KudoZ home » English to Greek » Insurance

Political Evacuation Services

Greek translation: μέτρα για την εκκένωση των πολιτών


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Political Evacuation Services
Greek translation:μέτρα για την εκκένωση των πολιτών
Entered by: Ioanna Karamitsa

14:11 Mar 29, 2007
English to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Insurance
English term or phrase: Political Evacuation Services
Political Evacuation Services: In the event of a threatening political situation, such as military uprising or coup, We will assist you in making evacuation arrangements, including flight arrangements, securing visas, and logistical arrangements such as ground transportation and housing. In more complex situations, We will assist You in making arrangements with providers of specialized security services
Ioanna Karamitsa
Netherlands
μέτρα για την εκκένωση των πολιτών
Explanation:
ή: για τη μεταφορά των πολιτών σε ασφαλές μέρος

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2007-03-29 14:29:48 GMT)
--------------------------------------------------

Διάβαζε και «υπηρεσίες» (είχα πηδήξει παρακάτω στο κείμενο).
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Φιλάκια και Καλό Πάσχα!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6μέτρα για την εκκένωση των πολιτών
Nick Lingris
3 +1υπηρεσίες πολιτικής εκκένωσης
Angeliki Papadopoulou


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
political evacuation services
υπηρεσίες πολιτικής εκκένωσης


Explanation:
.

Angeliki Papadopoulou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Assimina Vavoula
11 mins

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
political evacuation arrangements
μέτρα για την εκκένωση των πολιτών


Explanation:
ή: για τη μεταφορά των πολιτών σε ασφαλές μέρος

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2007-03-29 14:29:48 GMT)
--------------------------------------------------

Διάβαζε και «υπηρεσίες» (είχα πηδήξει παρακάτω στο κείμενο).

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 24
Grading comment
Φιλάκια και Καλό Πάσχα!
Notes to answerer
Asker: Εχω όμως 2 διαφορετικές παραγράφους. Η μία μιλάει για Political Evacuation και η άλλη για Safety evacuation. Πώς να τα ξεχωρίσω; Η ερώτησή μου αναφερόταν, κυρίως, στο political


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis: Θα προτιμούσα τη "μεταφορά" ή την "απομάκρυνση", απ' το άλλο, τα παρεξηγήσιμο :))
7 mins
  -> Το ίδιο κι εγώ. Ποτέ δεν το χώνεψα.

agree  Assimina Vavoula: Συμφωνώ και με το παραπάνω με τον κύριο που προηγείται... Καλημέρα...
15 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  socratisv
22 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Evi Prokopi
2 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Vicky Papaprodromou
3 hrs

agree  Danae Ferri: συμφωνώ με τον κώστα, δε νομίζω ότι μπορούμε να εκκενώσουμε πολίτες αλλά τόπους..
17 hrs
  -> Άσε τον Κώστα, πάντως. Μόλις έδωσε στο άλλο την "εκκένωση προσωπικού". Μόνο λόγια είναι.