KudoZ home » English to Greek » IT (Information Technology)

WCDMA/HSPA

Greek translation: Δίκτυο WCDMA/HSPA (πολλαπλή πρόσβαση διαίρεσης ευρείας ζώνης / υψηλής ταχύτητας μεταφορά πακέτων δεδομένων)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:WCDMA/HSPA
Greek translation:Δίκτυο WCDMA/HSPA (πολλαπλή πρόσβαση διαίρεσης ευρείας ζώνης / υψηλής ταχύτητας μεταφορά πακέτων δεδομένων)
Entered by: Betty Revelioti

16:39 Sep 5, 2006
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / κινητή τηλεφωνία
English term or phrase: WCDMA/HSPA
WCDMA/HSPA network
anatolia iosifidou
Δίκτυο WCDMA/HSPA
Explanation:
Είναι δυο ξεχωριστά δίκτυα...το WCDMA και το HSPA. Εάν πρόκειται για συνδυασμό μπορείς να αναφέρεις "συνδυαστικό δίκτυο WCDMA/HSPA"/ "συδυασμό δικτύων WCDMA και HSPA"

WCDMA: Wideband Code Division Multiple Access
HSPA: High Speed Packet Access
Selected response from:

Betty Revelioti
Greece
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3Δίκτυο WCDMA/HSPA
Betty Revelioti
3 +1πολλαπλή πρόσβαση διαίρεσης ευρείας ζώνης / υψηλής ταχύτητας μεταφορά πακέτων δεδομένων
Marina Varouta


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
WCDMA/HSPA network
Δίκτυο WCDMA/HSPA


Explanation:
Είναι δυο ξεχωριστά δίκτυα...το WCDMA και το HSPA. Εάν πρόκειται για συνδυασμό μπορείς να αναφέρεις "συνδυαστικό δίκτυο WCDMA/HSPA"/ "συδυασμό δικτύων WCDMA και HSPA"

WCDMA: Wideband Code Division Multiple Access
HSPA: High Speed Packet Access

Betty Revelioti
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Assimina Vavoula: Έχεις δίκιο με βάση ένα κείμενο της ERICSSON HELLAS με το οποίο είχα ασχοληθεί πριν από καιρό.
1 hr

agree  Marina Varouta
1 day19 hrs

agree  Vicky Papaprodromou
8 days

1 day19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
WCDMA / HSPA
πολλαπλή πρόσβαση διαίρεσης ευρείας ζώνης / υψηλής ταχύτητας μεταφορά πακέτων δεδομένων


Explanation:
Συμφωνώ με το δίκτυο WCDMA και δίκτυο HSPA.
Αν τυχόν χρειάζεσαι και την ελληνική του απόδοση...

CDMA είναι η πολλαπλή πρόσβαση διαίρεσης κώδικα.
WCDMA το ίδιο αλλά με το W (Wideband), με ευρυζωνική πρόσβαση:


Πολλαπλή Πρόσβαση Διαίρεσης Ευρείας Ζώνης. Κυψελοειδής τεχνολογία τρίτης γενιάς υψηλής ταχύτητας, που λειτουργεί μεταξύ 384 Κlps - 2 Mps, 6 μέχρι 35 φορές ταχύτερη από τα κοινά μόντεμ.
(www.germanosgroup.gr)


    Reference: http://www.nokia.com.gr/nokia/0,,62515,00.html
    Reference: http://www.germanosgroup.gr/glossarytz.asp
Marina Varouta
Germany
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
6 days