KudoZ home » English to Greek » Insurance

Input Tax Credit

Greek translation: Έκπτωση Προκαταβληθέντος Φόρου / ΦΠΑ


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Input Tax Credit
Greek translation:Έκπτωση Προκαταβληθέντος Φόρου / ΦΠΑ
Entered by: Natassa Iosifidou

18:48 Jan 26, 2004
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance
English term or phrase: Input Tax Credit
"When you are registered for GST (Goods and Service Tax), the maximum amount we pay is the sum insured or the other limits of insurance cover less any *Input Tax Credit* to which you are entitled or would be entitled if you made a relevant acquisition."
Natassa Iosifidou
Greece
πίστωση έναντι φόρου προστιθέμενης αξίας (ΦΠΑ)
Explanation:
Πιο αναλυτικά:

input tax = VAT = ΦΠΑ
credit= πίστωση
Selected response from:

ET1
Grading comment
Σ' ευχαριστώ. Αν και δεν είμαι απολύτως σίγουρη, μετά από έρευνα, κατέληξα σε αυτή την απόδοση. Ευχαριστώ και τους υπόλοιπους συναδέλφους που βοήθησαν.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7πίστωση έναντι φόρου προστιθέμενης αξίας (ΦΠΑ)ET1
4πίστωση του φόρου εισροών
elzosim
3πίστωση / έκπτωση / αφαίρεση φόρου αγορών
Costas Zannis


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
input tax credit
πίστωση του φόρου εισροών


Explanation:
Χρυσοβιτσιώτης (για το input tax)

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2004-01-26 19:00:41 GMT)
--------------------------------------------------

Δηλαδή, το δικαίωμα επιστροφής του φόρου αυτού

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2004-01-26 19:06:15 GMT)
--------------------------------------------------

\"Πίστωση φόρου εισροών\"
(www.mof.gov.cy/mof/customs/VAT.nsf/PubFilesgrk/85A13D966C18...$FILE/C59.pdf)

ΗΤΗ!

elzosim
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evdoxia R.
13 hrs
  -> Thanx :))

disagree  Nadia-Anastasia Fahmi: Ουσιαστικά επιστροφή καταβληθέντος ΦΠΑ είναι Ελευθερία...
2 days22 hrs

21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
πίστωση έναντι φόρου προστιθέμενης αξίας (ΦΠΑ)


Explanation:
Πιο αναλυτικά:

input tax = VAT = ΦΠΑ
credit= πίστωση


    Bulletin of the E.C.
    BTB Economics Gloss
ET1
Works in field
PRO pts in category: 3
Grading comment
Σ' ευχαριστώ. Αν και δεν είμαι απολύτως σίγουρη, μετά από έρευνα, κατέληξα σε αυτή την απόδοση. Ευχαριστώ και τους υπόλοιπους συναδέλφους που βοήθησαν.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas: :)
26 mins
  -> Σ'ευχαριστώ Βαλεντίνη

agree  Vicky Papaprodromou
59 mins
  -> Σ'ευχαριστώ Βίκυ

agree  xxxx-Translator
1 hr
  -> Σ'ευχαριστώ Στέλλα

agree  Betty Revelioti
3 hrs
  -> Σ'ευχαριστώ Μπέττυ

agree  Lamprini Kosma
11 hrs
  -> Σ'ευχαριστώ Λαμπρινή

agree  xxxEarlBoston
22 hrs
  -> Thank you Earl

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Πολύ σωστά το έπιασε η Νατάσσα... έναντι προκαταβληθέντος φόρου... όπως εμείς οι μεταφραστές δηλαδή... στην Ελλάδα τουλάχιστον!
2 days22 hrs
  -> Καθυστέρησα ν'απαντήσω εδώ (έμπλεξα με ένα project). 'Oπως τα λέει το Ναντάκι-Nατάσσα σε σένα οι 4 βαθμοί!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
input tax credit
πίστωση / έκπτωση / αφαίρεση φόρου αγορών


Explanation:
Όλα τα περί Input Tax:

http://www.stvat.com/strvat/pages/faq/faqinput.htm#


--------------------------------------------------
Note added at 3 days 3 hrs 56 mins (2004-01-29 22:44:20 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Δεν αντιλαμβάνομαι πως μπορεί να «προ-καταβληθεί» ο φόρος αγορών (ή εισροών ή έστω ΦΠΑ). \"Μαντεύει\" η εφορία τι θα αγοράσει, ποιος; Μήπως γίνεται σύγχιση με την \"προκαταβολή φόρου εισοδήματος\" των επιχειρήσεων και των ελεύθ. επαγγελματιών ή την \"παρακράτηση φόρου\" στις αποδείξεις παροχής υπηρεσιών; Αυτοί όμως οι φόροι «προ-καταβάλλονται» έναντι του ετήσιου εισοδήματος (και εκκαθαρίζονται με το κλείσιμο της φορ. περιόδου) δεν αφορούν αγορές.
Για τις τελευταίες έχουμε \"καταβολή\" φόρου επί της εκάστοτε αξίας τους και όχι \"προ-καταβολή\", όπως λανθασμένα κατά τη γνώμη μου, επέλεξε η Νατάσσα.
Στη περίπτωση της ερώτησης πιστεύω πως εκπίπτεται ο \"καταβληθείς\" φόρος επί της συγκεκριμένης πράξης \"αγοράς\"(έστω ΦΠΑ, VAT ή ό,τι) της υπηρεσίας αυτής, δηλαδή της ασφαλιστικής κάλυψης.


Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Nadia-Anastasia Fahmi: Άρα έκπτωση προτακαβληθέντος ΦΠΑ...
2 days18 hrs
  -> Ως "μάντης" μαντεύω το "προτακαβληθέντος". Μαντεύω επίσης πως δεν επαρκεί ο χώρος γι' αυτό συνεχίζω επάνω...