KudoZ home » English to Greek » Idioms / Maxims / Sayings

The wobbly of all wobblies

Greek translation: κάνω τα νεύρα τσατάλια, σπάω τα νεύρα, φτάνω κάποιον στα όριά του


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:The wobbly of all wobblies
Greek translation:κάνω τα νεύρα τσατάλια, σπάω τα νεύρα, φτάνω κάποιον στα όριά του
Entered by: Spiros Doikas

03:15 Jul 14, 2008
English to Greek translations [PRO]
Art/Literary - Idioms / Maxims / Sayings
English term or phrase: The wobbly of all wobblies
toddlers are likely to throw the wobbly of all wobblies as they stretch their parents' patience when they don't understand why they can't have everything.
Ioanna Daskalopoulou
Greece
κάνω τα νεύρα τσατάλια, σπάω τα νεύρα, φτάνω κάποιον στα όριά του
Explanation:
http://www.google.gr/search?q="κάνω τα νεύρα τσατάλια&ie=utf...
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
Ευχαριστώ. Νομίζω ότι ταιριάζει απόλυτα με τα νεύρα μιας νέας μητέρας..
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4παθαίνω παροξυσμό/την μητέρα των κρίσεωνxxxd_vachliot
4κάνω τα νεύρα τσατάλια, σπάω τα νεύρα, φτάνω κάποιον στα όριά του
Spiros Doikas


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
the wobbly of all wobblies
κάνω τα νεύρα τσατάλια, σπάω τα νεύρα, φτάνω κάποιον στα όριά του


Explanation:
http://www.google.gr/search?q="κάνω τα νεύρα τσατάλια&ie=utf...

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 35
Grading comment
Ευχαριστώ. Νομίζω ότι ταιριάζει απόλυτα με τα νεύρα μιας νέας μητέρας..

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  xxxd_vachliot: Είναι εντελώς άλλο το νόημα της έκφρασης.
5 hrs
  -> Έχεις απόλυτο δίκιο, τα ΠΑΙΔΙΑ είναι εκείνα που κάνουν τρελή σκηνή, τρελό σαματά, βαράνε μπιέλα, πλαντάζουν στο κλάμα, ουρλιάζουν, κτλ. Ωστόσο στη συγκεκριμένη φράση, δένει και αν το θέσουμε από το αποτέλεσμα των πράξεων αυτών από την πλευρά των γονιών.

agree  Anastasia Giagopoulou
19 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
to throw the wobbly of all wobblies
παθαίνω παροξυσμό/την μητέρα των κρίσεων


Explanation:
To throw a wobbly σημαίνει θυμώνω και φωνάζω ξαφνικά, παθαίνω κρίση. Εδώ αναφέρεται στους πολύ γνωστούς παροξυσμούς που παθαίνουν τα παιδιά όταν αρχίζουν να μαθαίνουν ότι δεν μπορούν να έχουν Ο,ΤΙ θέλουν, οπότε θα το έλεγα "παθαίνω παροξυσμό/την μητέρα των κρίσεων" ή κάτι τέτοιο ανάλογο. Δεν έχει εξειδικευμένη ή άλλη ιατρική σημασία.

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2008-07-14 15:48:43 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

"Throw a wobbler/wobbly (British & Australian, informal)
to suddenly become very angry. She saw Peter talking to an attractive blonde and threw a wobbly."

Πηγή: The Free Online Dictionary

throw a wobbly

1. (idiomatic) To burst out into a verbal uproar

Πηγή: Wiktionary




    Reference: http://idioms.thefreedictionary.com/throw+a+wobbly
    Reference: http://en.wiktionary.org/wiki/throw_a_wobbly
xxxd_vachliot
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ