KudoZ home » English to Greek » Government / Politics

these cases to proceed

Greek translation: it: the court


22:40 Apr 5, 2004
English to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Government / Politics
English term or phrase: these cases to proceed
Moreover, pursuant to Article 37 of the European Convention for the Protection of Human Rights and Fundamental Freedoms and Rule 43 of the Rules of Court, we request the Court to strike out any proceedings currently before **it** concerning affected property in Cyprus, in order to allow the domestic mechanism established to solve **these cases to proceed**.

Επίσης, το "it" στο "before it" πού ακριβώς αναφέρεται;
Katerina Kallitsi
Greek translation:it: the court
Explanation:
currently before it εννοεί currently before the court και σημαίνει τις υποθέσεις που εξετάζει το δικαστήριο αυτή τη στιγμή.

Η άλλη σου ερώτηση:
... in order to allow the mechanism (that was established to solve these cases) to proceed. To proceed δηλαδή πάει με το allow.
"... ώστε να συνεχιστεί η διαδικασία που έχει καθιερωθεί για τη λύση αυτών των υποθέσεων"
Selected response from:

Maria Karra
United States
Grading comment
Ευχαριστώ, Μαρία
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +9it: the court
Maria Karra
3...
Costas Zannis


Discussion entries: 1





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +9
it: the court


Explanation:
currently before it εννοεί currently before the court και σημαίνει τις υποθέσεις που εξετάζει το δικαστήριο αυτή τη στιγμή.

Η άλλη σου ερώτηση:
... in order to allow the mechanism (that was established to solve these cases) to proceed. To proceed δηλαδή πάει με το allow.
"... ώστε να συνεχιστεί η διαδικασία που έχει καθιερωθεί για τη λύση αυτών των υποθέσεων"

Maria Karra
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Grading comment
Ευχαριστώ, Μαρία

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Theodoros Linardos
21 mins

agree  xxxx-Translator
23 mins

agree  Lamprini Kosma
1 hr

agree  peekay: sgree
1 hr

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr

agree  Valentini Mellas: kai to before = enopion opote before it = enopion tou dikastiriou edo :)
2 hrs

agree  Marianna Kotzia
7 hrs

agree  angelsid: Os pros to "it" protimo ti diatyposi tis Valentinis.
8 hrs

agree  Evdoxia R.
8 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
...


Explanation:
Δεν ξέρω τι μεταφράζεις Κατερίνα, αλλά μου μοιάζει με όρο των προτάσεων Ανάν (αχ! αυτό το σχεδόν βιβλικό όνομα). Σύμφωνα με κάποιον απ’ αυτούς, απ’ ό,τι έχω διαβάσει, το Συμβούλιο της Ευρώπης, το Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων κλπ., μετά την αποδοχή του Σχεδίου, θα πάψουν να εκδικάζουν προσφυγές και υποθέσεις που αφορούν διεκδικήσεις περιουσιών Ελληνοκυπρίων στα κατεχόμενα (όπως η περίπτωση της Λοϊζίδου). Αν είναι πράγματι έτσι η φράση σου ίσως πρέπει να διατυπωθεί κάπως έτσι:

«ζητούμε απ’ το Δικαστήριο να διαγράψει (να παραιτηθεί από) τις υποθέσεις που έχει ενώπιόν του και αφορούν σε διεκδικήσεις περιουσιών στην Κύπρο, ώστε να επιτραπεί στον τοπικό μηχανισμό (στην Κυπριακή δικαιοσύνη) να ασχοληθεί με την επίλυσή τους.»


Costas Zannis
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12