KudoZ home » English to Greek » Law: Contract(s)

Meltblow

Greek translation: [συμβολή]


16:25 Sep 11, 2006
English to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / Transport
English term or phrase: Meltblow
Παιδιά γεια σας! Εγώ είμαι από το γερμανικό τμήμα και κάνω αυτή τη στιγμή μια μετάφραση ενός συμβολαίου μεταξύ 2 εταιρειών με θέμα μεταφορά - παράδοση συσκευασιών χαρτιών υγείας, χαρτιού κουζίνας, κτλ., στο οποίο υπάρχουν και κάποιες αγγλικές λέξεις, με τις οποίες δεν τα καταφέρνω και πολύ καλά. Λέει λοιπόν για το υλικό μιας πάνας ότι είναι από
spun/meltblow/spun non-woven material....
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Lito Vrakatseli
Greece
Greek translation:[συμβολή]
Explanation:
Η μέθοδος melt blowing λέγεται Schmelzblasen (das, όχι die) στα Γερμανικά (και ömledékfúvás στα Ουγγρικά), αλλά δεν βρήκα αντίστοιχο ελληνικό όρο.

Η παρεμφερής μέθοδος melt spinning (DE Schmelzspinnen) αποδίδεται με απλό και κομψό τρόπο στα Ελληνικά:

κλώση με/υπό τήξη

Βλ.

παραγωγή και πώληση εύκαμπτων μεβρανών για τη συσκευασία καταναλωτικών αγαθών, εύκαμπτων μεμβρανών για τη συσκευασία τροφίμων, ινών ***κλωσμένων υπό τήξη***, μη υφασμένων ινών και τανιών/ινοταινιών.

= production and sale of flexible films for consumer goods packaging, flexible films for good packaging, melt spun fibres, non-women fibres, and tapes/fibrillated tapes

= Produktion und Verkauf von Weichfolien für die Verpackung von Konsumerzeugnissen, Weichfolien für die Verpackung von Lebensmitteln, schmelzgesponnenen Fasern, Vliesfasern, Bändern und Bändchenfasern

Κλώση (ύφανση) με τήξη: Μερικές ίνες από πολυμερές υφαίνονται με την τήξη του πολυμερούς σε υγρή κατάσταση. Το υγρό εξαναγκάζεται να περάσει από το άνοιγμα της διάταξης ύφανσης υπό πίεση και ψύχεται από ένα ακροφύσιο αέρα για να σχηματίσει το νήμα. Το νάιλον μπορεί να υφανθεί με την τήξη μικρών τεμαχίων νάιλον πολυμερούς σε ένα εξωθητήρα τήξης, οποίος είναι ένας μακρύς θερμαινόμενος κύλινδρος που περιέχει ένα περιστρεφόμενο κοχλία. Τα μικρά τεμάχια τήκονται όπως περνούν κατά μήκος της θερμαινόμενης ζώνης του σωλήνα, αντλούνται στις μήτρες κλωστοποιήσεως και εξωθούνται σε μια ροή ψυχρού αέρα. Η κλώση με τήξη δεν απαιτεί χημικές αντιδράσεις ούτε κάποιο σύστημα ανάκτησης διαλυτικού μέσου. Με την κλώση με τήξη μπορούν να παραχθούν επίσης πολυεστέρας, ολεφίνη και γυάλινη ίνα.

Κόκκινη κλωστή δεμένη... υπό τήξη και υπό πίεση
Selected response from:

Andras Mohay
Grading comment
Σας ευχαριστώ και τους 2, απλά η συμβολή του Andras υπήρξε καθοριστική...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
1 +3[συμβολή]Andras Mohay
2 +1τηγμένο/ τετηγμένο
Ioanna Karamanou


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
meltblow
τηγμένο/ τετηγμένο


Explanation:
κάτι σαν fused?

Ioanna Karamanou
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis
4 hrs

57 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +3
meltblow
[συμβολή]


Explanation:
Η μέθοδος melt blowing λέγεται Schmelzblasen (das, όχι die) στα Γερμανικά (και ömledékfúvás στα Ουγγρικά), αλλά δεν βρήκα αντίστοιχο ελληνικό όρο.

Η παρεμφερής μέθοδος melt spinning (DE Schmelzspinnen) αποδίδεται με απλό και κομψό τρόπο στα Ελληνικά:

κλώση με/υπό τήξη

Βλ.

παραγωγή και πώληση εύκαμπτων μεβρανών για τη συσκευασία καταναλωτικών αγαθών, εύκαμπτων μεμβρανών για τη συσκευασία τροφίμων, ινών ***κλωσμένων υπό τήξη***, μη υφασμένων ινών και τανιών/ινοταινιών.

= production and sale of flexible films for consumer goods packaging, flexible films for good packaging, melt spun fibres, non-women fibres, and tapes/fibrillated tapes

= Produktion und Verkauf von Weichfolien für die Verpackung von Konsumerzeugnissen, Weichfolien für die Verpackung von Lebensmitteln, schmelzgesponnenen Fasern, Vliesfasern, Bändern und Bändchenfasern

Κλώση (ύφανση) με τήξη: Μερικές ίνες από πολυμερές υφαίνονται με την τήξη του πολυμερούς σε υγρή κατάσταση. Το υγρό εξαναγκάζεται να περάσει από το άνοιγμα της διάταξης ύφανσης υπό πίεση και ψύχεται από ένα ακροφύσιο αέρα για να σχηματίσει το νήμα. Το νάιλον μπορεί να υφανθεί με την τήξη μικρών τεμαχίων νάιλον πολυμερούς σε ένα εξωθητήρα τήξης, οποίος είναι ένας μακρύς θερμαινόμενος κύλινδρος που περιέχει ένα περιστρεφόμενο κοχλία. Τα μικρά τεμάχια τήκονται όπως περνούν κατά μήκος της θερμαινόμενης ζώνης του σωλήνα, αντλούνται στις μήτρες κλωστοποιήσεως και εξωθούνται σε μια ροή ψυχρού αέρα. Η κλώση με τήξη δεν απαιτεί χημικές αντιδράσεις ούτε κάποιο σύστημα ανάκτησης διαλυτικού μέσου. Με την κλώση με τήξη μπορούν να παραχθούν επίσης πολυεστέρας, ολεφίνη και γυάλινη ίνα.

Κόκκινη κλωστή δεμένη... υπό τήξη και υπό πίεση


Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 40
Grading comment
Σας ευχαριστώ και τους 2, απλά η συμβολή του Andras υπήρξε καθοριστική...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis: Πολύ καλή συμβολή :-)// Κόκκινη κλωστή λειωμένη στη σωλήνα φυσημένη...:-)
4 hrs
  -> Ευχαριστώ, Κώστα. Καταργήσανε τον αργαλειό και τώρα το φυσάνε (blow) και δεν κρυώνει (melt) :-)) / Αφού έχουμε και παιδιά του σωλήνα...

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
12 hrs

agree  Vicky Papaprodromou
2 days18 hrs