KudoZ home » English to Greek » Genetics

penetrance

Greek translation: διεισδυτικότητα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:penetrance
Greek translation:διεισδυτικότητα
Entered by: ggrozoma

18:10 Apr 1, 2004
English to Greek translations [PRO]
Medical - Genetics
English term or phrase: penetrance
Υπάρχει αυξημένος κίνδυνος σχιζοφρένειας ανάμεσα στους απογόνους του προσβεβλημένου ΜΖ διδύμου καθώς και του μη-προσβεβλημένου διδύμου (incomplete penetrance)

Ο ορισμός της λέξης στα αγγλικά: The proportion of individuals with a mutation causing a particular disorder who exhibit clinical symptoms of that disorder; a condition (most commonly inherited in an autosomal dominant manner) is said to have complete penetrance if clinical symptoms are present in all individuals who have the disease-causing mutation, and to have reduced or incomplete penetrance if clinical symptoms are not always present in individuals who have the disease-causing mutation.
ggrozoma
διεισδυτικότητα
Explanation:
διεισδυτικότητα - η συχνότητα με την οποία εμφανίζεται ένας κληρονομικός χαρακτήρας σε άτομα που φέρουν το κυρίαρχο γονίδιο ή γονίδια που τον ελέγχουν.

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2004-04-01 18:14:50 GMT)
--------------------------------------------------

Ιατρικο Λεξικό Dorland\'s

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2004-04-01 18:19:00 GMT)
--------------------------------------------------

Ιατρικο Λεξικό Dorland\'s

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2004-04-01 18:22:38 GMT)
--------------------------------------------------

Ιατρικο Λεξικό Dorland\'s
Selected response from:

Betty Revelioti
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ! Όλες οι απαντήσεις ήταν καλές, αλλά αυτή νομίζω ήταν η πρώτη.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6διεισδυτικότητα
Betty Revelioti
5 +3Διαπεραστικότητα (πλήρης)
Elena Petelos
4 +2διεισδυτικότητα
Valentini Mellas
4ατελής γονιδιακή διεισδυτικότηταxxxtelis


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
incomplete penetrance
ατελής γονιδιακή διεισδυτικότητα


Explanation:
ατελής διεισδυτικότητα των φαινοτύπων

http://www.pheidippides.gr/05-2001/HCM.htm

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2004-04-01 18:19:58 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.pedsymposium.med.uoc.gr/paspalaki.htm

http://www.patris.gr/archive/2002/10/27/7th.html

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2004-04-01 18:21:05 GMT)
--------------------------------------------------

\"Το υπόλοιπο ποσοστό της νόσου φαίνεται να αποτελείται από σποραδικές μορφές, χωρίς να αποκλείεται βέβαια το ενδεχόμενο να χαρακτηριστούν στο μέλλον και αυτές ακόμα οικογενείς με ΧΑΜΗΛΗ ΔΙΕΙΣΔΥΤΙΚΟΤΗΤΑ και υποκλινική έκφραση μεταξύ των μελών των συγκεκριμένων οικογενειών.
Μέχρι σήμερα έχουν ανιχνευθεί συνολικά έξι χρωμοσωματικές γονιδιακές θέσεις της νόσου, πέντε από τις οποίες αφορούν στον αυτοσωματικό επικρατούντα τύπο κληρονομικότητας [ ARVC-1 14q23-24 16, ARVC-2 1q42 17, ARVC-3 14q12-22 18, ARVC-4 2q32, ARVC-5 3p23 ] και μια στον αυτοσωματικό υπολειπόμενο τύπο (‘νόσος Νάξος’)15[17q21 ].\"

http://www.pheidippides.gr/04-2001/ReviewARVC.htm

xxxtelis

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
διεισδυτικότητα


Explanation:
διεισδυτικότητα - η συχνότητα με την οποία εμφανίζεται ένας κληρονομικός χαρακτήρας σε άτομα που φέρουν το κυρίαρχο γονίδιο ή γονίδια που τον ελέγχουν.

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2004-04-01 18:14:50 GMT)
--------------------------------------------------

Ιατρικο Λεξικό Dorland\'s

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2004-04-01 18:19:00 GMT)
--------------------------------------------------

Ιατρικο Λεξικό Dorland\'s

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2004-04-01 18:22:38 GMT)
--------------------------------------------------

Ιατρικο Λεξικό Dorland\'s

Betty Revelioti
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ! Όλες οι απαντήσεις ήταν καλές, αλλά αυτή νομίζω ήταν η πρώτη.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
7 mins
  -> Thank you Vicky!!

agree  Elena Petelos
13 mins
  -> Thank you Elena!

agree  Lamprini Kosma: Είναι πολύ όμορφο που υπάρχουν τόσες σωστές απαντήσεις από πολλούς συναδέλφους, αλλά νομίζω ότι προηγείσαι χρονικά. Καλησπέρα Μπέττυ!
1 hr
  -> Thank you Lamprini!!!

agree  xxxx-Translator
3 hrs
  -> Thank you Stella!!

agree  Evdoxia R.
14 hrs

agree  Natassa Iosifidou
17 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
διεισδυτικότητα


Explanation:
IATE
genetic penetrance γενετική διεισδυτικότητα

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2004-04-01 18:32:58 GMT)
--------------------------------------------------

.. γεγονός αυτό υποδεικνύει διεισδυτικότητα του γόνου ... www.mednet.gr/elegeia/phc1025g.htm
... εμφανίζουν ελαττωμένη διεισδυτικότητα στην περιτοναϊκή ... Ελληνική Ιατρική 2001;67: 90-94. ... www.gyn.gr/artman/publish/article_112.asp
... Η διεισδυτικότητα της ασθένειας αγγίζει το 90 ... άγχος και τη συνεχή ιατρική παρακολούθηση ...
www.hygeia.gr/analekta/analekta12/analekta12_h.shtml

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
6 mins

agree  Elena Petelos: Σίγουρα συμφωνώ και με αυτή την απόδοση. Αν και όχι με το δεύτερο ref. Καμία σχέση με την διεισδυτικότητα χημειοθεραπευτικών φαρμάκων! Καλησπέρα Val!
7 mins

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Διαπεραστικότητα (πλήρης)


Explanation:
Διαπεραστικότητα (πλήρης)

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2004-04-01 18:19:30 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.cc.uoa.gr/health/socmed/hygien/4klironom.htm

Also, Reallex Med.

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2004-04-01 18:20:39 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.biology.uch.gr/Other/glossari.htm

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2004-04-01 18:25:52 GMT)
--------------------------------------------------

Complete Penetrance:Πλήρης Διαπεραστικότητα
Incomplete Penetrance: Ατελής Διαπεραστικότητα

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2004-04-01 18:35:51 GMT)
--------------------------------------------------

Reduced Penetrance: Ελαττωμένη Διαπεραστικότητα

www.cc.uoa.gr/health/socmed/hygien/4klironom.htm

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 2 mins (2004-04-01 19:13:22 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.lwc.gr/gr/014.html




Elena Petelos
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 10

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Ναι αλλά κατ΄αρχήν μιλάει για "ατελή" αφού μας δίνει το "incomplete".
6 mins
  -> Στο κείμενο υπάρχουν και τα δύο , άλλα βεβαίως να το προσθέσω. Thanks!

agree  Lamprini Kosma
1 hr
  -> Τhanks Lamprini!

agree  xxxx-Translator
3 hrs
  -> Thanks Stella!