KudoZ home » English to Greek » Insurance

rear end collision

Greek translation: οπισθομετωπική


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rear end collision
Greek translation:οπισθομετωπική
Entered by: Sokratis Sarinopulos

01:15 Apr 5, 2007
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Insurance / Accidents
English term or phrase: rear end collision
I know "frontal collision" is metopiki sygkrousi (pardon the fonts) but I cannot remember a respectable equivalent for "rear end" collision.

Thanks in advance
peekay
Canada
οπισθομετωπική
Explanation:
Selected response from:

Sokratis Sarinopulos
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5οπισθομετωπική
Sokratis Sarinopulos
5 +1οπίσθια σύγκρουση / σύγκρουση με το πίσω μέρος
Danae Ferri


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
οπισθομετωπική


Explanation:


Example sentence(s):

    Reference: http://ta-nea.dolnet.gr/print.php?e=A&f=18644&m=A20&aa=1
Sokratis Sarinopulos
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
10 mins

agree  Vicky Papaprodromou
59 mins

neutral  Costas Zannis: Η "οπισθομετωπική" δεν έχει κάτι το "αλληλοσυγκρουόμενο";)
5 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση, Σωκράτη :-)
6 hrs

agree  sassa
6 hrs

agree  Nick Lingris: Ευρήματα: http://tinyurl.com/3c268l Εξηγήσεις: http://en.wikipedia.org/wiki/Rear-end_collision http://www-fars.nhtsa.dot.gov/terms.cfm?stateid=2&year=2003
23 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
οπίσθια σύγκρουση / σύγκρουση με το πίσω μέρος


Explanation:
Αυτό δίνει το ΙΑΤΕ.
land transport, TRANSPORT [COM]
EN rear-end collision
EL οπίσθια σύγκρουση
σύγκρουση με το πίσω μέρος

Εξάλλου rear end είναι το πίσω μέρος..









--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2007-04-05 05:54:38 GMT)
--------------------------------------------------

Τον όρο "οπισθομετωπική" δεν τον βρήκα πουθενά. Μόνο στη σελίδα που αναφέρει ο Σωκράτης. Ούτε σε μονόγλωσσα λεξικά..


    Reference: http://iate.europa.eu/iatediff/SearchByQuery.do;jsessionid=9...
Danae Ferri
Norway
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis: "Οπίσθια" είναι η "σύγκρουση" http://www.google.com/search?sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&...
1 hr
  -> Ευχαριστώ!

neutral  Nadia-Anastasia Fahmi: Ο πίσω τρακάρει τον μπροστινό (μέτωπο με οπίσθια). Αυτή είναι η λογική του οπισθομετωπική και αυτό έγραφε και η αναφορά της ασφαλιστικής μου σε παρόμοια περίπτωση. Καλή Ανάσταση :-))
1 hr
  -> Δηλαδή υπάρχει και οπισθο-οπίσθια ή πλαγιοοπίσθια;Και σε αυτή την περίπτωση, τι σημαίνει σκέτο "οπίσθια"; Επίσης, καλή Ανάσταση! :))