KudoZ home » English to Greek » History

Hittites

Greek translation: Χετταίοι ή Χιττίτες


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Hittites
Greek translation:Χετταίοι ή Χιττίτες
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

10:48 Feb 15, 2007
English to Greek translations [PRO]
Social Sciences - History / Turkish Civilization
English term or phrase: Hittites
Seminar: Anatolian Civilizations: From Hittites to Present-day Turkey
Thanx!
Eftychia Stamatopoulou
Greece
Χετταίοι ή Χιττίτες
Explanation:
ινδοευρωπαϊκός λαός ο οποίος εμφανίστηκες τον 20ο πΧ αι. και ίδρυσε ισχυρή αυτοκρατορία στην Κ. Μικρά Ασία (Καππαδοκία) (17ος-12ος π.Χ. αι.) με πτρωτεύουσα την Χαττούσα (σημερ. Μπογάζκιοϋ).
επίσης
Χεττιτικός, ο σχετικός με τους Χετταίους και Χεττιτική, η γλώσσα που μιλούσαν οι Χετταίοι
Πηγή:
Εικ/μένο Εγκυκλ. Λεξικό - το Παπυράκι, Εκδ.Οργ. Πάπυρος-2003
Selected response from:

Spyros Chryssikopoulos
Greece
Grading comment
Eyxaristo!!!
E.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +10Χετταίοι ή Χιττίτες
Spyros Chryssikopoulos
5 +3Χιττίτες
Mihailolja


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
hittites
Χιττίτες


Explanation:
http://el.wikipedia.org/wiki/Χεττιτική_γλώσσα

Mihailolja
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in UkrainianUkrainian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Thanos Kokkinis
1 hr
  -> Ευχαριστω Θανο

agree  Vicky Papaprodromou
2 hrs
  -> Ευχαριστω Vicky

agree  Andras Mohay: Σαφώς
12 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +10
hittites
Χετταίοι ή Χιττίτες


Explanation:
ινδοευρωπαϊκός λαός ο οποίος εμφανίστηκες τον 20ο πΧ αι. και ίδρυσε ισχυρή αυτοκρατορία στην Κ. Μικρά Ασία (Καππαδοκία) (17ος-12ος π.Χ. αι.) με πτρωτεύουσα την Χαττούσα (σημερ. Μπογάζκιοϋ).
επίσης
Χεττιτικός, ο σχετικός με τους Χετταίους και Χεττιτική, η γλώσσα που μιλούσαν οι Χετταίοι
Πηγή:
Εικ/μένο Εγκυκλ. Λεξικό - το Παπυράκι, Εκδ.Οργ. Πάπυρος-2003

Spyros Chryssikopoulos
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Eyxaristo!!!
E.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Angeliki Papadopoulou
1 min
  -> Thank you

agree  Metodi Gerasimov: Με επικρατέστερο το 'Χετταίοι'. Πρβ. σχετικά εκθέματα στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο και στο Μουσείο Μπενάκη.
8 mins
  -> Thank you, και εγώ από το σχολείο δε θυμάμαι ποτέ να μιλήσαμε για Χιττίτες. Τους Χετταίους, όμως, τους θυμάμαι.

agree  socratisv
11 mins
  -> Thank you.

agree  Dr. Derk von Moock: Hier wohl wirklich eher die erste Variante (ist ne Stilfrage). Gruß Derk (ο αρχαιολόγος)
1 hr
  -> viele dank

agree  Vicky Papaprodromou
2 hrs
  -> Thank you

agree  raptisi
2 hrs
  -> Thank you

agree  Valentini Mellas
3 hrs
  -> Thank you Val

agree  Nick Lingris
3 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Andras Mohay: Προτιμώ Χεττίτες. ("Χετταιϊκή γλώσα" δεν ακούγεται καλά)
12 hrs
  -> Σημασία, ωστόσο, δεν έχει τι προτιμά ο καθένας μας, αλλά τι έχει καθιερωθεί ή χρησιμοποιείται γενικότερα στα ελληνικά.Σε ευχαριστώ

agree  Maria Karra
14 hrs
  -> Σε ευχαριστώ Μαρία