KudoZ home » English to Greek » IT (Information Technology)

Integration

Greek translation: ολοκλήρωση


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Integration
Greek translation:ολοκλήρωση
Entered by: Pinelopi Ntokmetzioglou

12:49 Apr 3, 2008
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: Integration
Και πάλι δεν δίνεται συγκείμενο... Απάντηση στη δημοσκόπηση σχετικά με το πώς μπορεί να βελτιωθεί η Microsoft.
Μήπως γνωρίζετε τον τεχνικό όρο;
Pinelopi Ntokmetzioglou
United Kingdom
ολοκλήρωση
Explanation:
Η Information Systems Impact παρέχει εξειδικευμένες λύσεις για την ανάπτυξη Εταιρικών Intranets και Extranets, βασισμένων στις τεχνολογίες Microsoft SharePoint, και τη διασύνδεση / ολοκλήρωση (integration) εφαρμογών μεταξύ διαφορετικών συστημάτων, συμπεριλαμβανομένων λύσεων με τη χρήση των τεχνολογιών Microsoft BizTalk.
https://solutionfinder.microsoft.com/Solutions/SolutionDetai...

Selected response from:

Katerina Athanasaki
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7ολοκλήρωση
Katerina Athanasaki
4 +5Ενοποίηση
Spiros Doikas
4ενσωμάτωση
Costas Zannis
2ολοκλήρωσηAssimina Vavoula


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
integration
Ενοποίηση


Explanation:
Ενοποίηση

Spiros Doikas
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 88

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxd_vachliot
23 mins

agree  Vicky Papaprodromou
25 mins

agree  maria ef
52 mins

agree  sassa
3 hrs

agree  Anastasia Giagopoulou
16 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
integration
ολοκλήρωση


Explanation:
Η Information Systems Impact παρέχει εξειδικευμένες λύσεις για την ανάπτυξη Εταιρικών Intranets και Extranets, βασισμένων στις τεχνολογίες Microsoft SharePoint, και τη διασύνδεση / ολοκλήρωση (integration) εφαρμογών μεταξύ διαφορετικών συστημάτων, συμπεριλαμβανομένων λύσεων με τη χρήση των τεχνολογιών Microsoft BizTalk.
https://solutionfinder.microsoft.com/Solutions/SolutionDetai...



Katerina Athanasaki
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
6 mins
  -> :-)

agree  Danae Ferri
12 mins
  -> :-)

agree  xxxd_vachliot
19 mins
  -> :-)

agree  socratisv
44 mins
  -> :-)

agree  Krisztina Lelik
1 hr

agree  Eri Koutala
2 hrs

agree  Nektaria Notaridou
500 days

10 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
integration
ολοκλήρωση


Explanation:
Πέραν της ενοποίησης (π.χ. ενοποίηση δικτύων για το integration of networks) που παραθέτει ο Σπύρος, υπάρχουν και οι ακόλουθες αποδόσεις:
ενσωμάτωση
ολοκλήρωση (system integration)

Assimina Vavoula
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 3

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
integration
ενσωμάτωση


Explanation:
Έτσι, για να απλωθεί η βεντάλια :))

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 11