη που γίνεται στη Βουλή και τα πνεύματα ήταν οξυμμένα, οι κατηγορίες εκτοξεύονταν εκατέρωθεν και απειλήθηκαν αποχωρήσεις.
http://www.hyper.gr/makthes/960313/60313j02.html

Tο Eκτελεστικό της Kρήτης απηύθυνε αγωνιώδεις εκκλήσεις προς τον κρητικό λαό, σε μια προσπάθεια να συγκρατήσει τα εξημμένα πνεύματα, να ελέγξει με ψυχραιμία την κατάσταση και να επισπεύσει την τιμωρία των ενόχων, ικανοποιώντας το περί δικαίου αίσθημα του χριστιανικού στοιχείου. H διαδικασία της τιμωρίας των ενόχων άρχισε στις 8 Σεπτεμβρίου 1898. Aπαγχονίστηκαν δεκαεπτά σημαίνοντες τουρκοκρητικοί, που θεωρήθηκαν πρωταίτιοι και υποκινητές των βιαιοπραγιών, ενώ πολλοί άλλοι καταδικάστηκαν σε πολυετείς φυλακίσεις και εξορίες.
http://www.kairatos.com.gr/sfagi.htm


Vicky Papaprodromou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas: ta nevra moy kordeles, tsatalia kai alla eftrapela :D
12 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Natassa Iosifidou: Μέχρι και "νεύρα ζαρτιέρες"! :)
50 mins
  -> Χαχαχαχα. Μπράβο, Νατάσα. Αυτό δεν το είχα ξανακούσει.

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
11 hrs
  -> Eυχαριστώ, Νάντια!

agree  Theodoros Linardos
4 days
  -> Thanks!

50 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ερεθισμένα/τεντωμένα νεύρα


Explanation:
... τα νεύρα είναι τεντωμένα στο γραφείο

Spiros Doikas
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Valentini Mellas: Spiro ... giati ksana submit kale? :)
11 mins




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Vicky Papaprodromou, Spiros Doikas, Vasilisso