KudoZ home » English to Greek » History

Empress Poppea

Greek translation: αυτοκράτειρα Ποππαία


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Empress Poppea
Greek translation:αυτοκράτειρα Ποππαία
Entered by: Vicky Papaprodromou

10:54 Feb 24, 2006
English to Greek translations [PRO]
History
English term or phrase: Empress Poppea
empress probably after emperor Nero
Evangelia Tantalidou
Greece
αυτοκράτειρα Ποππαία
Explanation:
Πρόκειται για τη σύζυγο του Νέρωνα:

Στη διάρκεια της επίσκεψης του Ιώσηπου στη Ρώμη, ένας Ιουδαίος ηθοποιός τον σύστησε στη σύζυγο του Νέρωνα, την αυτοκράτειρα Ποππαία. Εκείνη έπαιξε βασικό ρόλο στην επιτυχία της αποστολής του. Το μεγαλείο της τον εντυπωσίασε.

http://www.oodegr.com/oode/sygrafeis/iosipos1.htm
Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +12αυτοκράτειρα Ποππαία
Vicky Papaprodromou
5Αυτοκράτειρα Ποπέα
Costas Zannis


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +12
empress poppea
αυτοκράτειρα Ποππαία


Explanation:
Πρόκειται για τη σύζυγο του Νέρωνα:

Στη διάρκεια της επίσκεψης του Ιώσηπου στη Ρώμη, ένας Ιουδαίος ηθοποιός τον σύστησε στη σύζυγο του Νέρωνα, την αυτοκράτειρα Ποππαία. Εκείνη έπαιξε βασικό ρόλο στην επιτυχία της αποστολής του. Το μεγαλείο της τον εντυπωσίασε.

http://www.oodegr.com/oode/sygrafeis/iosipos1.htm

Vicky Papaprodromou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 56

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Helen Chrysanthopoulou
3 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ, Ελένη.

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
20 mins
  -> Ευχαριστώ, Νάντια.

agree  Marialena Katsoura
20 mins
  -> Ευχαριστώ, Μαριαλένα.

agree  sassa
26 mins
  -> Ευχαριστώ, Σάσα.

agree  Betty Revelioti
34 mins
  -> Ευχαριστώ, Μπέττυ.

agree  Andras Mohay
39 mins
  -> Ευχαριστώ, Αντράς.

agree  Assimina Vavoula
40 mins
  -> Ευχαριστώ, Μίνα.

agree  Isodynamia: Ποππαία Σαβίνα, δεύτερη σύζηγος του Νέρωνα, νομίζω :))) Δολοφονήθηκε η καημένη
42 mins
  -> Πολύ σωστά ενημερωμένη σε βρίσκω. Είχε περίεργα χόμπι ο μακαρίτης. Οταν δεν έπαιζε με τις φωτιές, σκότωνε τις συμβίες του - πρώτα την Οκταβία

agree  Alexandros Mouratidis
1 hr
  -> Ευχαριστώ και πάλι.

agree  Maria Karra
3 hrs
  -> Eυχαριστώ, Μαρία.

agree  ELEFTHERIA FLOROU
7 hrs
  -> Ευχαριστώ και πάλι.

agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
1 day9 hrs
  -> Eυχαριστώ, Αρη.

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
empress poppea
Αυτοκράτειρα Ποπέα


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2006-02-24 11:04:11 GMT)
--------------------------------------------------

O Νέρων κι η Ποπέα
Τα δυό κακά παιδιά
Στείλανε στα θηρία
Μια Χριστιανή κυρία
Είναι πολύ κακό,
Είναι πολύ κακό
Να στείλουν στα θηρία
Μια Χριστιανή κυρία
Που προτιμούνε κρέας
Πολύ πιο τρυφερό.


Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12